View Full Version : המלצה לבולמים קדמיים עבור hgt
אובחן בולם ימני קדמי תפוס, מחיר בולם חדש מקורי 900 ש"ח כולל מע"מ!
כמובן שאני צריך זוג, לכן אני מתעניין כאן לגבי בולמים יותר איכותיים במחיר דומה..
אשמח לשמוע הצעות חבר'ה..
KoF-sHeLeG
03-10-08, 20:54
בילשטיין B6, יעלו לך טיפה יותר אבל אומרים עליהם הרבה דברים טובים.
בולמים של קוני לפני כשנה עלו כ-800 ש"ח.
אם אתה מחליף תחליף את כל הארבע
לא מומלץ בולמים קידמיים מסוג אחד ואחוריים מסוג אחר .
בולמים של קוני לפני כשנה עלו כ-800 ש"ח.
לזוג?
לבודד. אין שום מצב בעולם שזוג קוני צהוב (SPORT) עולים 800 ש"ח - רביעייה תעלה לך סביבות 3000 ש"ח.
לזוג?
בטח בודד.
בכל מקרה גם הבולם וגם המחיר עדיפים על המקוריים של הפונטו.
אובחן בולם ימני קדמי תפוס, מחיר בולם חדש מקורי 900 ש"ח כולל מע"מ!
כמובן שאני צריך זוג, לכן אני מתעניין כאן לגבי בולמים יותר איכותיים במחיר דומה..
אשמח לשמוע הצעות חבר'ה..
לפני כחודש אני החלפתי לדדרה שלי
לקחתי KAYABA גז יפנים ב450 לזוג !!!
מומלץ בחום , בולמים מצוינים !!!
יש גם אחורים באיזה 300 -350 לזוג ....
לדעתי ב800 לארגן את כולם - עסקה ממש כדאיית
לא ממליץ על קוני - יש יותר מידי תלונות על בריחת גז ועל שירות לקוי במיוחד. לך על בילשטיין - שווה כל אגורה.
לפני כחודש אני החלפתי לדדרה שלי
לקחתי KAYABA גז יפנים ב450 לזוג !!!
מומלץ בחום , בולמים מצוינים !!!
יש גם אחורים באיזה 300 -350 לזוג ....
לדעתי ב800 לארגן את כולם - עסקה ממש כדאיית
נאמר לי אצל סודאי וגם בחנות חלקי חילוף שאין חליפי לדגם hgt. (חוץ מהשיפורים למיניהם כמובן)
אם מישהו יודע אחרת אשמח לשמוע.
נאמר לי אצל סודאי וגם בחנות חלקי חילוף שאין חליפי לדגם hgt. (חוץ מהשיפורים למיניהם כמובן)
אם מישהו יודע אחרת אשמח לשמוע.
לא מבין באמת למה זה קורה.
כל חלק שנימכר בארץ לHGT קיים רק במקורי ויקר כמו אש :mad:
אפשר לעשות קניות מרוכזות בחול של חלקים יותר טובים..{גם מקורי למי שרוצה } ובסוף גם יוצא יותר זול
למה לקנות במחירים מופקעים בארץ ??
נאמר לי אצל סודאי ....
אל תהיה נאיבי ידידי ... אין לא פשוט ... מסיבות מובנות ( הוא לא יכול לעבוד עם כולם ) וגם ההתמחות שלו במקורי .
מה גם שהאינטרס שלו די מובן ;)
אבל אותנו לא עשו באצבע ! אנחנו הולכים ליצרנים גדולים ומכובדים מורידים קטלוגים ובודקים את מר' סודאי ...
והינה בקטלוג של KAYABA , ואני מאמין שגם בפירמות אחרות תחת Punto 1.8 16 V מוציאים שיש כאלו !!!
ואלה !!! מה אתה אומר מר' סודאי ???
קבל גבר :
קדמי : 334866 , דגם EXCEL - G Twin-tube Gas ( בולם יחודי ליHGT)
אחורי: 343329 ( אין הבדל מפונטו דור 2 הרגילים )
תבדוק בחלקי חילוף אחרים מי עובד עם KAYABA ותזמין אצלו לפי מק"ט
בהצלחה
תודה [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR]!
שבוע הבא אתחיל לברר בחנויות.
אצלי בHGT יש רביעייה של אקסל - ג'י (קאייבה), עושים את העבודה. אבל אצלי הוחלפו גם ארבעת הקפיצים.
הדבר העיקרי שמשחק לבילשטיין אל מול קוני הוא האחריות לכל החיים.
אצלי בHGT יש רביעייה של אקסל - ג'י (קאייבה), עושים את העבודה. אבל אצלי הוחלפו גם ארבעת הקפיצים.
בדיוק לאלו התכוונתי
אני כבר חצי שנה מתמהמה בהחלפת כל הרביעיה (האחוריים שלי גמורים).
קודם כל הבנתי בכלל שהבולמים זהים ל 1.2 ליטר, לא?? (באמת כנראה שלא..)
והסיבה שבגללה אני מתמהמה היא בגלל שאני לא מוכן להתפשר על פחות מבילשטיין, וסט שלהם עולה הרבה (4-5K ל B6),
מה שגורם לי לפזול לסטים אחרים במחירים שפויים..
אבל אותי לימדו (ולימדו טוב),
שמה שעולה בזול עולה ביוקר.
מה גורם לכם (כל מי שהתקין סט סיני או מה שלא יהיה) לחשוב שהסט הזה יחזיק לכם, נגיד אפילו 60 אלף ק"מ? (אני מאמין שסט טוב צריך להחזיק אפילו 80, ועד 150 אלף).
ודבר נוסף, הסטים שלכם (המלוכסנים),
ספורטיביים או רק תחליפיים למקוריים? (לא שזה מזיק, רק שאני אדע שאני משווה נכון).
אין לי HGT , אבל ברמת העיקרון מה רק בולמים של בילשטיין טובים ?
אין פירמות אחרות טובות ומכובדות ?
אכן האחוריים זהים גם לHGT וגם לפונטו ספייס רגילות .
זה גם הגיוני - הרי כל השוני (מנוע וכו') הוא מקדימה .
אצלי בHGT יש רביעייה של אקסל - ג'י (קאייבה), עושים את העבודה. אבל אצלי הוחלפו גם ארבעת הקפיצים.
איפה קנית?
כל הבוקר אני עורך בירורים ואין בנמצא מק"ט334866 :(
חלק טוענים שהבולם הקדמי זהה לפונטו הרגילה וחלק טוענים שלא מייבאים לארץ את המק"ט הנ"ל שהוא ייחודי ל hgt.
ביררתי אצל צנטרל ביצחק שדה, גם אצל הפרסי בדקתי בשתי חנויות חלפים באשדוד...
בסוף פניתי גם לוורטהיים במסגר אבל אצלהם רק חברות כמו koni
המק"ט מדוייק , קבל צלום של קטלוג .
יכול להיות שמבחינה חיצונית , מידות , חורים וכו' הוא זהה לחלוטין לבולם של פונטו רגיל , אבל - סביר להניח שמבחינת התכונות שלו הוא שונה .
היות ורכב ספורטיבי ומהיר יותר הדרישות לאחיזת הכביש , מרחק בלימה וכ' אחרות מהרגיל .
זה גם מאוד הגיוני .
בגלל זה קימים 3 מק"טים ( אחד לרגיל , אחד לספורט ואחד לדגמי דיזל )
בהצלחה
קניתי את הרכב יחד איתם (שמו חצי שנה לפני שקניתי) הם הורכבו והוזמנו במוסך מורשה פיאט בירושלים. נמצא בהיסטוריה של הרכב.
קניתי את הרכב יחד איתם (שמו חצי שנה לפני שקניתי) הם הורכבו והוזמנו במוסך מורשה פיאט בירושלים. נמצא בהיסטוריה של הרכב.
ממש מוזר, מפני שהיום יצרתי קשר גם עם המוסך המרכזי ברמת החייל ושם אמרו לי שיש בעיית מלאי עם הבולמים הקדמיים ל hgt וצריך להזמין אותם מחו"ל, דבר שלוקח 10 ימים.
קיבלתי הצעות מחנויות חלקי חילוף להרכיב בולמים קדמיים של ספייס רגילה, בטענה שהבולם מתאים 1 ל1... ולאור הקושי שאני נתקל בו להשיג בולמים חליפיים, אני מקווה שלא עשו כך אצלך.
חזרה לעניינינו, לאחר יום חיפושים טלפוני מתיש, כרגע ישנן 2 אופציות שחשבתי לעדכן אתכם חברי הפורום:
1. לבצע הזמנה ולהמתין 10 ימים בערך (רכב מושבת) לבולמים הקדמיים המקוריים = 1800 ש"ח
2.אופציה מיידית יותר: רכישה של סט בולמי בילשטיין (קדמיים b6 אחוריים B 8) ללא קפיצים, יישארו הקפיצים המקוריים.. כל זאת בעלות של 3500 ש"ח.
הסתייגויות:
בנוגע לאופצייה היקרה, חוץ מתוספת לא מבוטלת של 1700 ש"ח, אינני מכיר את נוחות הנסיעה על בולמי בילשטיין הנ"ל.. אינני מעוניין בנסיעה נוקשה יותר מהבולמים המקוריים..
KoF-sHeLeG
05-10-08, 23:09
איפה בדיוק מצאת סט בולמי בילשטיין ב-3500 ש"ח?
אני קיבלתי הצעת מחיר לרביעיית B6 ב-4700 ש"ח.
הבעיה שזה לא סט מושלם של b6
הקדמיים b6
אחוריים b8
KoF-sHeLeG
05-10-08, 23:15
זה עדיין לא נראה לי הגיוני שזה יוצא יותר זול...
B8 אמורים להיות יותר יקרים מ-B6, לא?
לידע כללי.
לפיט סטופ בתל אביב יש סט בולמים + קפיצים ל-HGT במלאי של חברת וויטק שהיא לא רעה בכלל.
במחיר של 4000 ומשו לא זוכר בדיוק.
1.למה הרכב מושבת ?
2.תברר מי היבואן של KAYABA , תתקשר ותיברר ישירות אצלם לגבי המק"ט שנתתי לך .
הB8 מיועדים לעבוד עם קפיצים קצרים יותר. המחיר שלהם בזמנו שביררתי היה מעט זול יותר משל ה B6 משום מה.
ממש מוזר, מפני שהיום יצרתי קשר גם עם המוסך המרכזי ברמת החייל ושם אמרו לי שיש בעיית מלאי עם הבולמים הקדמיים ל hgt וצריך להזמין אותם מחו"ל, דבר שלוקח 10 ימים.
קיבלתי הצעות מחנויות חלקי חילוף להרכיב בולמים קדמיים של ספייס רגילה, בטענה שהבולם מתאים 1 ל1... ולאור הקושי שאני נתקל בו להשיג בולמים חליפיים, אני מקווה שלא עשו כך אצלך.
חזרה לעניינינו, לאחר יום חיפושים טלפוני מתיש, כרגע ישנן 2 אופציות שחשבתי לעדכן אתכם חברי הפורום:
1. לבצע הזמנה ולהמתין 10 ימים בערך (רכב מושבת) לבולמים הקדמיים המקוריים = 1800 ש"ח
2.אופציה מיידית יותר: רכישה של סט בולמי בילשטיין (קדמיים b6 אחוריים B 8) ללא קפיצים, יישארו הקפיצים המקוריים.. כל זאת בעלות של 3500 ש"ח.
הסתייגויות:
בנוגע לאופצייה היקרה, חוץ מתוספת לא מבוטלת של 1700 ש"ח, אינני מכיר את נוחות הנסיעה על בולמי בילשטיין הנ"ל.. אינני מעוניין בנסיעה נוקשה יותר מהבולמים המקוריים..
היי יניב לגבי המלאי של הבולמים המקוריים במוסך המרכזי זה לא בעיית מלאי כמו שסיפרו לך הם פשוט לא מחזיקים במלאי בולמים ל HGT גם אני הזמנתי במיוחד בולמים ל HGT ולקח שבוע עד שהגיע.
המלצה שלי תזמין את המקוריים ואל תיכנס להוצאות מיותרות.
טוב הסיפור הסתיים בשעה טובה,
אתמול התחדשתי בסט בולמי בילשטיין מסדרת b8 למי שמכיר.
אני שמח סוףסוף שסיימתי עם הסאגה הזו... שלב הבא קפיצי הנמכה של אייבך.
נ.ב
שינוי מדהים באחיזה לעומת הבולמים המקוריים אפילו שאני עדיין על הקפיצים המקוריים.
איך B8 על קפיצים מקוריים?
זה לא שוחט אותם (את הבולמים)?
הבנתי מטרד דומה בפורום אחר שבולמים שמיועדים להנמכה על קפיצים לא מונמכים גומר אותם (או שזה היה הפוך, קפיצי הנמכה על בולם מקורי).
תתחדש בכל אופן. אגב, מאיפה הבאת אותם? (ובכמה?)
ואגב לאגב, החלפת רק קידמיים?
שילמתי 3500 עבור רביעייה של b8 דרך "מתווך" בפיט סטופ.
כלום כסף.
השמועות היו שרביעיה עולה מעל 5.
תתחדש.
שילמתי 3500 עבור רביעייה של b8 דרך "מתווך" בפיט סטופ.
מחיר מצויין. אז אפשר לסיים הנמכה ובולמים ב5K.
איך הנוחות? נפגעה? נשארה אותו הדבר? השתפרה?
איך האחיזה? זוויות גלגול?
תתחדש.
כן מחיר מחירון שלהם לפי מה שהבנתי 5600 בערך כולל מע"מ..
לא ממש סגור על זה.
כמו שציינתי בהודעות הקודמות, אני עדיין על קפיצים מקוריים. הכוונה היא להתקין סט קפיצי אייבך בעוד חודש חודשיים. לכן קחו את הרשמים שלי בערבון מוגבל.
הסט הנ"ל לא מצטיין בסעיף הנוחות כמצופה מסט שמיועד להנמכה, זוויות הגלגול הצטמצמו משמעותית, ואחיזת הכביש פנומנלית בהשוואה לסט אפ המקורי. ישנו טריק נחמד שככל שמהירות הרכב עולה הבולם מתקשח.(אם אני לא טועה זה נקרא בולם פרוגרסיבי)
וגולת הכותרת אחריות לכל החיים.
יתכן והקפיצים שלך בסוף חייהם ולכן מורגש שינוי - לרעה - בתחום הנוחות.
יאללה, תביא אייבך PRO KIT ואז תהנה באמת ;)
אמרת אמרת...
היום הורכבו pro kit על הרכב...
על הדרך גם החלפתי כריות בולמים ...
סה"כ ביזבזתי היום 2350 ש"ח
KoF-sHeLeG
14-11-08, 19:05
ו...? איך ההרגשה?
ו... עכשיו צריך ללמוד לנהוג כדי לנצל את השיפורים ;)
תתחדש גבר. הבנתי שמדובר בשילוב המושלם ל- HGT.
אבל נשמע קצת יקר... אם זכור לי נכון, כשהייתי בפיט-סטופ לפני כחודש הציעו לי שם סט בולמים של בילשטיין B6 + סט קפיצי הנמכה של אייבך 30 מ"מ (לא בטוח שה- PRO KIT אבל זוכר שהיו קפיצים שחורים) ב-3600. אני זוכר כי זה היה זול יותר מהקיט של וויאטק שגם הציעו לי.
אמר שהם כרגע במבצע פרומושן על השילוב הזה ולכן המחירים ברצפה...
בכל מקרה תהנה עליהם וסע בזהירות. מרשמים שלי, לא תכיר את ההגה שלך.
ההגה הרבה הרבה יותר מתקשר עכשיו אין ספק.
לגבי הבולמים אני בסוף הרכבתי סט b8 והקפיצים אצלי הם פרו קיט אדומים (לא יודע כמה הצבע משנה פה);)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.