מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > יעוץ ברכישת רכב
עקוב אחרינו ב-RSS

יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
fiaton
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-09-09, 02:33   #1
shambi
Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: תל-אביב
הגלגלים שלי: מולטיפלה2002
הודעות: 47
פיאט מולטיפלה

היי
אני חושב על רכישת מולטיפלה עקב תכנון להגדלת המשפחה,
כרגע אנחנ כבר עם 3 ילדים, זוג+2.

המולטיפלה מוצאת חן בעיניי וניראת פתרון מתאים.

הבעיה שאני מתחיל להבין שקשה מאוד למצוא מולטיפלה משומשת במצב טוב.

להלן כמה שאלות בנושא:

1. היכן וכיצד מתחילים לחפש מולטיפלה?
2. מה נחשב לסבר מכמות הק"מ למולטיפלה - ראיתי מודעות עם מאות אלפי קילומטר.
3. מה עדיף בנזין או סולר? - אני מעריך את הק"מ שלי ב- 20000 שנתי.
4. איזה דגם מוטיפלה נחשב הכי מוצלח?
5. למה יש לשים לב בבדיקת רכב במכון?
6. מה הם סדרי הגודל של עלויות הטיפול?
7. האם "שמשון" מטפל גם במולטיפלה?

בתודה מראש.
shambi מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 13-09-09, 03:57   #2
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
צטט:
במקור פורסם על ידי shambi צפה בהודעה
היי
אני חושב על רכישת מולטיפלה עקב תכנון להגדלת המשפחה,
כרגע אנחנ כבר עם 3 ילדים, זוג+2.שיהיה במזל טוב

המולטיפלה מוצאת חן בעיניי וניראת פתרון מתאים.שים עין גם על רנו סניק המלצה שלי גם בה יש דגמים מפוארים ומפנקים, לא שיש לי משהו נגד המולטיפלה להפך, רכב שאני מאד אוהב גם את הצורה והארגונומיות בתא הנוסעים.

הבעיה שאני מתחיל להבין שקשה מאוד למצוא מולטיפלה משומשת במצב טוב. אם אתה נעול על רכב מסויים קצת סבלנות אתה תמצא, זה לא קשה פשוט צריך לחפש טוב

להלן כמה שאלות בנושא:

1. היכן וכיצד מתחילים לחפש מולטיפלה? כמו כל רכב רגיל, תחפש אולי בסוכנויות פיאט ובטרייד אין
2. מה נחשב לסבר מכמות הק"מ למולטיפלה - ראיתי מודעות עם מאות אלפי קילומטר.תלוי אם זה בנזין או סולר
3. מה עדיף בנזין או סולר? - אני מעריך את הק"מ שלי ב- 20000 שנתי.בנזין בוודאות
4. איזה דגם מוטיפלה נחשב הכי מוצלח?לא יודע, תסתכל במחירון באתר יד 2 שם מופעים כל הדגמים עם פירוט על התוספות ברכב
5. למה יש לשים לב בבדיקת רכב במכון?שהם לא רושמים כיסוי תחת למכון ובנוסף שלדה, מנוע, גיר. רצוי אם אפשר לנסוע עם בעל הרכב למוסך שטיפל בו ולהוציא היסטוריית טיפולים
6. מה הם סדרי הגודל של עלויות הטיפול? כל טיפול והמחיר שלו ויש הבדל בין בנזין לסולר בגדול המחירים סבירים ויש לבדוק בשני מוסכים עלויות (לא כל מוסכי החברה גובים מחירים זהים).
7. האם "שמשון" מטפל גם במולטיפלה? מוסך שימשון (לא מכיר אישית) מאד מוערך בקרב חברי הפורום והנו מוסך מורשה המטפל בכל סוגי רכבי פיאט (אולי לא כולל טרקטורים ומלגזות).

בתודה מראש.
התשובות באדום.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-09, 09:52   #3
צביקוש23
חבר מועדון
 
האווטאר של צביקוש23
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 127 , פיאט מריאה
הודעות: 1,413
שלח הודעה דרך MSN ל צביקוש23
בניגוד למה שעמית טוען רוב מומחי הרכב טוענים ההיפך לגבי ענין הבנזין.
ודווקא הדיזל נחשב עדיף.

אגב לאחותי יש מולטיפלה דיזל והם מרוצים מאד .
שבוע שעבר יצא לי להיות במוסך קובלנץ ודני המכונאי (והוא מעל 30 שנה בתחום) בדיוק טיפל שם במולטיפלה בנזין וסיפר לי שהדיזל עדיפה הרבה יותר .

אדוארד אטלר שנחשב לעיתונאי בכיר מאד בתחום הרכב נוהג לקרוא לרכב "מולטי- פלא " ואף נוהג להמליץ על הרכב לקוראיו לא פעם.

עוד אפשרות שזה כבר תלוי במצב הכספי, זה לחסוך כסף ולרכוש מולטיפלה 2009 חדשה שהיא "אותה גברת בשינוי אדרת". הבנתי שלפיאט יש מבצעי מימון ותשלומים נוחים מאד.

בהצלחה
__________________
מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל
Israel Classic & Collectors Vehicle Club - The 5 Club

מועדון פיאט ישראל
Israel Fiat Club

הרכבים שבבעלותי: FIAT 127 900L 1979 / FIAT QUBO 1.4 2013

נערך לאחרונה על ידי צביקוש23 : 13-09-09 ב 15:55.
צביקוש23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-09, 12:50   #4
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
3. מה עדיף בנזין או סולר? - אני מעריך את הק"מ שלי ב- 20000 שנתי.בנזין בוודאות

מי שנוסע עם הרכב כ20000 ק"מ בשנה, מה הטעם לרכוש דיזל?
לדעתי עם מחירי הסולר כיום פחות מנסועה של כ45000 ק"מ בשנה לא משתלם להחזיק רכב דיזל.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-09, 14:19   #5
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,635
צריך לבדוק מהן עלויות המיסוי הרלוונטיות לרכב הזה בתצורת דיזל ובנזין ולשקלל עם שאר ההוצאות הצפויות והנסועה השנתית, רק אז אפשר יהיה לדעת מה עדיף.

שמשון מטפל במולטיפלה ואולי אפילו כדאי להתיעץ בנושא עם חיים, מנהל המוסך.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-09, 20:21   #6
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
אם אתם מכירים מישהו שנוסע על רכב עם מנוע דיזל והנסועה השנתית שלו פחות מ-20,000 ק"מ
דווחו לי על זה אני גם יצרח עליו וגם יצחק עליו בעת ובעונה אחת.

אצחק עליו מפני שהוא משלם יותר על מבחן שנתי ואולי גם על הביטוח ובנוסף יש לו עוד חלק ברכב שנקרא משאבת סולר ואף מזרקי סולר שמאד רגישים לסולר המעפן שנמכר בחלק מתחנות הדלק
ועלותם אינה זולה וכמובן שהטיפולים במוסך כרוחים בהוצאה גבוהה יותר.

אצרח עליו מפני שהוא מזהם את הסביבה לחינם, לא שאם היה נוסע בשנה עוד כ30000 ק"מ
הוא לא היה מזהם אלא שהיה משתלם לו מבחינה כלכלית ואילו במקרה של 20,000 ק"מ
הוא גם מזהם וגם לא חוסך ואם היה נוסע עם מנוע בנזין היה מרוויח את שנייהם.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-09-09, 20:19   #7
shambi
Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: תל-אביב
הגלגלים שלי: מולטיפלה2002
הודעות: 47
חבר'ס
תודה על כל התגובות, הרעיונות, בהחלט אכניס את זה לשיקולים.
המון תודה אני מקווה שאמצא את המולטיפלה שלי.
כמאמר השיר - לכל אחד יש את האחת שלו שתבוא ותעלה בגורל...
ביי
גיא.
shambi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-09-09, 22:01   #8
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,164
האגרה על דיזל ירדה בערך 1700 ש"ח .
הדיזל של היום לא מזהם יותר ואפילו יותר נקי מהבנזין.
עלות של ליטר סולר יותר זולה מבנזין ועושה יותר ק"מ לליטר.
מנועי הדיזל היום טובים ומנוצלים יותר טוב מהבנזין וחבל שפיאט לא מביאה ומכניסה לשוק דיזלים פרטיות בחו"ל יש להם הצלחה גדולה פה היבואן רדום.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-09-09, 23:04   #9
צביקוש23
חבר מועדון
 
האווטאר של צביקוש23
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 127 , פיאט מריאה
הודעות: 1,413
שלח הודעה דרך MSN ל צביקוש23
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
האגרה על דיזל ירדה בערך 1700 ש"ח .
הדיזל של היום לא מזהם יותר ואפילו יותר נקי מהבנזין.
עלות של ליטר סולר יותר זולה מבנזין ועושה יותר ק"מ לליטר. כך בדיוק טוען אדוארד אטלר וגם דני ממוסך קובלנץ. כך שמעתי גם בכמה אתרים בחו"ל.מנועי הדיזל היום טובים ומנוצלים יותר טוב מהבנזין וחבל שפיאט לא מביאה ומכניסה לשוק דיזלים פרטיות בחו"ל יש להם הצלחה גדולה פה היבואן רדום.
קפיש?
__________________
מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל
Israel Classic & Collectors Vehicle Club - The 5 Club

מועדון פיאט ישראל
Israel Fiat Club

הרכבים שבבעלותי: FIAT 127 900L 1979 / FIAT QUBO 1.4 2013
צביקוש23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-09-09, 00:46   #10
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,635
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
מנועי הדיזל היום טובים ומנוצלים יותר טוב מהבנזין וחבל שפיאט לא מביאה ומכניסה לשוק דיזלים פרטיות בחו"ל יש להם הצלחה גדולה פה היבואן רדום.
מהפגישה אתמול מסתבר שהיבואן לא רדום אלא עושה שיקולים שלטעמי נכונים. מסתבר שאצל יבואנים אחרים בארץ ישנה ירידה דרסטית בכמות רכבי הדיזל שנמכרים (כמובן לא כולל מוניות ומסחריות) ומדובר על 2% מסך המכירות.

אינני מעוניין להכנס לויכוח אך קחו בחשבון שברגע שהיבואן לא יכול להתחייב מול היצרן לכמות מסויימת, יוצא כי מחיר יחידה הוא גבוה מה שמייקר את העלות לצרכן הסופי. במקביל יש צורך באחזקת חלפים למשך 7 שנים לפחות וכמובן ציוד יעודי לטיפול ברכב, ככה שבכדי לתת שירות טוב ללקוח במהלך כל התקופה בה הוא מחזיק ברכב חובה על החברה למכור כמות גבוהה יחסית של רכבים, מה שבפועל לא קורה (ולא רק אצל פיאט, 2% אמרנו).
ממה שהתרשמתי בפגישה, פיאט לא מוכנים להגיע למצב בו הם לא יוכלו לטפל בלקוח בצורה טובה. זו גישה נכונה לדעתי, "אם אני לא יכול לתת שרות כמו שצריך למוצר מסוים, או שרות שיעלה מחיר שהצרכן לא יהיה מוכן לשלם , עדיף שלא אביא את אותו המוצר".
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רכישת פיאט מוליטפלה שאלת כדאיות (מתוך שואלים את אדוראד) צביקוש23 יעוץ ברכישת רכב 0 03-04-09 16:41
פיאט מולטיפלה 2001 למכירה מכירה 0 20-07-07 18:52
למכירה פיאט מולטיפלה מכירה 0 14-06-07 11:42
פיאט מולטיפלה בנזין פיאט כללי 0 21-01-07 14:35
אתר בעלי פיאט מולטיפלה בישראל פורום הגראז' 0 27-06-05 23:55


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:16.


מודעות פרסומיות
Search Marketing by
שיווק באינטרנט
ליסינג מימוני
ליסקאר מציעה לך ליסינג מימוני עבור מגוון רכבים ודגמים בהתאמה אישית לעסק שלך.
www.leascar.co.il

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב ביטוח רכב
אוטוספורט, אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד