התחבר

View Full Version : תדלוק


זאב
26-01-08, 23:14
כשאני מתדלק את הפונטו ידית התדלוק קופצת ישר המתדלק אמר לי בעיה נפוצה בפונטואים
וצריך להטות את ידית התדלוק כלפי מעלה
למישהו זה גם קרה ואיזה חלק צריך להחליף שזה לא יקרה
שבוע טוב לצופים

stio
26-01-08, 23:16
לכולם זה קורה, מדובר על הפונטו ספייס, אכן יש צורך להטות את הידית לצד.

ארילו
26-01-08, 23:21
גם בפונטו רגילה זה קורה.

mgoldst
27-01-08, 00:48
אני מוציא קצת את הפיה בתדלוק ולרב זה פותר את הבעיה

hacohach
27-01-08, 02:14
בפונטו ספייס זה קורה... אין חלק לקנייה שיכול לעזור.
זה נגרם מכך שהדלק מגיע לפיה של האקדח דלק אז הוא אוטומטית
מפסיק את התידלוק... זה פשוט המבנה של הטנק דלק...
אני חושב שזו הסיבה...

orenhazan
27-01-08, 06:33
אם זה מעניין אז הבעיה היא לא מבנה מיכל הדלק אלא צינור ניקוז האויר מהמיכל כשאתה ממלא דלק במיכל אז הדלק תופס את המקום של האויר שצריך לצאת. בפונטו צינור ניקוז האויר ממוקם ליד צינור כניסת הדלק למיכל ומה שקורה שהוא נמעך אם תסתכל מתחת לחופת הגלגל אתה תראה 2 צינורות אחד עבה ואחד דק יותר הדק יותר הוא צינור ניקוז האויר מהמיכל אם תמשוך אותו קצת אתה תראה שהוא קצת מעוך ואז אין זרימת אויר חופשי החוצה תתפוס אותו ככה קצת בחוץ ואז תתדלק ואז תראה שפיית המאשבה לא קופצת.
בזמנו היה קמפיין בפיאט להחליף את הצינור הזה אבל ניסו על כמה רכבים זה החזיק חודש ואחר כך הבעיה חזרה. המתדלקים מכירים כבר את הבעיה והם הופכים את אקדח התידלוק מה שגורם לשריטות בפח מעל מכסה הדלק הפיתרון הנכון הוא להוציא את אקדח התידלוק קצת החוצה וזה מאפשר לאויר לצאת דרך פתח התידלוק זה לא מושלם אבל זה הפיתרון הכי טוב.
תודה אורן.

shachar
27-01-08, 11:32
מסכים גם.
פתרון יעיל וללא שריטות מיוחדות: להוציא את פיית המשאבה עוד קצת החוצה
זה פותר את הבעייה באחריות

זאב
27-01-08, 22:46
אם זה מעניין אז הבעיה היא לא מבנה מיכל הדלק אלא צינור ניקוז האויר מהמיכל כשאתה ממלא דלק במיכל אז הדלק תופס את המקום של האויר שצריך לצאת. בפונטו צינור ניקוז האויר ממוקם ליד צינור כניסת הדלק למיכל ומה שקורה שהוא נמעך אם תסתכל מתחת לחופת הגלגל אתה תראה 2 צינורות אחד עבה ואחד דק יותר הדק יותר הוא צינור ניקוז האויר מהמיכל אם תמשוך אותו קצת אתה תראה שהוא קצת מעוך ואז אין זרימת אויר חופשי החוצה תתפוס אותו ככה קצת בחוץ ואז תתדלק ואז תראה שפיית המאשבה לא קופצת.
בזמנו היה קמפיין בפיאט להחליף את הצינור הזה אבל ניסו על כמה רכבים זה החזיק חודש ואחר כך הבעיה חזרה. המתדלקים מכירים כבר את הבעיה והם הופכים את אקדח התידלוק מה שגורם לשריטות בפח מעל מכסה הדלק הפיתרון הנכון הוא להוציא את אקדח התידלוק קצת החוצה וזה מאפשר לאויר לצאת דרך פתח התידלוק זה לא מושלם אבל זה הפיתרון הכי טוב.
תודה אורן.
תודה על עזרתך אם נחליף את צינור הניקוזי אויר זה יעזור אני לא זוכר שבאונו קרה לי

stio
28-01-08, 18:48
משום שבאונו אין את הבעיה הזאת.

orenhazan
29-01-08, 06:34
לא יעזור אם תחליף את הצינור ניקוז פשוט צריך לחיות עם זה.

Raph
17-04-08, 19:55
אם זה מעניין אז הבעיה היא לא מבנה מיכל הדלק אלא צינור ניקוז האויר מהמיכל כשאתה ממלא דלק במיכל אז הדלק תופס את המקום של האויר שצריך לצאת. בפונטו צינור ניקוז האויר ממוקם ליד צינור כניסת הדלק למיכל ומה שקורה שהוא נמעך אם תסתכל מתחת לחופת הגלגל אתה תראה 2 צינורות אחד עבה ואחד דק יותר הדק יותר הוא צינור ניקוז האויר מהמיכל אם תמשוך אותו קצת אתה תראה שהוא קצת מעוך ואז אין זרימת אויר חופשי החוצה תתפוס אותו ככה קצת בחוץ ואז תתדלק ואז תראה שפיית המאשבה לא קופצת.
בזמנו היה קמפיין בפיאט להחליף את הצינור הזה אבל ניסו על כמה רכבים זה החזיק חודש ואחר כך הבעיה חזרה. המתדלקים מכירים כבר את הבעיה והם הופכים את אקדח התידלוק מה שגורם לשריטות בפח מעל מכסה הדלק הפיתרון הנכון הוא להוציא את אקדח התידלוק קצת החוצה וזה מאפשר לאויר לצאת דרך פתח התידלוק זה לא מושלם אבל זה הפיתרון הכי טוב.
תודה אורן.

יש גם פתרון של לפתוח את ה פקק של מיכל ה דלק לחקות דקה שתיים ש כל ה אוויר/גז יצאה ו לתדלק חופשי