View Full Version : תדלוק
כשאני מתדלק את הפונטו ידית התדלוק קופצת ישר המתדלק אמר לי בעיה נפוצה בפונטואים
וצריך להטות את ידית התדלוק כלפי מעלה
למישהו זה גם קרה ואיזה חלק צריך להחליף שזה לא יקרה
שבוע טוב לצופים
לכולם זה קורה, מדובר על הפונטו ספייס, אכן יש צורך להטות את הידית לצד.
אני מוציא קצת את הפיה בתדלוק ולרב זה פותר את הבעיה
בפונטו ספייס זה קורה... אין חלק לקנייה שיכול לעזור.
זה נגרם מכך שהדלק מגיע לפיה של האקדח דלק אז הוא אוטומטית
מפסיק את התידלוק... זה פשוט המבנה של הטנק דלק...
אני חושב שזו הסיבה...
אם זה מעניין אז הבעיה היא לא מבנה מיכל הדלק אלא צינור ניקוז האויר מהמיכל כשאתה ממלא דלק במיכל אז הדלק תופס את המקום של האויר שצריך לצאת. בפונטו צינור ניקוז האויר ממוקם ליד צינור כניסת הדלק למיכל ומה שקורה שהוא נמעך אם תסתכל מתחת לחופת הגלגל אתה תראה 2 צינורות אחד עבה ואחד דק יותר הדק יותר הוא צינור ניקוז האויר מהמיכל אם תמשוך אותו קצת אתה תראה שהוא קצת מעוך ואז אין זרימת אויר חופשי החוצה תתפוס אותו ככה קצת בחוץ ואז תתדלק ואז תראה שפיית המאשבה לא קופצת.
בזמנו היה קמפיין בפיאט להחליף את הצינור הזה אבל ניסו על כמה רכבים זה החזיק חודש ואחר כך הבעיה חזרה. המתדלקים מכירים כבר את הבעיה והם הופכים את אקדח התידלוק מה שגורם לשריטות בפח מעל מכסה הדלק הפיתרון הנכון הוא להוציא את אקדח התידלוק קצת החוצה וזה מאפשר לאויר לצאת דרך פתח התידלוק זה לא מושלם אבל זה הפיתרון הכי טוב.
תודה אורן.
מסכים גם.
פתרון יעיל וללא שריטות מיוחדות: להוציא את פיית המשאבה עוד קצת החוצה
זה פותר את הבעייה באחריות
אם זה מעניין אז הבעיה היא לא מבנה מיכל הדלק אלא צינור ניקוז האויר מהמיכל כשאתה ממלא דלק במיכל אז הדלק תופס את המקום של האויר שצריך לצאת. בפונטו צינור ניקוז האויר ממוקם ליד צינור כניסת הדלק למיכל ומה שקורה שהוא נמעך אם תסתכל מתחת לחופת הגלגל אתה תראה 2 צינורות אחד עבה ואחד דק יותר הדק יותר הוא צינור ניקוז האויר מהמיכל אם תמשוך אותו קצת אתה תראה שהוא קצת מעוך ואז אין זרימת אויר חופשי החוצה תתפוס אותו ככה קצת בחוץ ואז תתדלק ואז תראה שפיית המאשבה לא קופצת.
בזמנו היה קמפיין בפיאט להחליף את הצינור הזה אבל ניסו על כמה רכבים זה החזיק חודש ואחר כך הבעיה חזרה. המתדלקים מכירים כבר את הבעיה והם הופכים את אקדח התידלוק מה שגורם לשריטות בפח מעל מכסה הדלק הפיתרון הנכון הוא להוציא את אקדח התידלוק קצת החוצה וזה מאפשר לאויר לצאת דרך פתח התידלוק זה לא מושלם אבל זה הפיתרון הכי טוב.
תודה אורן.
תודה על עזרתך אם נחליף את צינור הניקוזי אויר זה יעזור אני לא זוכר שבאונו קרה לי
משום שבאונו אין את הבעיה הזאת.
לא יעזור אם תחליף את הצינור ניקוז פשוט צריך לחיות עם זה.
אם זה מעניין אז הבעיה היא לא מבנה מיכל הדלק אלא צינור ניקוז האויר מהמיכל כשאתה ממלא דלק במיכל אז הדלק תופס את המקום של האויר שצריך לצאת. בפונטו צינור ניקוז האויר ממוקם ליד צינור כניסת הדלק למיכל ומה שקורה שהוא נמעך אם תסתכל מתחת לחופת הגלגל אתה תראה 2 צינורות אחד עבה ואחד דק יותר הדק יותר הוא צינור ניקוז האויר מהמיכל אם תמשוך אותו קצת אתה תראה שהוא קצת מעוך ואז אין זרימת אויר חופשי החוצה תתפוס אותו ככה קצת בחוץ ואז תתדלק ואז תראה שפיית המאשבה לא קופצת.
בזמנו היה קמפיין בפיאט להחליף את הצינור הזה אבל ניסו על כמה רכבים זה החזיק חודש ואחר כך הבעיה חזרה. המתדלקים מכירים כבר את הבעיה והם הופכים את אקדח התידלוק מה שגורם לשריטות בפח מעל מכסה הדלק הפיתרון הנכון הוא להוציא את אקדח התידלוק קצת החוצה וזה מאפשר לאויר לצאת דרך פתח התידלוק זה לא מושלם אבל זה הפיתרון הכי טוב.
תודה אורן.
יש גם פתרון של לפתוח את ה פקק של מיכל ה דלק לחקות דקה שתיים ש כל ה אוויר/גז יצאה ו לתדלק חופשי
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.