View Full Version : greenstuff pads 4 hgt
אהלן,
הגיע העת להחליף רפידות ברכב , כמובן שישר ניצלתי את ההזדמנות לפנות לידידו הטוב של המשפר (EBAY) על מנת להזמין סט פדים משובח ואיכותי של EBC , אך לצערי גיליתי שישנן 3 גירסאות של פדים קידמיים לפונטו HGT (האחוריים כולם זהים) בין99-01 , בין 01-03 ו03 והלאה.. הבעיה העיקרית שלי שאם תשימו לב ישנה חפיפה בשנתון שלי 01 ולכן אני לא יודע איזה להזמין, עזרה בבקשה :)
תמונה A או B הם הנכונים ?
האם אתה מודע להגבלות החדשות הקיימות בנוגע ליבוא חלקי רכב, על אחת וכמה כאשר מדובר בחלקי בטיחות? לא בטוח שיהיה שווה להביא מחו"ל אלא אם יש מישהו שמביא לך את זה במזוודה.
מעבר לזה, אינני יכול לסייע.
עידן מה העלות? איך אתה מזמין? גם אני רוצה :(
עידן, לך על רפידות Ferodo DS2500 - מהטובות ביותר שבנמצא.
http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/
לגבי EBC, יש מי שאוהב וטוען שיש הבדל ממשי בבלימה ויש מי שטוען שאין הבדל ממשי בבלימה ושהן פשוט לא שוות את מחירן.
אני שמעתי על כך שהן גורמות לבלאי מואץ בדיסקים בעקבות הקושי הרב שלהן - תברר זאת.
ייתכן , אני מחליף גם דיסקים , בדקתי את פרודו - מאוד יקר ואין להם רפידות לHGT למעשה הפיאט היחידה שהם מייצרים לה רפידות זאת הקופה .
ייתכן ואני טועה..
עידן מה העלות? איך אתה מזמין? גם אני רוצה :(
100 פאונד לקידמי + אחורי
אני די בטוח שאתה טועה - אני אבדוק את זה מחרתיים.
דיסקים?
הייתי נשאר על המקוריים, אולי שוקל מעבר למחוררים/מחורצים של OMP (טובים וזולים יחסית).
שים לב שדיסקים עם חירוץ של יותר מ6 תעלות יגרמו בין הייתר לדוושת בלם קשה יותר. בנוסף, חירור הבלמים גם כן תורם לשחיקה מוגברת של הרפידות כמובן.
*ממחקר לא קטן שביצעתי לא מזמן.
מה עם רפידות של חברת לוקאס? הן נחשבות לטובות?
פיליפ, VAG עובדים עם Lucas TRW - מצויינים.
חברה, כל זה לא רלוונטי מכיוון שאני עדיין לא יודע את הדגם הרלוונטי של הרפידות ואני מתעצל לפרק ולבדוק , מישהו מכיר - אורן חזן ? רפי לין ?
אתמול כתבתי כאן תגובה מפורטת וארוכה אני לא מבין למה היא נמחקה.
האתר התבלבל לגמרי , לא ברור לי למה, בכל מקרה איזה רפידות?
האתר באמת לא עבד איזה יום וחצי.
היי אורן , אז עדיין אין לי את התשובה ... מישהו הספיק לראות את התשובה לשאלה?
אורן, כנראה תקלה טכנית גרמה למחיקת ההודעה, אשמח אם תוכל לכתוב את הודעתך שוב.
לגבי הרפידות הקדמיות ב HGT המק"ט המקורי הוא 9948131 והוא משמש את כל השנתונים של ה HGT זאת אומרת אין שינוי ברפידות של שנת 2001 והאבראט שנת 2003 מסיבה פשוטה הקליפרים לא השתנו. לכן קצת תמוה שאתה אומר שיש כמה דגמים.
לפי התמונה שהבאת דגם A הוא המתאים למרות שאם תסתכל בתמונה B על הרפידה העליונה זאת בעצם הרפידה השניה של תמונה A לכן אני לא כל כך מבין את שני הדגמים האלה.
יש שני רפידות בכל צד אחת עם קפיץ שנכנס בצד של הבוכנה A ואחת בלי קפיץ שיושבת מול הרפידה השניה וזאת הרפידה שמופיעה בתמונה B למעלה.
בכל מקרה בוא נסכם יש רק דגם אחד של רפידות קד ל HGT לכן זה לא צריך להיות כל כך מסובך.
אורן מה לגבי רפידות אחוריות?
אגב, כמה הן עולות מקוריות? ומאיזה יצרן הם אם ידוע לך במקרה?
האחוריות כמדומני הן זהות לקדמיות של הספייס הרגילות, אלא אם אני טועה.
בכל מקרה אורן, ידוע לי, מבירור בפורומים בחו"ל, שניתן היה לרכוש את הרכב עם רפידות גדולות יותר, ומכאן שיש שינוי בקאליפרים (אם כן מתקינים את הגדולים יותר)
קצת על העלויות: סט אחורי של גרין סטף 36 פאונד סט קידמי עולה 45 פאונד ומשלוח פנימי כ 10 פאונד , לא ידוע לי על עלות של משלוח לארץ .
האחוריות כמדומני הן זהות לקדמיות של הספייס הרגילות, אלא אם אני טועה.
בכל מקרה אורן, ידוע לי, מבירור בפורומים בחו"ל, שניתן היה לרכוש את הרכב עם רפידות גדולות יותר, ומכאן שיש שינוי בקאליפרים (אם כן מתקינים את הגדולים יותר)
גדעון מה שאתה מדבר זה על שיפורים ברכב. מקורי זה אף פעם לא שווק על ידי פיאט.
האחוריות כמדומני הן זהות לקדמיות של הספייס הרגילות, אלא אם אני טועה.
בכל מקרה אורן, ידוע לי, מבירור בפורומים בחו"ל, שניתן היה לרכוש את הרכב עם רפידות גדולות יותר, ומכאן שיש שינוי בקאליפרים (אם כן מתקינים את הגדולים יותר)
הרפידות האחוריות הם יחודייות לדגם הזה ואף רכב של פיאט לא עושה בהם שימוש.
הצלחות האחוריות הם צלחות קדמיות של ספייס 8V.
הרפידות האחוריות הם של חברת לוקאס.
דרך אגב גם הצלחות הקדמיות הם ייחודיות לדגם הזה ואף פיאט לא עושה בהם שימוש.
אורן מה לגבי רפידות אחוריות?
אגב, כמה הן עולות מקוריות? ומאיזה יצרן הם אם ידוע לך במקרה?
רפידות אחוריות מקוריות מק"ט 77362270 עולות 253.11 לפני מע"מ.
הסוג הוא של חברת לוקאס.
אורן, גם לי זה נשמע דיי תמוה, אבל הפונטו שווקה בחו"ל עם דיסקים גדולים יותר, ואני מניח שזה גורר גם רפידות גדולות יותר. שוב, לפי מידע מפורומים בחו"ל.
למרות זאת, כמעט כולם ייעצו לי להימנע מדברים כאלה כי זה סתם מוסיף למשקל הכללי של הרכב, ודיסקים + רפידות איכותיות יתנו אפקט טוב יותר, בפחות שינוי.
תודה אורן.
אז רפידות של EBC זולות יותר כמעט פי 2 מאשר מקוריות, של לוקאס שזו גם חברה טובה מאוד.
אורן, גם לי זה נשמע דיי תמוה, אבל הפונטו שווקה בחו"ל עם דיסקים גדולים יותר, ואני מניח שזה גורר גם רפידות גדולות יותר. שוב, לפי מידע מפורומים בחו"ל.
למרות זאת, כמעט כולם ייעצו לי להימנע מדברים כאלה כי זה סתם מוסיף למשקל הכללי של הרכב, ודיסקים + רפידות איכותיות יתנו אפקט טוב יותר, בפחות שינוי.
אני מחר בבוקר ישלח מייל ליצרן(פיאט) גם אותי מעניין האם יש דגם של HGT ששווק עם דיסקים גדולים יותר ורפידות אחרות כי זה גם אותי מסקרן.
כמו שאני יודע זה לא קרה וההוכחה לכך שלא מופיע באלפון חלקים של היצרן איזה שהוא מק"ט אחר כי אם באמת שווק דגם כזה אז החלק היה חייב להופיע באלפון חלקים.
אבל בכל מקרה אני יבדוק ויעדכן.
גדעון לאחר בדיקה עם פיאט קיבלתי תשובה הדגם שאתה מדבר עלו עם צלחות הבלם הגדולות זה דגם שאחרי הייצור היה מועבר לסדנת שיפורים חיצונית לפי בקשת הלקוח ולפני מסירת הרכב ללקוח. אבל השיפור הוא לא מפס הייצור של פיאט.דרך אגב זה רק חלק קטן מהשיפור שהרכב עבר באותה סדנה.
כמו שאמרתי הבלמים קדימה ב HGT מפס הייצור ייוצרו בדגם אחד בלבד.
מקווה שהתשובה מספקת.
אחלה, מצויין, תודה אורן.
זה בהחלט היה מעל ומעבר :)
psychotrip
19-02-09, 20:55
גדעון לאחר בדיקה עם פיאט קיבלתי תשובה הדגם שאתה מדבר עלו עם צלחות הבלם הגדולות זה דגם שאחרי הייצור היה מועבר לסדנת שיפורים חיצונית לפי בקשת הלקוח ולפני מסירת הרכב ללקוח. אבל השיפור הוא לא מפס הייצור של פיאט.דרך אגב זה רק חלק קטן מהשיפור שהרכב עבר באותה סדנה.
כמו שאמרתי הבלמים קדימה ב HGT מפס הייצור ייוצרו בדגם אחד בלבד.
מקווה שהתשובה מספקת.
אורן, סיקרנת אותי!
תוכל לברר איזה עוד שיפורים הרכב עבר בסדנה הזאת ?
ופרטים על הסדנה גם :)
תודה רבה!
אורן, סיקרנת אותי!
תוכל לברר איזה עוד שיפורים הרכב עבר בסדנה הזאת ?
ופרטים על הסדנה גם :)
תודה רבה!
ממה שהבנתי בערך מהתגובה שלהם שהסדנה ממוקמת ממש ליד מפעל היצור ואז הרכב עובר אחרי ההרכבה לשם.
מה שאני מבין זה שלדוגמה אם הם משפרים את הבלמים למשל אז הבלמים לא מורכבים ביצור הרכב אלא מורכבים ישר בסדנה כך הם חוסכים עלויות פירוק והרכבה.
אני ינסה לבקש תמונות של המקום אני מקווה שיסכימו לשלוח לי.
בכל מקרה הסדנה שייכת לחברת פיאט עצמה ונמצאת בתוך מתחם מפעל היצור וההרכבה שלהם.
אני מאמין שהיא הוקמה כדי להוזיל עלויות כי אתה לא יכול לממש את רצון הלקוחות בפס היצור עצמו כי אתה צריך לשנות אותו וזה עולה המון כסף. אז הרכב מיוצר ומורכב בסטנדרט רגיל ואז עובר לאותה סדנה ושם הם עושים את השינויים הנדרשים לפי בקשת הלקוח.
היתרון הוא שהאחריות לרכב נשמרת בגלל שזה בוצע בחברת הרכב עצמה. אצלנו בארץ אין את האופציות האלה לצערי בגלל שהיבואן לא רוצה לשבור את הראש ואז הוא פשוט מזמין את הסטנדרט.
בתוך הדיסק של החלקים של פיאט יש את רשימת התוספות שאתה יכול להזמין עם הרכב תאמין לי שזאת רשימה ארוכה מאוד.
לצערי לא אצלנו!!!!
מקווה שעזרתי.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.