מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו הצפונית עם הבורבית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-01-14, 02:05   #1
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
חום מנוע לא יציב (לא מתחמם אבל מתנדנד מהאמצע מטה)

שלום
רציתי לשמוע רעיונות אם אפשר

אילו הנתונים :
טרמוסטט חדש, רדיאטור חדש יוניט חום מנוע חדש משאבת מים חדשה (עריכה - וכמובן אטם ראש חדש וראש מנוע משופץ)
נגד רדיאטור ישן.



המנוע מגיע לט"פ עבודה (ולא פיפס מעל בשום מקרה) מאד מהר גם בימים קרים. ברגע שהוא מגיע אחרי כמה שניות נופל המחוג חום שלוש סקאלות וננעל חזרה על האמצע.
ואז שוב פעם - רק שהפעם נופל קצת פחות וחוזר לאמצע
ואז שוב ושוב ושוב ושוב ואז הוא ננעל על האמצע ויותר כמעט ולא נופל.

אני חושב מה יכול לגרום לזה - עם עצמי לא הגעתי למסקנה.

מי שיש לו רעיונות מוזמן להציע עם ההיגיון שמאחורי זה (רק אציין שוב שכבר חשבתי לעומק ולא הגעתי למסקנה משכנעת)

משום מה אני לא מצליח להפעיל ולבדוק את המאוורר דרך תוכנת מחשב, אבל המאוורר נכנס לפעולה לפחות על אחת המהירויות שלו.

נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 24-01-14 ב 02:28.
gibson9655 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 09:14   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
חוסר נוזל קירור או אוויר במערכת
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 10:36   #3
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
יאיר , לא מסכים.

שתי הסיבות שרשמת היו מביאות להתחממות לא לקפיצות מטה של הטמ"פ

בכל אופן לא חסר נוזל קירור ואוויר נוקז.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 16:41   #4
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
בדוק שהחיבור אל החיישן טמפרטורת חום מנוע מחובר כמו שצריך ולא רופף.
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 17:35   #5
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
אני מניח שאתה מדבר על היוניט חום שיושב מעל הבית תרמוסטט?

אם כן הוא חדש ומחוזק.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 17:52   #6
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
כאשר הרכב חם ובעזרת אדם נוסף שיושב ברכב תשחק עם החוט של היוניט של שעון החום ואם יש שינוי בקריאה תוך כדי אז החיבור של החוט ליוניט הוא הבעיה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 17:53   #7
HananPunto
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2013
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: Punto spice actual 60
הודעות: 42
קרה לי בדיוק...טרמוסטט לא תקין/ חליפי לא מתאים לרכב...עלה לי 500 שקל החלפה..כולל עבודה ומע"מ...וחשוב לציין שמקורי...
HananPunto מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 17:56   #8
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי HananPunto צפה בהודעה
קרה לי בדיוק...טרמוסטט לא תקין/ חליפי לא מתאים לרכב...עלה לי 500 שקל החלפה..כולל עבודה ומע"מ...וחשוב לציין שמקורי...
500 שח לטרמוסטט כולל ההחלפה?! אל תתבאס חבר אבל עשקו אותך לגמרי!
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 23:44   #9
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
לא עשקו אותו (אני חושב שטרמוסטט מקורי במרכזי עולה מעל 200 ש"ח, תוסיף עבודה ופראפלו)

חנן , אתה יכול להוסיף עוד מידע ? למה החלטת ללכת למוסך בכלל - היתה התחממות אצלך ?
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-01-14, 23:59   #10
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
טוב עברתי על ההודעות שלך אני לא חושב שזאת אותה בעיה.

הטמ"פ אצלך נפלה עד לאפס וזה מצב של תרמוסטט תקוע על פתוח בשילוב הקור של ירושלים והנסיעה הרצופה בירידה כשמנוע פולט פחות חום הביאה לתקלה.

אצלי התרמוסטט בוודאות לא תקוע על פתוח , תקן אותי אם אני מפספס משהו.

ד"א התרמוסטט אצלי לא מקורי אבל אני לא חושב שההתנהגות אצלי קשורה ישירות לתרמוסטט ואני יכול לפרט למה אני חושב ככה.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ירידת חום מנוע 3 קווים מהאמצע וחזרה לאמצע בזמן נסיעה nils פונטו - טכני 2 21-12-12 00:58
חום מנוע עולה ולא יציב-פונטו dnichel@netvision.net.il פונטו - טכני 19 05-09-12 23:32
חום מנוע לא יציב ב-HGT BenDa 36 פונטו - טכני 23 04-02-10 01:32
חום מנוע לא יציב Tzvika 16V פונטו - טכני 2 04-07-09 10:04
חום מנוע יציב על חצי-ללא וונטה? yaniv hgt פונטו - טכני 3 22-06-08 11:37


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:36.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד