PDA

View Full Version : "החלקה" של הגיר בהתחלת נסיעה + תושבת רדיאטור שבורה


idobi
09-03-10, 02:25
שלום חברים,

אז אחרי טיפול ראש מנוע...הצרות ממשיכות. להזכירכם: פונטו ספייס 2001, ELX גיר רציף.
שמתי לב שבזמן שמאיצים מעצירה יש הרגשה של מעין 'החלקה' של הגיר, אז החלטתי לנסות 'קיק-דאון' והרכב פשוט גמגם שוב ושוב עד שהגיע למהירות גבוהה. כאשר כבר בנסיעה אין שום בעיה וסוחב מצוין.
האם זה סימן שהגיר הולך?

בנוסף, אחרי שבתקופה האחרונה הבולמים הפכו מאוד נוקשים (הייתי אצל שמשון - אמרו להמשיך לנסוע עד שיהיה ממש בלתי נסבל) כנראה הם כבר נוקשים מדי - גיליתי שהתושבת של הרדיאטור - חיבור פלסטיק גדול שמחבר בין הרדיאטור והמאוורר למרכב - נשבר בה החיבור העליון וכל העסק רוקד לגמרי. חיברתי בינתיים פרוביזורית - עם חוט מתכת. מה ניתן לעשות? בטח חלק חדש עולה הון (מעטפת פלסטיק מאוד גדולה).
אודה לכל פתרון יצירתי שתוכלו להציע.

המון תודה מראש!
עידו

רקובי
09-03-10, 18:08
האם שאלת במוסך מדוע זה קורה?
מתי היה הטיפול בראש מנוע והיכן ?

ברא
09-03-10, 18:24
העסק לא קשור לזה של ראש המנוע במיוחד שמדובר במוסך שמשון אני מאמין ששמה יעצמו עיניים ויתקנו מכוניות ועדיין ינצחו המון מוסכמים של פיאט
קיצור יכולה להיות בעיית הצתה שמגמגם כמו חוטי הצתה או כוהל או פלגים
האם יש נזילות שמן במנוע ???
לדעתי גש לשמשון שיחברו לאקזימייניר לפעמים שמפרקים ומרכבים שוב חיישנים שסוף חייהם משתגעים ומתקלקלים קשה לתת פתרון מאחורי מסך ומקלדת
עדכן אותנו
היו קודםם בעיות בגיר???

idobi
09-03-10, 18:47
תודה רבה על התגובות!

אני יודע שזה לא קשור לראש המנוע...התייחסתי לכך רק כדי להזכיר שהרכב היה לא מזמן במוסך ושזה עלה הון.
לשאלותיכם: ראש המנוע טופל אצל שמשון. הוחלפו חוטי הצתה (זאת הייתה הבעיה המקורית שאיתה נכנסתי למוסך, ויצאתי עם ראש מנוע כתוספת).
ההרגשה של הגמגום היא לא מהמנוע וזה ממש מרגיש כאילו הגיר מחליק. כשמתחילים את הנסיעה לאט לא מורגש כלום והרכב נוסע מצוין, כך גם במהירויות גבוהות. רק אם שמים הרבה גז מרגישים את הגמגום. רק לא מזמן התחלתי להרגיש את זה (לאחר טיפול ראש המנוע, לכן לא הספקתי לשאול במוסך).

חשבתי שלא אראה את חיים עד הטיפול עוד כחודשיים - אתם אומרים שיש צורך לפנות קודם לכן?
תודה!