![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2014
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 8
|
תחממות מזערית , תקין או לא?
שלום לכולם , אני חדש בפורום ברשותי פונטו ספייס 2001 8 שסתומים .
אז ככה , הרכב משמש אותי לרוב לנסיעות בתוך העיר ( לעיתים הרבה ) מטופל בקפדנות (נוזל קירור חדש + משאבת מים חדשה ) אין נזילות של מים. הבעיה שלי היא כזו .. יותר נכון רוצה לשמוע האם המצב תקין או לא : ביום של הרבה סידורים (כיבוי והנעת הרכב לאחר מס' דקות / תדלוק ) בתדירות גבוהה מופיע לעיתים בעיה שהמחוג של הטמפ' מנוע עולה קו אחד מעל החצי (לא 3/4 אלה קו אחד קטן מעל החצי ולא יותר ) בהפעלת הסוויץ' כ2' דק' שהרכב היה כבוי , הוונטה מתחילה לעבוד ישר במהירות השניייה וכשאר אני מניעה את הרכב לאחר כמה שניות הפס הקטן הזה חוזר לחצי . עכשיו , חשוב לציין ששתיי המהיריות פועלות , הרכב בזמן נסיעה / עמידה לעולם לא מתחמם אפילו קו אחד מעל החצי , לא במאמץ ולא בעמידה , המצב שאני מנסה לאתר מתרחש רק עם דימום המנוע והנעתו מחדש . המוסכניק שלי הסביר שהתופעה קורת וזה תקין מכיוון שהאוויר החם במנוע עולה למעלה ובמיוחד כשאני לא נותן לרכב להתקרר וישר מניע לפעמים זה המצב . יש לציין שהתופעה קוראת אולי פעם או פעמיים ולא יותר . האם המצב תקין ? התופעה מתגלה רק עם ההנעה של הרכב ולא נראת התחממות כלל בנסיעה / עמידה. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
מצב שנשמע כתקין לאור העובדה שאתה נותן סוויץ מערכת הקירור במצב סטטי כלומר אין סירקולציה של משאבת המיים במערכת והחום שם עדיין קיים ללא תחלופה.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
המצב תקין לחלוטין.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2014
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 8
|
קצת מוזר למרות הכל, יש לי עוד רכב טיוטה קורולה 2001 מטופלת פיקס ושם זה בחיים לא קורה.
מה נסגר עם האיטלקיית האלה? כל הזמן חמות ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
|
אני מניח שהשעון במד החום הוא לינארי, כמו שפז'ו סיטרואן עושים ונותן חיווי בהתאם לטמפ' (יותר נכון, להתנגדות שמייצר החיישן) שהוא "רואה".
רוב היצרנים נוטים לשים מעגל חשמלי שמציב את המחוג באמצע התחום כל עוד אין חריגה משמעותית מטווח הטמפ' שהוגדר. אותם יצרנים מעדיפים שלא למשוך תשומת לב לשינויי טמפ' קטנים. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: Fiat Punto Space 2001 1.2 8V
הודעות: 113
|
צטט:
שמר , אתה מניח או שזה באמת ככה? מסקרן פשוט .. יש איפה לבדוק ? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
|
אני מכיר את העסק בPSA. לא יודע מה אוכלי המקרוני עשו...
|
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד