מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עם אחותה לענף הראלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-02-12, 01:28   #1
Guter
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
חום

שלום לכולם,

לאחר נסיעה בעיר לאחר המון זמן, ראיתי שמד החום עלה עד ממש כמעט החצי ומשם לא ירד.
הבעיה היא שהנסיעה שלי באופן קבוע מחוץ לעיר והמד חום בנסיעה ככה מגיע לקצת מעל הרבע או ממש בין הרבע לחצי.

היום לאחר העבודה הגעתי הביתה וחיכיתי עד שהחום יעלה והמאוורר יפעל אך והוא לא נכנס לפעולה ומד החום ממש לא עלה מעלה החצי.

אשמח לקבל עזרה כיצד למצוא את הבעיה על מנת לפתור.

דוד - הודה לך עם תוכל לכתוב בבקשה כיצד לבדוק שלב אחרי שלב

המון תודה
Guter מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 01:36   #2
trademark
Senior Member
 
האווטאר של trademark
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: אוטוביאנקי Y10 FIRE 87 ז"ל, פונטו SX75 96 נמכרה, פונטו ELX 01 כרגע...
הודעות: 455
קודם כל התרמוסטט שלך תפוס על פתוח או שמבוטל, בגלל זה החום לא עובר את הרבע.
מהירות הרוח שעוברת בנסיעה מהירה מקררת את הרדיאטור יותר ביעילות וחום המנוע צונח כי התרמוסטט לא נסגר חלקית ומאפשר למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה תקינה.
לגבי המאורר, כנראה חום המנוע לא הגיע לטמפרטורה מספיקה כדי להפעיל את הוונטה או שיש לך בעיה ביונית חום.
trademark מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 02:06   #3
Guter
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
צטט:
במקור פורסם על ידי trademark צפה בהודעה
קודם כל התרמוסטט שלך תפוס על פתוח או שמבוטל, בגלל זה החום לא עובר את הרבע.
מהירות הרוח שעוברת בנסיעה מהירה מקררת את הרדיאטור יותר ביעילות וחום המנוע צונח כי התרמוסטט לא נסגר חלקית ומאפשר למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה תקינה.
לגבי המאורר, כנראה חום המנוע לא הגיע לטמפרטורה מספיקה כדי להפעיל את הוונטה או שיש לך בעיה ביונית חום.
בעזרת התגובה שלך הזכרת לי על תקלה שהיית לי בלנצ'יה, החום היה כמעט קבוע חצי ואחרי החלפת רדיאטור החום היה כמעט על אפס.

כמה שאלות ברשותך: מהוא מחיר הטרמוסטט ואשמח לקבל הסבר כיצד להחליפו.
אשמח לקבל הסבר קטן על היונית.

המון תודה
Guter מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 02:46   #4
trademark
Senior Member
 
האווטאר של trademark
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: אוטוביאנקי Y10 FIRE 87 ז"ל, פונטו SX75 96 נמכרה, פונטו ELX 01 כרגע...
הודעות: 455
מחיר תרמוסטט תחליפי צרפתי הוא 75 ש"ח.
הוא יושב בצידו הימני של הבלוק, תראה צינור מים עבה שמתחבר אליו. הוא מוחזק ע"י שני ברגים עם ראש 10 מ"מ.
יונית החום הוא בעצם נגד משתנה שאומר למחשב שלך מה הטמפרטורה של הנוזל קירור.
לפי זה המחשב יודע מתי להפעיל את הונטה וגם אחראי על תצוגת החום בלוח השעונים.
trademark מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 02:47   #5
forum770
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
אני לא מבין את הבעיה.

אתה אומר שהחום עלה עד החצי = מצב תקין לחלוטין!
זה שלפעמים הוא לא מגיע לחצי בהנחה שמדובר בנסיעות ארוכות זה אומר שיש בעיה בתרמוסטט.
רוב הנסיעות שלך בתוך העיר? מחוץ לעיר? כמה זמן נסיעה ממוצעת שלך?
בדקת מצב מים?

תחזור לעדכן!
forum770 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 11:11   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי Guter צפה בהודעה
אשמח לקבל עזרה כיצד למצוא את הבעיה על מנת לפתור.

דוד - הודה לך עם תוכל לכתוב בבקשה כיצד לבדוק שלב אחרי שלב

המון תודה
התגובה של trademark מדוייקת.
בדוק טרמוסטט ויונית חום.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 12:50   #7
Guter
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
צטט:
במקור פורסם על ידי forum770 צפה בהודעה
אתה אומר שהחום עלה עד החצי = מצב תקין לחלוטין!
זה שלפעמים הוא לא מגיע לחצי בהנחה שמדובר בנסיעות ארוכות זה אומר שיש בעיה בתרמוסטט.
רוב הנסיעות שלך בתוך העיר? מחוץ לעיר? כמה זמן נסיעה ממוצעת שלך?
בדקת מצב מים?

תחזור לעדכן!
הוא עולה עד החצי, אבל לא מגיע לחצי בדיוק (ממש על מילימטר).
הנסיעה שלי 90% כרגע היא מחוץ לעיר נסיעה של בערך 50 ק"מ (סה"כ), זמן נסיעה בערך כ20 דקות לכיוון.

מצב המים, הוספה של בערך 1/5 כוס בחודש. שמן תקין. (בדיקה נעשת כל שבוע בדיוק)
Guter מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 12:53   #8
Guter
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
צטט:
במקור פורסם על ידי trademark צפה בהודעה
מחיר תרמוסטט תחליפי צרפתי הוא 75 ש"ח.
הוא יושב בצידו הימני של הבלוק, תראה צינור מים עבה שמתחבר אליו. הוא מוחזק ע"י שני ברגים עם ראש 10 מ"מ.
יונית החום הוא בעצם נגד משתנה שאומר למחשב שלך מה הטמפרטורה של הנוזל קירור.
לפי זה המחשב יודע מתי להפעיל את הונטה וגם אחראי על תצוגת החום בלוח השעונים.
שוב המון תודה על ההסבר המדויק!

האם יש לך במקרה את השרטוט?
האם אתה יכול להזכיר לי בבקשה כיצד אני מוציא אוויר ממערכת הקירור (אני לא זוכר ולא רוצה להתחיל להתעסק ולהיתקע בגלל זה).

היונית הוא בעצם רכיב כמו הלמדה? או כיצד הוא נראה כדי לדעת מה להחליף?

תודה רבה
Guter מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-02-12, 17:31   #9
forum770
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
אין לך מה לבדוק כרגע את היוניט

תחליף קודם תרמוסטט כי נראה לי הוא לא תקין ותקוע על מצב פתוח.
בכללי אין לך ממה להתרגש כי המאוורר לא אמור לעבוד מתחת לחצי חום. אז ככה שלא תוכל לאבחן תקלה במאוורר כרגע.
forum770 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-02-12, 12:53   #10
Guter
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
צטט:
במקור פורסם על ידי forum770 צפה בהודעה
תחליף קודם תרמוסטט כי נראה לי הוא לא תקין ותקוע על מצב פתוח.
בכללי אין לך ממה להתרגש כי המאוורר לא אמור לעבוד מתחת לחצי חום. אז ככה שלא תוכל לאבחן תקלה במאוורר כרגע.

קודם כל עדכון קטן, נסעתי אתמול בצהריים והרכב הגיע יפה לכמעט חצי החום ולא ירד ממנו נשאר קבוע בנסיעה. אולי באמת הסטרטר לא פועל טוב ואכן החליף אותו.

שנית שאלה: עם אני זוכר נכון מתי שקניתי את הרכב, אני זוכר שהמאוורר פעל כמה שניות לאחר ההנעה וגם בכיבוי. מה שלא קורה עכשיו.
Guter מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:48.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד