BentzZz
22-02-09, 16:24
אז ככה הגיע אותו הזמן להכניס את האוטו ליישור קו טוטאלי של אחרי הקניה
(ולכפר על כל אותם דברים שהיד הקודמת הייתה קמצנית מדי כדי לעשות \ סתם להרגיש בטוח ולדעת שאת החלק הזה אתה לא צריך להחליף)
אז כפי שחלק מכם יודעים עברתי דירה לפני כשבוע וחצי ממושב נידח בעמק חפר (בין חדרה לנתניה) אל העיר הגדולה! (רמת השרון) משתי סיבות החלטתי עדיין לקחת את הרכב למוסך בנתניה
1. הם מאוד עזרו לי לפני הקניה והנחו אותי לגבי קניה נכונה של HGT
2. לא מכיר כלכך את המוסך בהרצליה \ ת"א (אבל אני אשמח לשמוע הצעות למוסכים ממולצים)\
אז לאחר השקמה ב6 בבוקר כדי לא להתקע בפקקים מצאתי את עצמי יושב על כביש 4 לכיוון צפון בפקק מרעננה עד בית ליד לחילופין ואז מבית ליד לנתניה ו... הגעתי
הגשתי למנהל המוסך את הרשימה שהכינותי מראש (טיימינג, תושבת עליונה, החלפת נוזל קירור ולבדוק מצב קלאץ - דוושה קשה, מפריד ממש בסוף וכשלוחצים על הדוושה יש מין קול שהייתי שמח להשמיע אותו אבל לכתוב אותו אני לא יודע נקרא לו "שריקה").
המתנתי בסבלנות לבדיקתו של מנהל המוסך כשהרכב היה על הליפט ונמסר לי כך:
טיימינג (אין לי כח לפרט) - כל הרצועות מותחנים וכו' וכו' 1800 ש"ח
תושבת מנוע עליונה 1094 ש"ח
עבודה 500 ש"ח
ושאר הדברים ידברו איתי בהמשך כי בנתיים הם לא יודעים מחירים אבל הם רוצים להתחיל לעבוד על האוטו.
בהמשך שיחת טלפון - קלאץ' 2000 ש"ח + - כולל עבודה כולל מע"מ
הא והרעש ה"שריקה" הזו הייתה השסתום לחץ
בנוסף עלה עניין הווריאטור שב50K "שופץ" (?) (הרכב היום ב114K)
חדש 3K משופץ 1.5K ונאמר לי שהוא התחיל להרעיש ובגלל זה צריך להחליף אותו (?) הרעש הוא רעש דיזל ב3-5 שניות הראשונות שלאחר ההתנעה ולאחר מכן הרעש חודל כמו כן בזמן שנותנים גז כשהמכסה מנוע מורם שומעים את הרעש דיזל הזה דיי חלש.
תגובות יתקבלו בברכה! כמו כן אם אפשר לקבל חוו"ד מבעלי הHGT שמטפלים באזור המרכז על המוסכים שלכם.
יום טוב ושבוע טוב לכולם
(ולכפר על כל אותם דברים שהיד הקודמת הייתה קמצנית מדי כדי לעשות \ סתם להרגיש בטוח ולדעת שאת החלק הזה אתה לא צריך להחליף)
אז כפי שחלק מכם יודעים עברתי דירה לפני כשבוע וחצי ממושב נידח בעמק חפר (בין חדרה לנתניה) אל העיר הגדולה! (רמת השרון) משתי סיבות החלטתי עדיין לקחת את הרכב למוסך בנתניה
1. הם מאוד עזרו לי לפני הקניה והנחו אותי לגבי קניה נכונה של HGT
2. לא מכיר כלכך את המוסך בהרצליה \ ת"א (אבל אני אשמח לשמוע הצעות למוסכים ממולצים)\
אז לאחר השקמה ב6 בבוקר כדי לא להתקע בפקקים מצאתי את עצמי יושב על כביש 4 לכיוון צפון בפקק מרעננה עד בית ליד לחילופין ואז מבית ליד לנתניה ו... הגעתי
הגשתי למנהל המוסך את הרשימה שהכינותי מראש (טיימינג, תושבת עליונה, החלפת נוזל קירור ולבדוק מצב קלאץ - דוושה קשה, מפריד ממש בסוף וכשלוחצים על הדוושה יש מין קול שהייתי שמח להשמיע אותו אבל לכתוב אותו אני לא יודע נקרא לו "שריקה").
המתנתי בסבלנות לבדיקתו של מנהל המוסך כשהרכב היה על הליפט ונמסר לי כך:
טיימינג (אין לי כח לפרט) - כל הרצועות מותחנים וכו' וכו' 1800 ש"ח
תושבת מנוע עליונה 1094 ש"ח
עבודה 500 ש"ח
ושאר הדברים ידברו איתי בהמשך כי בנתיים הם לא יודעים מחירים אבל הם רוצים להתחיל לעבוד על האוטו.
בהמשך שיחת טלפון - קלאץ' 2000 ש"ח + - כולל עבודה כולל מע"מ
הא והרעש ה"שריקה" הזו הייתה השסתום לחץ
בנוסף עלה עניין הווריאטור שב50K "שופץ" (?) (הרכב היום ב114K)
חדש 3K משופץ 1.5K ונאמר לי שהוא התחיל להרעיש ובגלל זה צריך להחליף אותו (?) הרעש הוא רעש דיזל ב3-5 שניות הראשונות שלאחר ההתנעה ולאחר מכן הרעש חודל כמו כן בזמן שנותנים גז כשהמכסה מנוע מורם שומעים את הרעש דיזל הזה דיי חלש.
תגובות יתקבלו בברכה! כמו כן אם אפשר לקבל חוו"ד מבעלי הHGT שמטפלים באזור המרכז על המוסכים שלכם.
יום טוב ושבוע טוב לכולם