מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT בשלג3
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מייק-אפ ;)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-12-13, 17:59   #1
liorkin
Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 62
תקלה רצינית עם הטורים בפונטו 95

ברשותי פונטו 95 SX75
מאז שיש לי תרכב היו לי בעיות עם הטורים
פעם הם היו משחקים בעמידה בין 1000-2000 ואחרי נסיעה היו נרגעים
ולאחרונה התופעה החמירה מאוד והטורים התחילו לעלות לבד ל3000-4000 קבוע
ניסיתי לעשות את המדריך שיש פה בפורום לנקות את המנוע צעדים ולחזיר
וזה השפיע ל10 דק' ואז הבעיה חזרה שוב ל2000 ואז הפסיקה לשבוע והיום חזרה שוב ל4500

מה אני אמור לעשות ?
איך אני אמור לאבחן את הבעיה ?
liorkin מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-12-13, 19:56   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אם אין לך בעיית סחיבת אוויר מסעפת יניקה, אז הבעיה שלך בקניסטר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-13, 13:08   #3
liorkin
Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 62
תודה על העזרה
1. איך אני בודק בעיות סחיבת אוויר בסעפת יניקה ?
2. איך אני בודק את הקניסטר הזה? < הבנתי שזה הקופסת עופרת עם צנרת תכחלת
liorkin מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-13, 13:38   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
1. פתח את כיסוי הפלסטיק של מסנן האוויר, הניע את המנוע בטורים נמווכים. סתום עם סמרטוט גדול את כניסת האוויר למנוע.
סמרטוט גזול כדי שלא ישאב פנימה. אם המנוע נכבה, אז אין סחיבת אוויר וההיפך.
2. נתק את הקונקטור של שסתום הקניסטר. חבר וולטמטר לקונקטור של השסתום (כמו בסרטוט המצורף) הניע את המנוע ותן כמה פעמים גז באופן פיתאומי. אתה אמור לקבל 12V.
המתח לא חייב להגיע רצוף.
אם מגיע, חבר לסרוגין מתח ישיר 12V לשסתום, ושמע אם הוא מתקתק.
דוד.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  קונקטור.JPG
צפיות: 1476
גודל:  19.5 KB  
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 28-12-13 ב 17:16.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-12-13, 08:04   #5
liorkin
Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 62
אני יעשה את הבדיקות שאמרתם לי
ואני יעלה תשובות ואז נפעל בהתאם
liorkin מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
הטורים נתקעים ולא עולים מעל 5 אלף Puntik פונטו - טכני 7 07-01-13 14:30
על כמה צריכים לעמוד הטורים בניוטרל? eli_h1 פונטו - טכני 11 07-08-12 00:30
הטורים של הסל"ד עולים Neuronet פונטו - טכני 4 07-12-10 23:13
בעיה עם הטורים בהנעה מישהו מכיר? itamars2 פונטו - טכני 4 27-09-08 16:45
בעיה מוזרה באונו! - הטורים עולים לבד zoola אונו - טכני 1 13-06-08 14:42


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד