PDA

View Full Version : נפילת מתח


lrl23
05-02-10, 06:56
מה הסיבה לכך שכאשר אני מפעיל את אורות המצוקה (4 וינקרים) ורק כאשר הרכב עומד מונע והפנסים הראשיים של הרכב מופעלים
אז יש נפילת ועלייה של הטורים וגם שומעים את המנוע כאילו אני לוחץ על הגז.
אני חייב לציין שזה לא רק כול ארבעתם מופעלים גם כשאני מאותת וגם כשהמזגן עובד.

תודה מראש!

raanan_t
05-02-10, 09:58
כדאי לבדוק את חיווט החשמל בין האלטרנטור למצבר ואת הארקת הרכב.
ייתכן ויש מפל מתח עקב הולכה לקויה של זרם.

lrl23
05-02-10, 13:30
כדאי לבדוק את חיווט החשמל בין האלטרנטור למצבר ואת הארקת הרכב.
ייתכן ויש מפל מתח עקב הולכה לקויה של זרם.
את הבעיה הזאת ניתן לבדוק גם ע"י חיבור הרכב למחשב נכון?
ודרך אגב כאשר מחברים את הרכב למחשב(מכשיר לבדיקת מעגלים חשמליים ברכב) אני הבנתי שזה עולה 300 ש"ח
אבל אם מוצאים את התקלה אז בכול זאת לוקחים כסף על הבדיקה או שרק על תיקון הבעיה?
תודה מראש

lrl23
06-02-10, 07:33
up

stas203
06-02-10, 10:51
נראה לי שצריך לעשות ניקוי בית מצערת ומנוע צעדים

Ron_Dadon
06-02-10, 14:15
ניקוי בית מצערת לא עוזר לבעיה המסויימת הזו.
זה קיים גם אצלי, בהפעלת איתות בסרק הטורים משחקים בין 800-900 (החלק המעניין, שזה לפעמים קורה - לפעמים לא), ובית המצערת שלי נקי לחלוטין.

lrl23
06-02-10, 17:41
ניקוי בית מצערת לא עוזר לבעיה המסויימת הזו.
זה קיים גם אצלי, בהפעלת איתות בסרק הטורים משחקים בין 800-900 (החלק המעניין, שזה לפעמים קורה - לפעמים לא), ובית המצערת שלי נקי לחלוטין.
צודק רק שאצלי זה לא נעלם זה כול הזמן.
רון שאלה קטנה, כשזה קורה לך את ההגה רועד?
או שזאת כבר בעיה אחרת?

Lexxxa
06-02-10, 18:36
lrl23. כנראה מדובר בבעיית חיבורי (-) לגוף רכב. תבצע ניקוי של החיבורים בין כבל לגוף. רפי נראה לי כתב פעם פרוייקט לניקוי זה. תנסה לחפש. בקצרה, מנתקים, מנקים עם נייר שיוף, מלחימים את את הסוף של כבל לסופית שלו, מחברים חזרה.

תחזור עם תשובות :), מקווה שעזרתי

lrl23
06-02-10, 21:44
Lexxxa תודה רבה על העזרה אני יבדוק את זה בתחילת השבוע אני ינתק את הכבל (-) מהמצבר
וינקה מקווה מאוד שזאת הבעיה. כי הרכב בלי העין הרע הוא פשוט בובה של רכב
רק זה הדבר היחיד שמעצבן אותי הנפילות מתח האלה כשאני עומד ברמזור ואני מפעיל
את הוינקרים או את המזגן אז הטורים עולים ויורדים זה פשוט משגע אוווווף!!!!!!

raanan_t
07-02-10, 01:33
מצטער על התגובה המאוחרת.

בעיית חשמל מסוג זה לא ניתן לאבחן באמצעות סורק תקלות. מה שכן כל חשמלאי רכב יוכל לבחון את הנושא בצורה טובה יחסית.

מה ש-LEXXA הציע הוא טיפול בכבל ההארקה. סביר להניח שהבעיה היא בו. במידה ולא מסתדר שווה לבדוק קצת יותר לעומק את שאר החיווט, כפי שהצעתי.

lrl23
07-02-10, 06:45
אז השלב הראשון שאני יבדוק הוא באמת מה שLEXXA הציע רק השאלה היא ובאמת שאין לי מושג איפה נימצא האלטרנטור???.
ובמידה וזה לא עוזר אז בטיפול שזה עוד חצי שנה אני ילך למוסך
מורשה שיבדוק לי את זה "על הדרך".
ושוב תודה על העזרה