![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
|
שלום
לפני 5 שנים עשיתי לפונטו 01 8V ראש מנוע סה"כ 90 אלף ק"מ הקפדתי תמיד על מים פארפלו והחלפה של היצרן כל שנתיים היום נתקעתי עם הרכב כיביתי לפני שהתחממם ופתחתי מכסה שמן ויש קצף לקחתי למוסך פירק את הראש והייה מעבר מים בראש מנוע 1. אני לא יודע עד כמה הפאפלו יעיל 2. קניתי עכשיו סט אטמים גרמני {יעביר את השם בהמשך} 3. מוזר שבמעט זמן יחסית הולך ראש 4. על הדרך קניתי כבר את כל החלקים{משאבת מים טיימיניג מותחן פקק נס קפה מחזירי שמן } |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
ערב טוב..
מצער לשמוע על מקרים שבהם הבעלים נותן הכול למען האוטו - והאוטו מחרבן עליו... מקווה שלא תחווה את זה שוב (אם בחרת סט של ארלינג, יש סיכוי שלא תחווה שוב) אבל אם חס וחלילה כן יקרה שוב, תמיד אפשר לייצר לבד אטם ראש מפח, עמידות מופלגת בחום מטורף. חבר עשה את זה על פיאסטה - עובד כמו גדול. נ.ב.: במקרה של אטם ראש המנוע הקודם, חזרת למוסך לחיזוק ראש אחרי 500 ק"מ? אם לא חזרת למוסך לחיזוק - זו כמעט בוודאות הסיבה להידפקות אטם הראש שוב. אמנם יש מנועים שבהם לא צריך לבצע חיזוק (ברגי ראש קוניים מיוחדים) אבל היות ומנוע FIRE הוא מנוע מאד ותיק ומיושן - נדמה לי שכן צריך לחזק.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 06-12-10 ב 00:36. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
מקווה שיוחלף טרמוסטט איכותי כי הוא גורם לכל הבעיות
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
|
אני אומר משהו שאני לא יודע כמה יש לו בסיס ,
אבל אצלי חודש אחרי שעברתי לפארפלו הלך לי ראש מנוע . ויש לצין שגם עשיתי ניקוי רדיאטור יכול מאד להיות (ומי שמבין יותר ממני יגיד את דעתו ) הרדיאטורהמקורי של פיאט הוא נוחשת ואני מאמין שחלק מרכבים עברו לאלימניום ולכן הפאפרלו לא מתאים .. אני אישית אחרי הראש שמתי פורסטון אבל שוב זה רק השארה
__________________
grande punto |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
|
צטט:
והכן בחרסט של ארליג גרמני פעם קודמת התעקשתי על חלק מקורי של פיאט וכנראה אכלתי אותה |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שיפוץ מנוע פונטו S55 מנוע 1108 | vadvad | פונטו - טכני | 11 | 10-05-10 15:36 |
| נשם מנוע נוזל מדי פעם מעיד על מנוע חלש? | spoty | פונטו - טכני | 6 | 25-11-08 20:36 |
| כמות שמן מנוע פונטו ספייס 02,מנוע 1245 16 שסתומים | gibson9655 | פונטו - טכני | 11 | 03-10-08 19:11 |
| החלפת מנוע בטיפו או יבוא מנוע | פורום הגראז' | 4 | 20-11-06 20:26 | |
| התקנת מד חום מנוע בפונטו 55 מנוע 1108 {עזרה דחוף} | פורום הגראז' | 3 | 31-03-06 11:18 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד