![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
|
שלום לכולם יש ליפיאט פונטו 2001 אוטו
בכול מכוניות הפיאט הם עובדות על טמפ עבודה של כמעט 90 מעלות וזה מאוד גבולי אבל זה גם מוצאי מהמנוע את כול כולו יש איזה אפשרות בלהחליף את היונית של החום המנוע לרגישה יותר כי בפונטו ספייס מקבלת את הפקודה ע"י מכשב הרכב תודה שלומי |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
שלומי אין טעם מלעשות את זה הרי טמפרטורה נמוכה מ 90 כמעט תעשה לך פחות ביצועים יותר דלק וזה המצב הלא אופטמלי של המנוע
אם אתה מתעקש על זה אבל ממש ממש מתעקש ורוצה שיהי לך תמיד טמפרטורה נמוכה של מנוע אז אתה יכול להוריד את הטרמוסטט |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
|
מה אדוני מנסה לעשות ?
הרכב תוכנן לעבוד במצב מסויים, למה לשנות ? סביר להניח שאפשר לגרום למערכת להגיע ליעד טמפ' מסויים ע"י שינויים כאלו ואחרים. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
חום מנוע
בכל המכוניות, מנועי הבנזין פועלים בחום של כ 95 מעלות בערך ואפילו יותר.
נקודת רתיחת נוזל הקרור ברדיאטור הנו מעל 100 מעלות כי הוא נתון בלחץ וכי בהיותו נוזל קרור טמפ' רתיחתו הנה כבר מעל 100 מעלות. בפונטו "ספייס" אין בכלל יוניט הפעלה נפרד למאורר הרדיאטור, אלא יש רק חיישן חום מנוע אחד שמשדר את נתוניו דרך מחשב מרכזי ברכב (BODY COMPUTER) שמפיץ נתון זה אל מחשב ניהול המנוע לצורכי עבודת המנוע והפעלת מאורר הרדיאטור בשתי מהירויותיו, אל לוח השעונים להפעלת שעון החום, אל מחשב הילוכים אוטומטיים (אם יש). לא תוכל ולא צריך לשנות את חום הפעלת המאורר. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
|
רפי, באופן תיאורטי הרי שכן ניתן לבצע שינוי כזה.
הECU מפעיל את המאוורר לפי סיגנל מחיישן טמפ נוזל קירור. אם יש לך חיישן שיתן את האות עבור טמפ' נמוכה יותר, הרי שה-ECU יפעיל מאוורים בטמפ' נמוכה יותר. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
|
שלומי שינוי חימום מנוע
מה שאני מנסה לומך שאם אני יוריד את חום המנוע ל80 מעלות אז ראש המנוע ישמר יותר
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
שלומי, כל עוד המנוע עובד בתחום התקין שלו - לא יקרה לראש המנוע כלום.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
|
רפי עדיף לא לגעת כדי להוריד את חום המנוע ל 80 מעלות
כדי לישמור על ראש המנוע |
|
|
|
|
|
#9 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
ראש המנוע
אם תוריד את חום המנוע, לא בטוח כלל שראש המנוע יאריך ימים, אבל כן בטוח שאורך חיי המנוע יתקצר.
לא סתם כל מהנדסי הרכב, אצל יצרני הרכב השונים קבעו את הטמפ' של כ 95 מעלות (וגם יותר) כאידיאלית עבור המנוע וכל מכלליו. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
|
תודה רבה
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שינוי צבע דשבורד בבראבה | aribrukman007 | שיפורים וקוסמטיקה | 13 | 27-03-10 17:51 |
| שינוי צבע ללוח שעונים | command sergeant major | בראבו - טכני | 9 | 14-10-08 16:05 |
| שינוי גודל ג'אנט? | פורום הגראז' | 0 | 04-09-06 17:09 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד