![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ספייס
הודעות: 18
|
טיפול ברעידות מנוע ובברקסים.
אז הלכתי למוסכניק לבדוק מס' בעיות שיש לי בפיאט (ספייס 02 אוט')-
1. בברקסים , הבעיה היא שאני מרגיש כשאני בולם אז משתחרר טיפה לחץ בדוושה וצריך ללחוץ עוד קצת , הבעיה לא ממש מפריעה לי עכשיו אבל הפחד שזה ידרדר . בכל מקרה הבחור עשה סיבוב בדק פתח מכסה מנוע ואמר שיש בריחה של אויר מהצינורת שמחוברות לבוסטר ולפיטר אויר (ואת האמת יש רעש שכאילו בורח אויר מהגלגל ), ואמר לי לקנות מהמורשה את הצינורות האלה. 2. רעידות ממש חזקות ברכב בעמידה ב D במיוחד , שמגיעות למצב שאם אני מדליק אורות אני חייב להגביר את המוזיקה כדי לא לשמוע את הרעדיות המעצבנות האלה . הבחור החליט שהרעידות נובעות מתושבת תחתונה שכנראה נהרסה , וגם לבריחת האויר יש חלק ברעידות (דבר שלא הבנתי למה ?) . אז קניתי תושבת חלופית (כי מקורית עולה בערך פי 5) - ב170 ש"ח. והלכתי למורשה (ב.ט שירותי רכב באר שבע- חרא מקום תאמינו לי) לקנות את הצינורות , הראתי למוכר תמונה הוא לא הבין על מה אני מדבר , ניגשנו לרכב והראתי לו מה אני צריך , הוא קרה לחבר שלו ואז אמר לי לבוא למחרת כי יש להם בעיה במחשב , התעצבנתי אבל זה לא עזר כמובן !! בכל מקרה הנה לינק לתמונה ואני מבקש שמישהו יגיד לי מה שם החלק הזה , ואולי מק"ט גם יעזור ואם יש למישהו הערות לגבי הבעיות הנ"ל אשמח לשמוע .. תודה לעוזרים , וחג שמח לכולם!!! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אתה מערבב כאן כמה תקלות.
א. אם רגלית הברקס יורדת, הבעיה אינה בצינור, אלא במשאבת ברקס מרכזית. ב. אם הרעידות חזקות בזמן שאתה מדליק אורות, בדוק טעינה ומצבר בעומס. ג. שם החלק הוא קניסטר, אליו מתחברים שני צינורות. ד. אם סחיבת האוויר היא מחור בצינור, כדי לבדוק אתה יכול לסגור אותו עם רקוויק. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ספייס
הודעות: 18
|
1.אז אתה אומר שאין סיכוי שהבעיה נגרמת מבריחת אויר מה"קניסטר" כי יש שם רעש ממש חזק של בריחת אויר ? בכל מקרה אבדוק זאת שוב .
2.איך אני בודק זאת ? וכמה אמורה להיות הטעינה בעומס ? (ד"א מצבר חדש יחסית.) 3.הקניסטר זה רק הפלסטיק או שזה מגיע עם שלושת הצינורות ? 4.הבעיה שלא מצאתי את החור ואני לא רוצה לפזר שם יותר מדי ספריי , ומה זה רקוויק ? תודה רבה על העזרה דוד .. נערך לאחרונה על ידי usher123 : 09-06-11 ב 15:28. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא אמרתי שאין סיכוי שאין בריחת אוויר מהקניסטר.
אמרתי שאם רגלית הברקס יורדת בלחיצה רצופה, הבעיה של הברקס לא בצינור. הקניסטר הוא שסתום שאליו מחוברים שני חוטי חשמל וצינורות.צינור אחד בא מטנק הדלק והשני לסעפת יניקה. רקוויק זה פלסטלינה בצורת נקניק, שני חומרים שלשים אותם. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| למכירה פיאט טיפו 94 שצריכה לעבור טיפול ראש מנוע | sweiss | מכירה | 2 | 28-04-10 17:43 |
| כדאיות טיפול ראש מנוע (כ"ע) | sasha | פונטו - טכני | 19 | 24-06-09 09:23 |
| אונו 93 מנוע 1100 טיפול 10000 | עידו | אונו - טכני | 3 | 14-09-08 15:43 |
| טיפול 20K | yossied | פונטו - טכני | 1 | 16-03-08 21:19 |
| טיפול 80K | פורום הגראז' | 2 | 12-09-07 11:36 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד