almogxxx
25-06-09, 15:02
אז ככה זה מתחיל מזה שאני יודע שאני חייב להחליף צריה שמאלית קדמית היא חורקת ברמות . אבל בכל חנות שאני מגיע אומרים לי שמחליפים רק את הפעמון הסופי למרות שזה נראה לי קצת מוזר במחיר של הפעמון עצמו נע בין מ120 - 130 שקל .. ומחיר של ציריה חלופית תוצרת סין עולה 110 שקל . לא עדיף להחליף את כולה ?! עוד משו יש גומיה שנקראת גומית גיר שיושבת על הצריה עצמה והיא נוזלת זה עוד משו שאני חושב שכדאי להחליף כבר את כל הצריה או שכדאי להשאיר את האורגינל ולהחליף את הפעמון ואת הגומיה בלבד ?!
בנוסף חוץ מבעית הצריה יש לי בעיה מאוד חמורה ומסוכנת שבגללה אני לא נוסע ברכב עד שאני אמצא פיתרון . במצב של סיבוב למשל אם אני נדרש ללחוץ על הברז אפילו במהירות הנמוכה ביותר .. 35-40 קמ"ש הרכב פשוט מאבד שליטה בצורה מפחידה .. עד כדי מצב שהוא גלש לי פעם לנתיב הנגדי בלי שבכלל נגעתי בהגה .. אחרי התיעצות והעלת האוטו על ליפט במוסך כל שהו .. המוסכניק אמר כמה דברים טיפה מוזרים ולכן באתי להתיעץ איתכם כן ..
קודם כל תפוחי הגה . הוא לחץ עליהם וראה שהם עולים ויורדים כאילו הגומיה שלהם נמעכת וחוזרת הוא אומר שיש מרווח וזה לא צריך להיות ככה אז להחליף אותם . ( אני לא יודע אם באמת צריך להיות מרווח או לא ) ..
אחר כך משולשים הוא אומר שהם תקינים חוץ מהתושבת שלהם שקרובה לגלגל הוא לחץ על המשולש עם קונטרה עם מברג ואז נשמע פיק מוזר כזה והמשולש כאילו בתושבת שלו ירד קומה . הוא אומר שזה גם לא תקין וצריך להחליף את כל המשולש עם התושבת שלו שהוא קרא לה תפוח .
לגבי עניין איבוד השליטה הוא הסביר שצינורות הבלם הקדמיים הם נורא רגישים וצריך להחליף אותם מדי פעם כי לפעמים אחד מהם לא תמיד עובד כמו שצריך ואז הצד השני עובד טוב בקיצור להחליף את שניהם כי בחיים לא יכולים לדעת איזה מהצדדים לא תקין .
לפי מה שאני יודע דבר כזה קורה במשאבות ברקס שיושבות בגלגל סתומרת אפה שהברקסים אז זה היה נשמע הגיוני הוא התעקש שאלו לא המשאבות אלה רק הצינורות שמביאים אליהם את השמן . נשמע הגיוני ?!
והאם זה באמת מה שיפתור לי את הבעיה המסוכנת הזאת ?! אם יש למשהו השארות או אולי שאלות ודברים שאני יכול לבדוק אשמח מאוד לשמוע אני פשוט ממש ממש מפחד לנסוע עם הרכב עד שלא ימצא פיתרון .
בתודה לכולם .
אלמוג :)
בנוסף חוץ מבעית הצריה יש לי בעיה מאוד חמורה ומסוכנת שבגללה אני לא נוסע ברכב עד שאני אמצא פיתרון . במצב של סיבוב למשל אם אני נדרש ללחוץ על הברז אפילו במהירות הנמוכה ביותר .. 35-40 קמ"ש הרכב פשוט מאבד שליטה בצורה מפחידה .. עד כדי מצב שהוא גלש לי פעם לנתיב הנגדי בלי שבכלל נגעתי בהגה .. אחרי התיעצות והעלת האוטו על ליפט במוסך כל שהו .. המוסכניק אמר כמה דברים טיפה מוזרים ולכן באתי להתיעץ איתכם כן ..
קודם כל תפוחי הגה . הוא לחץ עליהם וראה שהם עולים ויורדים כאילו הגומיה שלהם נמעכת וחוזרת הוא אומר שיש מרווח וזה לא צריך להיות ככה אז להחליף אותם . ( אני לא יודע אם באמת צריך להיות מרווח או לא ) ..
אחר כך משולשים הוא אומר שהם תקינים חוץ מהתושבת שלהם שקרובה לגלגל הוא לחץ על המשולש עם קונטרה עם מברג ואז נשמע פיק מוזר כזה והמשולש כאילו בתושבת שלו ירד קומה . הוא אומר שזה גם לא תקין וצריך להחליף את כל המשולש עם התושבת שלו שהוא קרא לה תפוח .
לגבי עניין איבוד השליטה הוא הסביר שצינורות הבלם הקדמיים הם נורא רגישים וצריך להחליף אותם מדי פעם כי לפעמים אחד מהם לא תמיד עובד כמו שצריך ואז הצד השני עובד טוב בקיצור להחליף את שניהם כי בחיים לא יכולים לדעת איזה מהצדדים לא תקין .
לפי מה שאני יודע דבר כזה קורה במשאבות ברקס שיושבות בגלגל סתומרת אפה שהברקסים אז זה היה נשמע הגיוני הוא התעקש שאלו לא המשאבות אלה רק הצינורות שמביאים אליהם את השמן . נשמע הגיוני ?!
והאם זה באמת מה שיפתור לי את הבעיה המסוכנת הזאת ?! אם יש למשהו השארות או אולי שאלות ודברים שאני יכול לבדוק אשמח מאוד לשמוע אני פשוט ממש ממש מפחד לנסוע עם הרכב עד שלא ימצא פיתרון .
בתודה לכולם .
אלמוג :)