View Full Version : ITURBO- פיאט אונו טורבו MK2 במבחן.
שלום לכולם
ITURBO, כבעלי פיאט אונו טורבו MK2, החלטנו להקדיש לה מבחן מיוחד.
המבחן מוקדש לכם חברי מועדון פיאט היקרים וכמובן ל גיל, ניר, ול STIO.
תהנו
http://www.iturbo.co.il/Articles.asp?param=show&Cid=100&ArtId=167
http://i40.tinypic.com/2yyz43m.jpg
בברכה
האונו טורבו, לא נקראה יותר אונו , אלא פונטו. בחודש ספטמבר 1993, מצהירים פיאט על החלפת האונו בפונטו, וחושפים תמונות שלה. הפונטו הושקה רשמית בראשית 1994, הפונטו נבחרת למכונית השנה 1995. ונשמתה של האונו פרחה וחבל.
טעות!
מדבריך עולה כי ייצור האונו הופסק עם תחילת יצור הפונטו.
אני מצפה ממך, כעורך של מגזין רכב, שיהייה דיוק בפרטים.
האונו מיוצרת עד היום, יבואה לארץ הופסק בשנת 1994 . (וטוב שכך. אותם מנועים, אותה בטיחות לוקה בחסר שאסור שתהייה ברכב מודרני)
להלן מס' תמונות של ה"אונו מיל" ומודעה אחת.
שימו לב- זוהי אותה אונו לאחר מתיחת פנים (מכוערת לטעמי)
http://kitfarolxenon.com.br/wp-content/uploads/2008/01/foto-carro-fiat-uno.jpg
http://www.theautochannel.com/news/2004/02/28/182557.1-lg.jpg
http://www.noticiasautomotivas.com.br/img/b/fiat-uno-mille-fire.jpg
http://webdelautomovil.com/wp-content/uploads/2008/02/fiat-uno-2008.jpg
http://www.motorawards.com/ve/deagencia/trim.asp?ma=1&mo=2008-102
שמעון היקר
מדובר באונו טורבו-ובגרסאות הספורטיביות.
פיאט התקדמה הלאה.
אין כל קשר לתופעות הלוואי הדרום אמריקאיות(ברזיל וכו').
בברכה
מה ז"א אין קשר?
המפעל עדיין בבעלות פיאט והרכב עדיין נקרא אונו?
זו פיאט אונו.
חיפושיט יוצרה בברזיל עד שנת 2002, כמדומני.
זה הופך אותה ל"לא וולקסוואגן"?
פורד מרכיבים בטורקיה. אז?
האונו מיוצרת עד היום, יבואה לארץ הופסק בשנת 1994 .
טעות. ייבוא האונו לישראל הופסק לחלוטין רק בסוף המודל 1996.
בשנת 1995/6 נמכרה הפונטו לצד האונו, בשנת 1996 האונו נמכרה רק עם מנועי 1.4.
אילן-
קראתי את הכתבה במלואה.
קודם כל בכתיבת כתבות שעולות לרשת צריך להיזהר. לא רושמים דברים כמו "נסעתי על 170 קמש" או "נסעתי עם אורות ערפל דולקים"- מדובר בהודאה באשמה, ואם קורא כאן כחול מדים והוא יהיה מספיק משועמם אני מעריך שהוא יוכל לעשות משהו בנדון.
הכתבה מצויינת, הרכב נראה מצויין, אבל לא הבנתי עדיין של מי הרכב.
כמו- כן הרכב הזה לאחר שיפוץ כללי, ציפיתי לקרוא גם על תהליך שיפוץ המכונית:
מכאנית, קוסמטית, פנימית, כמה ק"מ יש לרכב, איך הגעת אליו ורכשת אותו- אלו פרטים שמוסיפים עיניין לקורא, ועדיף לרשום אותם בתחילת הכתבה, מעין הקדמה כלשהי לכתבה האמיתית. ששאלתי אותך על פרטים אלו אמרת שהכל יהיה רשום בכתבה...
במידה והרכב שלך יש לי שאלה, אבל אל תיעלב או משהו: הרכב נראה מצויין, אבל הוא תוקן לאחר תאונת חזית/ שלדה במקרה?
STIO, לא מדוייק לגבי הנושא של הודאה עצמית, במידה ולא נכח שוטר בנוסף, מד-אוץ אינו כביל בבית משפט ככלי בעל סמכות מדידה. את זה אני אומר כאופנוען שהתמודד רבות עם שוטרים ושראה מהירויות של 120 קמ"ש מעל המהירות המדוברת.. לא כאן כמובן, באפריקה.. אמרתי קמ"ש? התכוונתי קילומטרים לשבוע. :D
לגבי הכתבה- נהנתי לקרוא! לא ידעתי שהאונו טורבו הציגה נתונים כאלה, היה לנו את הפונטו GT הזכורה לטוב שהציגה נתונים דומים והייתה עם 136 כ"ס :grin:
אילן ידידי
אחלה סיקור
איזה אוטו מדהים זה היה ! טוב לראות שמעט חזרת לעצמך.
שבוע טוב, אריק.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.