מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-10-07, 19:41   #1
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
דף שגרת טיפולים - פונטו Mk2 ספייס

מצורף העתק של דף שלקחתי (ב- 2006) מהמוסך המרכזי ובעזרתו הם מבצעים את הטיפולים לפונטו ספייס. בגדול, הדף דומה מאוד לזה שבספר הרכב אבל מעדכן ומדגיש כמה נקודות.

יש לשים לב לתדירות ההחלפה לפי זמן או קילומטראז' של כל מיני דברים במיוחד לשים לב להוראות לגבי טיימינג (שמחמירות לעומת ספר הרכב).

לשים לב גם לנושא תיבה אוטומטית, אם יש. מומלץ להקפיד על שימוש בשמן מקורי בלבד לתיבת ההילוכים הרציפה - Tutela CVT (NG) 2 liters אשר מיוצר על ידי חברת FL הפולנית.

במערכת הקירור מומלץ לשים רק פאראפלו-PARAFLU (צבעו כחול, לרוב) ובטח ובטח לא מים.



התמונות הוקטנו כך שיעלו לפורום אבל אפשר להבין מה קורה שם.



בכל מקרה, ההוראות המחייבות הן אלו שבספר הרכב שלכם ויש להתייחס לדפים אלו ככלי עזר בלבד. השימוש במידע הרשום בדפים המצורפים הינו על אחריות הקורא בלבד.

ככל הנראה הדף גם מתאים לפיאט פנדה
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  Punto_MK2_maintenance_p1.jpg
צפיות: 3194
גודל:  92.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  Punto_MK2_maintenance_p2.jpg
צפיות: 1844
גודל:  92.5 KB  

נערך לאחרונה על ידי student : 09-10-07 ב 21:40.
student מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 10-10-07, 00:59   #2
mgoldst
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: שם
הגלגלים שלי: Grande
הודעות: 376
תודה רבה
הרבה פעמים שאלו בפורום על הדפים האלה
mgoldst מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-07, 23:08   #3
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
החלפת רצועת תזמון כל 3 שנים?!

לא קצת מוגזם? אפילו בספר היינס ההוראה המחמירה מדברת על 4 שנים.
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-07, 16:22   #4
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
צטט:
במקור פורסם על ידי gsk צפה בהודעה
החלפת רצועת תזמון כל 3 שנים?!

לא קצת מוגזם? אפילו בספר היינס ההוראה המחמירה מדברת על 4 שנים.

באמת לא ברור העניין הזה..אני לפני טיפול של 3 שנים להחליף רצועת תיזמון אחרי 55K ק"מ?
כי ניראה לי שבספר רכב רשום להחליף אחרי 120K . לא קצת מוקדם מדי להחליף ב 3 שנים?

"במערכת הקירור מומלץ לשים רק פאראפלו-PARAFLU (צבעו כחול, לרוב) ובטח ובטח לא מים."

הפראפלו שרכשתי מהמוסך בצ'ק פוסט (פ.י.א צפון) הוא אדום והוא מרוכז יש למהול אותו ב50% מים נשמע לכם סביר?

נערך לאחרונה על ידי shachar : 19-10-07 ב 16:25.
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-07, 17:04   #5
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
צטט:
במקור פורסם על ידי shachar צפה בהודעה
באמת לא ברור העניין הזה..אני לפני טיפול של 3 שנים להחליף רצועת תיזמון אחרי 55K ק"מ?
כי ניראה לי שבספר רכב רשום להחליף אחרי 120K . לא קצת מוקדם מדי להחליף ב 3 שנים?

"במערכת הקירור מומלץ לשים רק פאראפלו-PARAFLU (צבעו כחול, לרוב) ובטח ובטח לא מים."

הפראפלו שרכשתי מהמוסך בצ'ק פוסט (פ.י.א צפון) הוא אדום והוא מרוכז יש למהול אותו ב50% מים נשמע לכם סביר?
אם במערכת הקרור שלך יש כרגע פארפלו אדום אז אין בעייה להשלים עם האדום שקנית. את החומר המרוכז יש למהול מים מזוקקים ביחס של 1:1. אם כרגע יש לך במערכת פארפלו כחול, לדעתי לא מומלץ לערבב בין השניים.
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-07, 17:09   #6
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
יש לי במערכת אדום....
בכל מיקרה העניין של המים המזוקקים הוא קריטי? לא טוב למהול עם מי ברז?
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-07, 18:28   #7
CRazy
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 16V
הודעות: 40
גם אני מצטרף לשאלה לגבי טיימינג

גם הפונטו שברשותי קצת יותר מ-3 שנים על הכביש עם 50k....
האם כדאי לעשות טיפול טיימינג כעת ואם כן האם לשלב את הטיימינג ביחד עם הטיפול התקופתי?
CRazy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-07, 20:04   #8
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
בהחלט כן.
החלפת רצועת תזמון אינה רק פרמטר של מרחק כולל שעבר הרכב. הרצועה עצמה גם כן מתבלה עם השנים.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-07, 20:07   #9
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
בהחלט כן.
החלפת רצועת תזמון אינה רק פרמטר של מרחק כולל שעבר הרכב. הרצועה עצמה גם כן מתבלה עם השנים.
כלומר אחרי 3 שנים מומלץ להחליף אותה?
כמה עולה התענוג?
נניח שב 4 שנים אלך לטיפול 60K זה יכול להיות מאוחר מדי?
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-10-07, 20:47   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
יכול להיות שכן, מצד שני יכול גם להיות שלא.
למה לקחת את הסיכון הזה?

לי בזמנו עם ה Elx הקודמת שלי עלה טיפול 80k + טיימינג כ 1600 ש"ח במרכזי.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:25.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב ביטוח רכב
אוטוספורט, אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד