מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-01-11, 23:14   #1
קליין
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
ראש מנוע

שלום
יש מצב שלאחר שעושים ראש מנוע הרכב יצרוך יותר שמן
המערכת אטומה יותר {אטם ראש מנוע}
ומה דעתיכם על שמן דבש זה עוזר??
קליין מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 09-01-11, 23:39   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
לפעמים כשעושים ראש מנוע לרכב עם מנוע עייף (רינגים שחוקים) עודף הלחץ חודר לאגן השמן וגורם לנזילות שמן וצריכת שמן מוגברת.

תוסף שמן "דבש" יגמור את המנוע סופית, כי יימנע שימון מחלקים חשובים.

הפתרון האיכותי ביותר הוא להחליף את הרינגים כמובן.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-01-11, 01:18   #3
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
ברכבים ישנים הרינגים נוטים להתפס סגורים עקב הצטברות פיח ולא שומרים על קומפרסיה . ברכבי הקודם פונטו 55 עם 550000 קילומטר פירקתי בוכנות ורינגים . והתפלאתי לראות שהבוכנות והרינגים עדיין אטמו כראוי ולא דרשו החלפה . ניקיתי את הפיח ושחררתי את הרינגים ( עבודה עדינה ודורשת סבלנות ) והרכב הפסיק לצרוך שמן וחזרה קומפרסיה כמו של מנוע חדש .

אני ממליץ עם יש היסטוריה לרכב .
עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-01-11, 21:36   #4
קליין
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
צטט:
במקור פורסם על ידי Amit צפה בהודעה
ברכבים ישנים הרינגים נוטים להתפס סגורים עקב הצטברות פיח ולא שומרים על קומפרסיה . ברכבי הקודם פונטו 55 עם 550000 קילומטר פירקתי בוכנות ורינגים . והתפלאתי לראות שהבוכנות והרינגים עדיין אטמו כראוי ולא דרשו החלפה . ניקיתי את הפיח ושחררתי את הרינגים ( עבודה עדינה ודורשת סבלנות ) והרכב הפסיק לצרוך שמן וחזרה קומפרסיה כמו של מנוע חדש .

אני ממליץ עם יש היסטוריה לרכב .
עמית
אז מתי שבצעתי ראש מנוע הייה צורך לטפל ברינגים
או שזה כבר סיפור אחר של עבודה
והאם יש איזה תוסף לשמן שיכול לגרום שלא יוכל שמן ולא יהרוס
תודה
קליין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שיפוץ מנוע פונטו S55 מנוע 1108 vadvad פונטו - טכני 11 10-05-10 15:36
כמות שמן מנוע פונטו ספייס 02,מנוע 1245 16 שסתומים gibson9655 פונטו - טכני 11 03-10-08 19:11
פונטו 60 - קצת רעידות מנוע בתא מנוע פורום הגראז' 19 06-02-07 08:40
החלפת מנוע בטיפו או יבוא מנוע פורום הגראז' 4 20-11-06 20:26
התקנת מד חום מנוע בפונטו 55 מנוע 1108 {עזרה דחוף} פורום הגראז' 3 31-03-06 11:18


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד