מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קניתי פנדה 2011 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני ג'נטים ואחרי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 11-07-11, 18:18   #1
Niro
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
שירותי גרירה חברת "דרכים"

אהלן חברים,

טוב זה לא הכי קשור לפונטו, הסיפור בכלל קרה עם סוברו אימפרזה של חברה שלי. אבל אני רואה נכון לשתף כדי שתדעו עם מי אתם מתעסקים.

אתמול אחרי מבחן קשה במתמטיקה הסוברו של חברה שלי לא הניעה, ומה שהיה צפוי התרחש- המצבר מת (הוא כבר הראה סימנים והיא התעצלה להחליף) הנעתי לה את האוטו עם הפונטו שלי והבעיה הייתה שאחרי שאני מניע את הסוברו היא הייתה נכבית אחרי כמה שניות. לא משנה מה הסיבות התוצאה הסופית שהתקשרנו לשירותי דרך שהיא מנויה אצלהם (דרך הביטוח) של חברת "דרכים". אחרי ויכוחים רבים עם הטלפנית לא הצלחתי לשכנע אותה והיא התעקשה שקודם תגיע ניידת שירות ותנסה לחלץ אותנו. הסברתי לה בנימוס שניידת לא תצליח להניע את האוטו כי הוא נכבה בכל מקרה וכנראה שיש בעיה, ושבכל מקרה אני לא מתכוון לרכוש מצבר חדש מהניידת ושאני רוצה גרר למוסך (השעה הייתה 12 בצהריים). מופסד מהקרב חיכינו שעתיים וחצי עד שהגיעה הניידת שירות (שבתכלס זאת הייתה משאית שמסוגלת לגרור את הרכב עם 2 גלגלים באוויר). כמובן שהניידת לא הצליחה לפתור את הבעיה ורק אז קיבלנו קריאה לגרר. כמובן שחיכינו עוד שעה וחצי עד שהגיע הגרר. כשהגרר הגיע הוא אמר לי שהוא צריך לאסוף עוד רכב מנתניה לכפר סבא (רצינו לגרור את האוטו לכפר סבא). אז בלית ברירה הסכמנו וקבענו עם הגרריסט שהוא יתקשר אלינו שיכנס לכפר סבא ונפגוש אותו במוסך (שכמובן יהיה כבר סגור עד שנגיע). הבאתי לו את הפלאפון שלי ונסענו הביתה. אחרי שעה וחצי שהגרריסט לא יצר איתנו קשר התקשרנו למוקד ושם סיפרו לנו שהרכב עבר למגרש אחסנה שלהם בכפר יונה. זה היה השלב שכבר לא הייתי מנומס יותר, כי מלכתכילה צפיתי שאם היא תשלח לי ניידת שירות אני לא אספיק להגיע למוסך לפני שיסגר...
מנהל המשמרת הציע לי לקבל את האוטו למחרת בבוקר ואמרתי שאני לא מוכן, לא יתכן שאני מחכה מ12 בצהריים לחילוץ ובגלל שהנהג הלך הביתה ב6 (שזה 6 שעות אחרי פתיחת הקריאה!) אני אקבל את הרכב למחרת בבוקר. מנהל המשמרת התפשר והסכים להביא לי את הרכב בלילה בשיא חוצפתו. אני כמובן לא הספקתי בטענה שבלילה אני ישן ואני לא מתכוון לפגוש אותו בשביל לקחת את המפתח. אינסוף טלפונים וגם איומים להתקשר למשטרה ולדווח שהרכב נגנב (בתכלס לא קיבלתי שום טופס, לא חתמתי על שום דבר, הגיע מישהו עם משאית, לקח את הרכב ואני לא יודע איפה הוא) מנהל המשמרת לא הסכים לתת לי את הכתובת של מגרש האחסנה בכפר יונה כדי שאני לא אסע לשם לראות את הרכב. רק אחרי שממש לחצתי עליהם והבאתי אותם לפינה שאני נוסע לכיוון כפר יונה ופותח תלונה במשטרה הסכימו להביא לי את האוטו לכפר סבא, ובאמת כך היה. בשעה שמונה ורבע בערב (!) קיבלנו את החבילה, ומיותר לציין שמוסך היה סגור.

מסקנה שלי, אני לא ממליץ להיות מנוי בחברת "דרכים"...
__________________
נמאס לכם מהחארטות?
בואו לספר לנו על זה
www.hartot.co.il
Niro מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 11-07-11, 18:42   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
לא נעים לי להגיד לך - אבל זאת התנהגות מקובלת של חברת החילוץ / גרירה.

כאשר המוסך אליו הם אמורים לשלוח את הרכב סגור, הם משאירים את הרכב אצלהם, ובבוקר מעבירים אותו למוסך. זה בשביל שאם ישאירו לך אותו ליד המוסך והרכב ייגנב לא תבוא אליהם בטענות.

פעם הבאה אם אתה רוצה שהם יגיעו מייד עם גרר תגיד להם שאין לך ברקסים, או שהמים נזלו מהמנוע. לגגריסט לא אכפת למה הוא נשלח, והפקידה צריכה את הסיבה הנכונה לשלוח מייד גרר.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-07-11, 19:32   #3
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
בעבר גם אני הפעלתי שירות גרירה אצל דרכים (עם הרכב הקודם).
התקשרתי, ביקשתי גרר מלא (חשוב שיהיה מלא, לא חצי רכב) למחרת בבוקר. הסברתי שיש ליצור עימי קשר שעה לפני כדי שאסדר אישור כניסה לבסיס. נאמר לי שיצרו איתי קשר למחרת בבוקר (השעה הייתי 18:30 בערב).

בשעה 8 הנהג מצלצל, נותן לי את פרטי הרכב שלו, מגיע, אוסף אותי ואת הרכב, מסיע אותנו למוסך ביהוד, ושלום על ישראל.
בחור אדיב, חביב, ומשעשע. והאמת, כל התהליך היה דיי נחמד. משאיות זה תמיד כיף.

העניין עם הניידות שירות מוכר, ופשוט צריך להתמודד איתו.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-07-11, 20:02   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בעבר הזמנתי את חברת הגרר לגרור לי פיאט מריאה לרחובות,הרכב נתקע ברשל"צ .
הגיעה משאית גרר, כאשר הרכב היה עם שני גלגלים קידמים על הארגז והאחורים על הגשר, שמעתי קול של חריקה מתכתית חזקה. כאשר הגרריסט פרק את הרכב, הרכב נתקע הוא הרים בידיים את הטמבון הקדמי לשחרר אותו.
היה יום חם השמש יקדה, לכן לא ייחסתי חשיבות למקרה.
לאחר חצי שנה מכרתי את הרכב, בבדיקה נכתב "מעיכות ושיפשופים בקורות אורך".
נאלצתי להתפשר על המחיר.
ידוע שהחלק הקידמי של מריאה נמוך, ועדיף לגרור אותה עם חצי רכב, אם היא אוטומטית להרים מקדימה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 11-07-11 ב 21:40. סיבה: להרים מקדימה, לא מאחורה.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-07-11, 11:02   #5
Niro
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
ככה מתנהגים?

כשהגרר העמיס את הרכב המוסך לא היה סגור. חוצמזה סיכמתי עם הנהג והבאתי לו את הפרטים שלי ואמרתי לו שאני אפגוש אותו במוסך. לא דיברתי איתו על זה שהמוסך סגור או פתוח. אולי המוסכניק מחכה לי ולרכב? ההתנהלות שלהם הייתה שגויה מהרגע הראשון והם לא עשו כלום כדי לנסות לכפר על זה, להיפך הם רק המשיכו לעשות את המצב גרוע.
שלא נדבר על העובדה שאף אחד בכלל לא טרח להגיד לי שהרכב נשלח לאחסון ואני ישבתי כמו מפגר וחיכיתי לגרר...
הזמן שלי שווה כסף ולא יכול להיות שהם יעשו בו כרצונם.
__________________
נמאס לכם מהחארטות?
בואו לספר לנו על זה
www.hartot.co.il
Niro מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-07-11, 11:57   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אולי מכתב מעו"ד, יעורר אותם ותקבל פיצוי על הנדק שנגרם לך.
אבל על המכתב צריכה לחתום החברה שלך, משום שאתה לא בעל הרכב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
דפיקות בנסיעה ורעשי "גרירה" בזמן סיבוב במהירות נמוכה-אונו פייר gal אונו - טכני 3 13-06-10 19:19
מרים שמשות של חברת "אדי" alon-amos רכב כללי 0 27-02-10 17:35
"טרטל" - "קולור מג'יק פלוס" לצבע מטאלי Ron_Dadon שיפורים וקוסמטיקה 0 04-04-09 16:48
לראשונה: חובב מותג "פיאט" שלח מכתב ליצרן באיטליה עם עלילות סמל"ת- וקיבל תשובה stio פיאט כללי 3 10-12-08 12:11
כך צוות לוח "יד 2" מייעצים: "פונטו ELX לא אמינה, לא סחירה, הגיר נוטה לתקלות" stio פיאט כללי 14 24-09-08 09:00


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד