התחבר

View Full Version : [המלצה] Yokohama C.drive


23-04-06, 23:12
ערב טוב חבר'ה :)

כולנו יודעים עד כמה חשובים הצמיגים שהרכבים שלנו נועלים. הצמיגים הם הקשר היחידי של הרכב עם הכביש, ולכן לדעתי לא חוסכים כאשר יש צורך להחליפם. קשר טוב עם הכביש יכול להציל חיים. לצערי יצא לי לחוות את זה על בשרי כמה פעמים (בודדות) שלא באשמתי כמובן...

ברכבי החדש והטרי, היה צורך להחליף את הצמיגים מכמה סיבות:
1. הצמיג השמאלי-קדמי היה הP6000 המקורי שהגיע עם הרכב, ובצד השני היה צמיג SAWA יחד עם השאר.
2. בכללי, צמיגי ה SAWA לא טובים בלשון המעטה.

עם הפונטו הקודמת היה לי ניסיון עם היוקוהמה S306 של כשנה. נכון, הם לא צמיגים ספורטיביים, אבל הם מעולים במתן אחיזה טובה מאוד, ומאוד הייתי מרוצה מהקניה שלהם.
עם ניסיון לא מתווכחים, ולכן החלטי לרכוש שוב יוקוהמה. אלא שהפעם, החלטי גם להתקדם קצת ברמה, ולחפש צמיג שמוגדר ע"י החברה כספורטיבי, מפאת העובדה שנוספו כמה סוסים מהאורוות באיטליה לרכב שלי.
אז בעזרת ידידנו אוראל, החלטי לרכוש את דגם ה C.drive של יוקוהמה.
מזה יום שישי, הרכב שלי נועל רביעית יוקוהמה C.drive במידה של 185/55/15. לא הגדלתי מידה אלא נשארתי עם המקורית.

ההבדלים יותר ממשמעותיים. הנסיעה שקטה יותר, רכה יותר, ופחות קופצנית.
מן הסתם הרכב אוחז בצורה שלא חשבתי שאפשרית. זה לא שאני נוהג כל הזמן בצורה ספורטיבית, להיפך, אני נוהג רגוע מאוד. אבל נחמד לדעת שאם רוצים, אז אפשר, וכמובן אם חס וחלילה יקרה מקרה חירום, ואני אצטרך לסטות שמאלה נאמר, הרכב יגיב.

בכל מקרה, לאלה מכם שמחפשים צמיג ספורטיבי במידה הנ"ל, מומלץ. לאלה מכם שמחפשים צמיג ספורטיבי במידה אחרת שה C.drive מיוצר בה, מומלץ.

יש רק הסתייגות אחת, הצמיג הוא אסימטרי, מה שאומר שאין אפשרות לעשות הצלבה, מחיר קטן שיש לשלם לדעתי. התוצאות יותר ממרשימות.

תמונות אפשר לראות כאן (http://www.cardomain.com/ride/2328245/4)

אז תודה לאוראל, שעזר לי לגבש את ההחלטה הסופית. וכמובן ליוקוהמה שבזכותם בפעם השניה הרכב שלי בטיחותי יותר.

נסיעה טובה :)

24-04-06, 03:11
למה לא החלפת למה שבא מקורי עם האוטו - פירלי P6000? (זה מה שאני עשיתי כשקניתי את האוטו...)

24-04-06, 12:50
1. תתחדש
2. הבנתי מפורום אחר שקנית בצמיגי "אנטון". אפשר לקבל (בה"פ) את ההצעה שניתנה לך?

בתודה מראש.
מקס.

24-04-06, 17:01
גדעון, זה Sava (ולא Sawa).
:lol:

וה-S306 מוגדרים (ע"פ יוקוהמה) כצמיג שמשלב יכולת ספורטיבית + נוחות ושקט
:)

וחוצמזה, גם את ה-S306 קנית בגללי :wink:

24-04-06, 17:06
למה לא החלפת למה שבא מקורי עם האוטו - פירלי P6000? (זה מה שאני עשיתי כשקניתי את האוטו...)

1. יקרים למדי.
2. לא נחשבים הכי ספורטיביים והכי איכותיים שבנמצא.

24-04-06, 17:33
תתחדש על הצמיגים אני מקווה שהם ישרתו אותך נאמנה.

עידן

24-04-06, 21:20
למה לא החלפת למה שבא מקורי עם האוטו - פירלי P6000? (זה מה שאני עשיתי כשקניתי את האוטו...)

פירלי נחשבים לצמיגים טובים לדעתי, לא סתם הם מנצחים בראלי...

אבל אין לי נסיון איתם. אני מעדיף לקנות רביעית צמיגים עם חברה שיש לי איתה ניסיון של כמעט שנה...

אני לא פוסל את הפירלי, ואני גם מאמין שאם פיאט החליטו לשים אותם כשהאוטו יצא מהמפעל, הם ידעו מה הם עושים.

24-04-06, 21:46
גדעון, אין ספק שלפירלי יש את הניסיון ואין ספק שמדובר ביצרנית איכותית ומעולה.

אני לא חושב שיש סיבה מיוחדת לכך שפיאט (ומיני, וכו') שמה את ה-P6000 על גרסאות ה-HGT
מדובר בצמיג שאינו ספורטיבי במיוחד ושאינו מצטיין במיוחד - באופן כללי.

אני לא מחובבי פירלי (למרות של-P ZERO המשובחים - לא הייתי מתנגד) - מניסיון עם ה-P2000, הם מתייבשים מהר מאוד, צורחים ללא הפסקה, מרעישים מאוד והאחיזה לא טובה במיוחד.

ניסיון מצויין יש לנו עם Yokohama - היו לנו שני סטים של S306 (על האסקורט שהייתה לנו) והיה לנו סט V500 AVS DB (על הפביה הקודמת) והם היו מאוד שקטים ואחזו מעולה על יבש ורטוב.

כעת יש לנו (על הפביה החדשה) קונטי' פרימיום קונטקט וגם הם עושים עבודה טובה.
אוחזים טוב מאוד (נבדק כבר :wink:) על יבש ועל רטוב והם די שקטים.

גדעון, עשית קנייה מצויינת.
Yokohama לא מאכזבים :)

24-04-06, 22:11
זה לא שאני לא מרוצה מהקניה, אני לא חושב שצריכים לשלול את הפירלי זה הכל...

24-04-06, 22:14
זה לא שאני לא מרוצה מהקניה, אני לא חושב שצריכים לשלול את הפירלי זה הכל...

במחיר של הפירלי המדוברים - יש אופציות טובות יותר וספורטיביות יותר
זאת דעתי :)

25-04-06, 12:09
נתחיל בכך שפירלי לא מה שהיו פעם. בטח לא דומיננטים כי אי אפשר עם כמות חברות מתחרות , המתרחבת על בסיס שנתי.

דבר שני, זה שה HGT יצאה עם פירלי מהמפעל לא מעיד על שום דבר. פירלי חברה איטלקית ומן הסתם פיאט מעדיפים גם משהו מייצור מקומי -מה שמוזיל את העלויות.

צמיגים זה נושא מאוד טעון דיון, לדעתי הצמיגים הכי טובים [מבחינה דינמית נטו] שייכים ל GOODYEAR . סדרת ה F1 שלהם פשוט פנטסטית. שאר החברות ; ברידג'סטון , יוקהומה , טויו וכוו גם כן מצויינות אבל לא בקנה אחד עם גודייר.

לבחור צמיג - זה לבחור סגנון נהיגה. וצריך לדעת מה רוצים. אני תמיד ממליץ על ברידג'סטון כי הם משלבים אחיזה , נוחות ושקט יחסי. לא צריך יותר מזה בארץ. הכבישים פה ממילא דפוקים , משופעים בורות וטלאים אין ספור , רועשים ומה לא.

צמיג ספורטיבי ממוקד , מגיב בהאתם לאיכויות הכביש. מי שנהג באירופה מבין את זה.

בקיצור - אם נצא מנקודת הנחה שאף אחד פה לא מעניש את הרכב שלו על בסיס יומי , אין טעם להשקיע בצמיגי ספורט נטו. חבל על הכסף.

25-04-06, 14:30
דבר שני, זה שה HGT יצאה עם פירלי מהמפעל לא מעיד על שום דבר. פירלי חברה איטלקית ומן הסתם פיאט מעדיפים גם משהו מייצור מקומי -מה שמוזיל את העלויות.

צמיגים זה נושא מאוד טעון דיון, לדעתי הצמיגים הכי טובים [מבחינה דינמית נטו] שייכים ל GOODYEAR . סדרת ה F1 שלהם פשוט פנטסטית. שאר החברות ; ברידג'סטון , יוקהומה , טויו וכוו גם כן מצויינות אבל לא בקנה אחד עם גודייר.



1. מסכים - ואמרתי את זה.

2. לא ממש מסכים - ליוקוהמה יש את Advan, שהיא סדרת הצמיגים הבכירה
דגמי הסדרה נחשבים לא פחות טובים מה-F1, וחלקם אף עולים על ה-F1.

25-04-06, 16:07
מהניסיון שהיה לי , הצמיג היחידי שהרגשתי שמתקרב ברמתו לגודייר היה ה TOYO TR-1.

יוקוהומה כבודם במקומם מונח. אבל שום דבר שלהם לא עולה ברמתו על גודייר.

25-04-06, 16:27
מהניסיון שהיה לי , הצמיג היחידי שהרגשתי שמתקרב ברמתו לגודייר היה ה TOYO TR-1.

יוקוהומה כבודם במקומם מונח. אבל שום דבר שלהם לא עולה ברמתו על גודייר.

וואלק אתה :P

שוב,
סדרת ה-Advan (שלא ראיתי שנמכרת בארץ) נחשבת מאוד איכותית
ודגמיה הבכירים לא נופלים מה-F1 (המשובחים, לא אמרתי שלא :)), ואף נחשבים עוד יותר טובים מה-F1.

אגב,
לא מעט רכבים ספורטיביים מצויידים בצמיגי Yokohama Advan:
אסטון מרטין (לשלל הדגמים), פורשה, לוטוס ומיצובישי (גרסאות ה-Evo).
זה אומר משו 8)

וגם הבנטלי החדשות מצויידות ב-Advan.

25-04-06, 16:52
אסטון מרטין? לוטוס? פורשה?

חביבי, GOODYEAR מספקת צמיגים לחברה מאוד מענינית..

NASA! :)


ה MOON BUGGY נעל צמיגי גודייר בשעתו ב "סיור על הירח".. ב 1969

צמיגים מהחלל.. כבר אמרתי.. :P

25-04-06, 17:06
וגם למטוסים, אם אני לא טועה.

אז? :wink:

25-04-06, 21:12
אולי מספיק לריב ? :)

העובדות מדברות בעד עצמן. הנסיעה שקטה ורכה יותר ממקודם. והאחיזה יותר ממספקת אותי. אני חושב שהC.drive הוא גומי משובח.

סיימנו להתווכח על צמיגים מהירח ומשבתאי? :lol:

25-04-06, 21:22
אולי מספיק לריב ? :)

העובדות מדברות בעד עצמן. הנסיעה שקטה ורכה יותר ממקודם. והאחיזה יותר ממספקת אותי. אני חושב שהC.drive הוא גומי משובח.

סיימנו להתווכח על צמיגים מהירח ומשבתאי? :lol:

גדעון, רק התחלנו. סתאם :wink:

לסיכום,
אין ספק שה-F1 הוא צמיג משובח! אך יש עוד יותר טובים :)
ולדעתי, אין טעם לקנות את ה-P6000, שהוא צמיג שאינו ספורטיבי במיוחד ושאינו טוב במיוחד,
כאשר יש צמיגים טובים, ספורטיביים וזולים יותר בשוק.

סה טו 8)

25-04-06, 22:08
דרך אגב אני חייב להתערב ולציין שגם הצמיגים תוצרת קונטיננטל שלובשת הפונטו שלי הם צמיגים טובים מאוד ואני מאוד מרוצה מהם.
עדיין לא יצא לי לשמוע מהם שום צווחה כלשהי והם מעניקים לי הנאה בכל סוג נהיגה שאני נוהג בין אם היא אגרסיבית ובין אם לא ולפי מה שהבנתי אלה הצמיגים שאיתם יוצאת הפונטו מהמפעל ואני בהחלט מאוד מאוד מרוצה מהם.


בברכה, ליאור. :)

25-04-06, 22:29
דרך אגב אני חייב להתערב ולציין שגם הצמיגים תוצרת קונטיננטל שלובשת הפונטו שלי הם צמיגים טובים מאוד ואני מאוד מרוצה מהם.
עדיין לא יצא לי לשמוע מהם שום צווחה כלשהי והם מעניקים לי הנאה בכל סוג נהיגה שאני נוהג בין אם היא אגרסיבית ובין אם לא ולפי מה שהבנתי אלה הצמיגים שאיתם יוצאת הפונטו מהמפעל ואני בהחלט מאוד מאוד מרוצה מהם.


בברכה, ליאור. :)

קונטי' אקו קונטקט, נכון?

למרות שהם צמיגים "ירוקים", הם די טובים :)

26-04-06, 21:38
קונטיננטל CP מגיעים על הELX למיטב זיכרוני.

צמיגים מצויינים, אני מסכים. שירתו גם אותי נאמנה בזמנו.

30-04-06, 12:45
אני חייב לצאת ולהגן על כבודם של הP6000.

נכון שהם לא בTop End של צמיגי הספורט, אבל מדובר בצמיגים מעולים לדעתי.

חרשתי כבר מעל 10K קשים מאוד עם הP6000 על הפיג'ו שלי, והם עושים יופי של עבודה. אחיזה מעולה על יבש, עם המון רמזים לפני איבוד האחיזה. על רטוב האחיזה טובה, אבל אובדת במהירות.

אני דווקא מאוד אוהב את הפירלי שלי. והם ללא ספק שיפור משמעותי יחסית לS306 או מישלין אנרג'י.

30-04-06, 16:08
אני חייב לצאת ולהגן על כבודם של הP6000.

נכון שהם לא בTop End של צמיגי הספורט, אבל מדובר בצמיגים מעולים לדעתי.

חרשתי כבר מעל 10K קשים מאוד עם הP6000 על הפיג'ו שלי, והם עושים יופי של עבודה. אחיזה מעולה על יבש, עם המון רמזים לפני איבוד האחיזה. על רטוב האחיזה טובה, אבל אובדת במהירות.

אני דווקא מאוד אוהב את הפירלי שלי. והם ללא ספק שיפור משמעותי יחסית לS306 או מישלין אנרג'י.

אל תשכח שה-P6000 שלך במידה גדולה יותר מאשר היו ה-S306, לכן אין ממש אפשרות להשוות ביניהם.

03-09-06, 23:14
אכן כמו שאמר ניר גודאיר נחשבים לצמיגים מצויינים וגם הטויו שזכו לצמיג הטוב ביפן השנה כך שמדובר באיכות גבוהה אולם צמיגים הינם עיניין של פשרה. אין צמיג שיכול לתת את הכל יחד נקודה וכפי שנאמר צריך לבחור את הצמיג עלפי סגנון הנסיעה והדרישות מהצמיג
רמי

08-09-06, 22:06
מה המחיר של צמיג יוקוהמה? c-drive

08-09-06, 22:24
של צמיג אחד?
סביבות ה 500 ש"ח אני מאמין.
אבל יש הנחה כאשר קונים רביעיה, בכל פנצ'ריה.