PDA

View Full Version : חום מנוע.


stas
16-04-09, 02:43
הי רציתי לדעת מה חום מנוע סטנדרטי וטוב בפיאט בראבו ?
מנוע 1.6 שנת 97.

המחוג שלי מגיע לפס השני ואולי קצת עובר עם אני לוחץ על "הדוושה ונותן גז" העם זה בסדר?
אבל עם אני נוסע רגיל הוא בן לעמצה ולפס הראשון ולפעמים עובר תראשון.
ורציתי לדעת מה מסמל הסמל שבסקאלה ליד המחוג חום? כי ראיתי בפיאט שנת 2000 שהסמל בעמצה
ובעוד כמה רכבים, וברכב מהסוג שלי הוא בן הפס ה-2-3
אשמח לתשובה מדויקת וקצת הסבר על השעון חום הזה תודה מראש.
תמונה: http://www.zix.co.il/viewer.php?id=526425605.JPG

stas
19-04-09, 18:58
עד כידי כך קשה השאלה שלאף אחד אן תשובה?!

רפי לין
19-04-09, 19:28
הסמל מסמן חום מנוע.
מצב המד הנו תקין ובנסיעה עם מזגן פועל הוא אפילו עשוי לרדת, כי המזגן מפעיל יותר את מאורר הרדיאטור.
בברכה - רפי לין :)

stas
19-04-09, 23:24
הסמל מסמן חום מנוע.
מצב המד הנו תקין ובנסיעה עם מזגן פועל הוא אפילו עשוי לרדת, כי המזגן מפעיל יותר את מאורר הרדיאטור.
בברכה - רפי לין :)

תודה לך על העזרה רפי ,
יש לי שאלה אלייך,כמה זה יוצא במספרים הקוו בעמצה 80?!
ועוד שאלה מה הוא חום סטנדרטי וטוב במספרים, תודה ויום נעים

saar
20-04-09, 18:21
מתחיל קו התחלה של 60 מעלות.

קו אמצע הוא 90-95 מעלות.

קו סופי הוא 120-125 מעלות.

כל קו קטן אצלך הוא 5 מעלות. זאת אומרת קו אחד מעל הקו המינימלי (שהוא 60 מעלות) אומר שהחום הוא 65 מעלות.

לעניות דעתי!

s_nadav
22-08-09, 12:43
רגע אז אם החום מנוע עומד לו מעל החצי בקו או שניים יותר זה הגיוני? ככה זה בבראבו?

ברא
22-08-09, 14:25
מישהו יכול לצרף תמונה של המד חום כדי לדעת על מה מדובר ??ואולי להשכיל גם

saar
22-08-09, 14:51
לעניות דעתי לא הגיוני, טמפ' עבודה אופטימלית של המנוע היא עד חצי. מעבר לחצי יש משהו לא תקין שיש לבדוק, אולי מעברי רדיאטור חלקם סתומים, או משאבת מים מתחילה לזייף, אולי טרמוסטט לא ממלא תפקידו כמו שצריך, אולי ווננטה נכנסת לפעולה מאוחר מידי או לא נכנסת לפעולה ראשונית בכלל, אלא רק משנית. יש לבדוק.

Lior_c
10-09-09, 00:01
מישהו יכול לצרף תמונה של המד חום כדי לדעת על מה מדובר ??ואולי להשכיל גם

אבל יש תמונה! יש קישור בהודעה הפותחת את השירשור...

**הסקאלה שלי מפורסמת!!!**

gil_a
29-09-09, 01:30
בבראבו שלי 1.6 אוטו 98 החום מנוע גם לא על האמצע אלה מעל האמצע איפה שהחץ שלך.
חייתי עם האוטו בידיע שככה זה עד שביום שישי האוטו שלי יתחמם ברמזור עד הסוף זה קרה לי גם בעליות של טבריה עם 5 אנשים באוטו ומזגן. יום ראשון נילך לשמשעון ונירא מה הבעיה

ברא
04-10-09, 20:01
כן כעת ראיתי משום מה מקודם לא ראיתי הקישור
אבל אין לי מה להוסיף רפי כבר ענה על הכל
בהצלחה

Ero
16-05-10, 18:40
שלום לכולם, אני קצת חדש פה.. עד עכשיו אני קראתי..
אני נוהג בבראבו 1.6 SX שנת 2000. עד לפני שבוע אוט' ומעכשיו הגיר רגיל.. (אם מישהו ירצה הסברים אשמח לענות..)
היו לי כמה בעיות חום מנוע.. התקנתי שעון חום חיצוני (מכאני) שנותן טמפ' מדוייקת, הוא מותקן על הטרמוסטט..
עכשיו אני מקפיץ את השרשור בשביל לשאול שאלה דומה.. החיישן שמורכב באוטו שלי הוא 92-97
ולפי דעתי זאת טמפ' גבוהה.. שאלתי כמה מכונאים והם טוענים שזאת טמפ' עבודה נכונה של פיאט.. האם זאת נכון?

אשמח לתשובות..

רפי לין
16-05-10, 19:13
אכן כן, זאת הטמפרטורה הנכונה להפעלת מאורר הרדיאטור בפיאט.
בברכה - רפי לין

Ero
16-05-10, 19:56
תודה רבה.