![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
[המלצה] Yokohama C.drive
ערב טוב חבר'ה
![]() כולנו יודעים עד כמה חשובים הצמיגים שהרכבים שלנו נועלים. הצמיגים הם הקשר היחידי של הרכב עם הכביש, ולכן לדעתי לא חוסכים כאשר יש צורך להחליפם. קשר טוב עם הכביש יכול להציל חיים. לצערי יצא לי לחוות את זה על בשרי כמה פעמים (בודדות) שלא באשמתי כמובן... ברכבי החדש והטרי, היה צורך להחליף את הצמיגים מכמה סיבות: 1. הצמיג השמאלי-קדמי היה הP6000 המקורי שהגיע עם הרכב, ובצד השני היה צמיג SAWA יחד עם השאר. 2. בכללי, צמיגי ה SAWA לא טובים בלשון המעטה. עם הפונטו הקודמת היה לי ניסיון עם היוקוהמה S306 של כשנה. נכון, הם לא צמיגים ספורטיביים, אבל הם מעולים במתן אחיזה טובה מאוד, ומאוד הייתי מרוצה מהקניה שלהם. עם ניסיון לא מתווכחים, ולכן החלטי לרכוש שוב יוקוהמה. אלא שהפעם, החלטי גם להתקדם קצת ברמה, ולחפש צמיג שמוגדר ע"י החברה כספורטיבי, מפאת העובדה שנוספו כמה סוסים מהאורוות באיטליה לרכב שלי. אז בעזרת ידידנו אוראל, החלטי לרכוש את דגם ה C.drive של יוקוהמה. מזה יום שישי, הרכב שלי נועל רביעית יוקוהמה C.drive במידה של 185/55/15. לא הגדלתי מידה אלא נשארתי עם המקורית. ההבדלים יותר ממשמעותיים. הנסיעה שקטה יותר, רכה יותר, ופחות קופצנית. מן הסתם הרכב אוחז בצורה שלא חשבתי שאפשרית. זה לא שאני נוהג כל הזמן בצורה ספורטיבית, להיפך, אני נוהג רגוע מאוד. אבל נחמד לדעת שאם רוצים, אז אפשר, וכמובן אם חס וחלילה יקרה מקרה חירום, ואני אצטרך לסטות שמאלה נאמר, הרכב יגיב. בכל מקרה, לאלה מכם שמחפשים צמיג ספורטיבי במידה הנ"ל, מומלץ. לאלה מכם שמחפשים צמיג ספורטיבי במידה אחרת שה C.drive מיוצר בה, מומלץ. יש רק הסתייגות אחת, הצמיג הוא אסימטרי, מה שאומר שאין אפשרות לעשות הצלבה, מחיר קטן שיש לשלם לדעתי. התוצאות יותר ממרשימות. תמונות אפשר לראות כאן אז תודה לאוראל, שעזר לי לגבש את ההחלטה הסופית. וכמובן ליוקוהמה שבזכותם בפעם השניה הרכב שלי בטיחותי יותר. נסיעה טובה
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
למה לא החלפת למה שבא מקורי עם האוטו - פירלי P6000? (זה מה שאני עשיתי כשקניתי את האוטו...)
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
1. תתחדש
2. הבנתי מפורום אחר שקנית בצמיגי "אנטון". אפשר לקבל (בה"פ) את ההצעה שניתנה לך? בתודה מראש. מקס. |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
גדעון, זה Sava (ולא Sawa).
וה-S306 מוגדרים (ע"פ יוקוהמה) כצמיג שמשלב יכולת ספורטיבית + נוחות ושקט ![]() וחוצמזה, גם את ה-S306 קנית בגללי |
|
|
#5 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
2. לא נחשבים הכי ספורטיביים והכי איכותיים שבנמצא. |
|
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תתחדש על הצמיגים אני מקווה שהם ישרתו אותך נאמנה.
עידן |
|
|
#7 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
אבל אין לי נסיון איתם. אני מעדיף לקנות רביעית צמיגים עם חברה שיש לי איתה ניסיון של כמעט שנה... אני לא פוסל את הפירלי, ואני גם מאמין שאם פיאט החליטו לשים אותם כשהאוטו יצא מהמפעל, הם ידעו מה הם עושים. |
|
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
גדעון, אין ספק שלפירלי יש את הניסיון ואין ספק שמדובר ביצרנית איכותית ומעולה.
אני לא חושב שיש סיבה מיוחדת לכך שפיאט (ומיני, וכו') שמה את ה-P6000 על גרסאות ה-HGT מדובר בצמיג שאינו ספורטיבי במיוחד ושאינו מצטיין במיוחד - באופן כללי. אני לא מחובבי פירלי (למרות של-P ZERO המשובחים - לא הייתי מתנגד) - מניסיון עם ה-P2000, הם מתייבשים מהר מאוד, צורחים ללא הפסקה, מרעישים מאוד והאחיזה לא טובה במיוחד. ניסיון מצויין יש לנו עם Yokohama - היו לנו שני סטים של S306 (על האסקורט שהייתה לנו) והיה לנו סט V500 AVS DB (על הפביה הקודמת) והם היו מאוד שקטים ואחזו מעולה על יבש ורטוב. כעת יש לנו (על הפביה החדשה) קונטי' פרימיום קונטקט וגם הם עושים עבודה טובה. אוחזים טוב מאוד (נבדק כבר גדעון, עשית קנייה מצויינת. Yokohama לא מאכזבים
|
|
|
#9 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה לא שאני לא מרוצה מהקניה, אני לא חושב שצריכים לשלול את הפירלי זה הכל...
|
|
|
#10 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
זאת דעתי
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד