מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אוי כמה..שאת יפה..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-04-06, 22:16   #1
Guest
 
הודעות: n/a
מה דעתכם על דגם אונו IES

מה דגם זה כולל? האם הוא ללא קרבורטור ? עובד על הזרקה?
 
ישן 07-04-06, 01:26   #2
Guest
 
הודעות: n/a
אני מחזיק אחת כזאת (ועוד כמה חברי פורום).

הדגם בעל הזרקה חד נקודתית.

הדגמים שלא יצאו מהשכרה כוללים גם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

מה עוד אתה רוצה לדעת?
 
ישן 07-04-06, 01:29   #3
Guest
 
הודעות: n/a
ies

דגמי אונו ies הנם עם הזרקת דלק והצתה אלקטרונית.
i = inezione= הזרקה
e= eletronico=אלקטרוני (הצתה)
s=super
אולי טעיתי בכתיב האיטלקי אך אלו המילים הנכונות.
בברכה - רפי לין
 
ישן 07-04-06, 18:21   #4
Guest
 
הודעות: n/a
מה ההבדל בין חד נקודתית לרב נקודתית?

ובמה הזרקה יותר טובה מקרבורטור?
 
ישן 07-04-06, 19:35   #5
Guest
 
הודעות: n/a
בעוד בקרבורטור שמירה על יחס אוויר דלק מתבצעת באופן מכאני לחלוטין, במערכות הזרקה אלקטרוניות קיימים חיישנים שמודדים מספר פרמטרים במנוע, מועברים למחשב, שמחליט כמה דלק להזריק למנוע.

בד"כ מערכות הזרקה מגלות אמינות רבה יותר מקרבורטורים, וצריכות פחות תחזוקה, והמנוע צורך פחות דלק.
 
ישן 07-04-06, 19:53   #6
Guest
 
הודעות: n/a
מע' הזרקת דלק לעומת קרבורטור

במע' הזרקת דלק יש פחות זיהום אויר ולכן חובה השימוש בה במכוניות משנת 1994.
פעולת המנוע טובה יותר וחסכונית יותר המע' הזרקת דלק.
במע' הזרקת דלק יש, בדרך כלל, יותר תקלות בגלל ריבוי חיישנים, מחברים וחוטי חשמל, שילוב של חלקים נעים מכניים, מחשב/ים, רגישות חמלית לאלקטרונית למיים וחום ועוד.
תיקון מע' הזרקת הדלק יקר יותר בגלל הצורך באבחון, מחיר חלקים והחלפתם.
אורך חיי קרבורטור הוא רב ובדרך כלל, הוא נזקק לניקוי ושיפוץ אחת ל כ 100000 ק"מ או 10 שנים
בעלות של כ 450 ש"ח בלבד.
אי אפשר לעצור את הקידמה ומע' הקרבורטור הולכת ונעלמת מהעולם.
בברכה - רפי לין
 
ישן 07-04-06, 21:24   #7
Guest
 
הודעות: n/a
Re: ies

צטט:
במקור פורסם על ידי רפילין
דגמי אונו ies הנם עם הזרקת דלק והצתה אלקטרונית.
i = inezione= הזרקה
e= eletronico=אלקטרוני (הצתה)
s=super
אולי טעיתי בכתיב האיטלקי אך אלו המילים הנכונות.
בברכה - רפי לין
הצתה אלקטרונית בדגם ies?

אז מה יש לי ברכב? (אונו 93 70s)
אני מזכיר לך שיש שם מחשב הצתה (דיג'יפלקס 2).
 
ישן 08-04-06, 01:10   #8
Guest
 
הודעות: n/a
הצתה אלקטרונית

יש אצלך הצתה אלקטרונית ממוחשבת שאכן נקראת "דיג'יפלקס".
בדגם 70ies יש את אותה מע' הצתה ויש חוט מחבר הנותן אל מחשב ההזרקה אותות הצתה כדי שהוא "ידע" להפעיל את מע' ההזרקה.
בברכה - רפי לין
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד