מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-05-10, 09:34   #1
שלומי מ
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
Smile שינוי חום מנוע

שלום לכולם יש ליפיאט פונטו 2001 אוטו
בכול מכוניות הפיאט הם עובדות על טמפ עבודה של כמעט 90 מעלות וזה מאוד גבולי אבל זה גם מוצאי מהמנוע את כול כולו
יש איזה אפשרות בלהחליף את היונית של החום המנוע לרגישה יותר
כי בפונטו ספייס מקבלת את הפקודה ע"י מכשב הרכב
תודה שלומי
שלומי מ מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 09:40   #2
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
שלומי אין טעם מלעשות את זה הרי טמפרטורה נמוכה מ 90 כמעט תעשה לך פחות ביצועים יותר דלק וזה המצב הלא אופטמלי של המנוע
אם אתה מתעקש על זה אבל ממש ממש מתעקש ורוצה שיהי לך תמיד טמפרטורה נמוכה של מנוע אז אתה יכול להוריד את הטרמוסטט
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 10:01   #3
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
מה אדוני מנסה לעשות ?
הרכב תוכנן לעבוד במצב מסויים, למה לשנות ?
סביר להניח שאפשר לגרום למערכת להגיע ליעד טמפ' מסויים ע"י שינויים כאלו ואחרים.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 10:17   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
חום מנוע

בכל המכוניות, מנועי הבנזין פועלים בחום של כ 95 מעלות בערך ואפילו יותר.
נקודת רתיחת נוזל הקרור ברדיאטור הנו מעל 100 מעלות כי הוא נתון בלחץ וכי בהיותו נוזל קרור טמפ' רתיחתו הנה כבר מעל 100 מעלות.
בפונטו "ספייס" אין בכלל יוניט הפעלה נפרד למאורר הרדיאטור, אלא יש רק חיישן חום מנוע אחד שמשדר את נתוניו דרך מחשב מרכזי ברכב (BODY COMPUTER) שמפיץ נתון זה אל מחשב ניהול המנוע לצורכי עבודת המנוע והפעלת מאורר הרדיאטור בשתי מהירויותיו, אל לוח השעונים להפעלת שעון החום, אל מחשב הילוכים אוטומטיים (אם יש).
לא תוכל ולא צריך לשנות את חום הפעלת המאורר.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 12:57   #5
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
רפי, באופן תיאורטי הרי שכן ניתן לבצע שינוי כזה.
הECU מפעיל את המאוורר לפי סיגנל מחיישן טמפ נוזל קירור.
אם יש לך חיישן שיתן את האות עבור טמפ' נמוכה יותר, הרי שה-ECU יפעיל מאוורים בטמפ' נמוכה
יותר.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 13:50   #6
שלומי מ
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
שלומי שינוי חימום מנוע

מה שאני מנסה לומך שאם אני יוריד את חום המנוע ל80 מעלות אז ראש המנוע ישמר יותר
שלומי מ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 13:51   #7
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
שלומי, כל עוד המנוע עובד בתחום התקין שלו - לא יקרה לראש המנוע כלום.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 13:51   #8
שלומי מ
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
רפי עדיף לא לגעת כדי להוריד את חום המנוע ל 80 מעלות
כדי לישמור על ראש המנוע
שלומי מ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 14:46   #9
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
ראש המנוע

אם תוריד את חום המנוע, לא בטוח כלל שראש המנוע יאריך ימים, אבל כן בטוח שאורך חיי המנוע יתקצר.
לא סתם כל מהנדסי הרכב, אצל יצרני הרכב השונים קבעו את הטמפ' של כ 95 מעלות (וגם יותר) כאידיאלית עבור המנוע וכל מכלליו.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-05-10, 16:43   #10
שלומי מ
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 2001
הודעות: 35
תודה רבה
שלומי מ מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שינוי צבע דשבורד בבראבה aribrukman007 שיפורים וקוסמטיקה 13 27-03-10 17:51
שינוי צבע ללוח שעונים command sergeant major בראבו - טכני 9 14-10-08 16:05
שינוי גודל ג'אנט? פורום הגראז' 0 04-09-06 17:09


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד