View Full Version : "ניו קופל sixt"- כדאי לקנות מהם רכב?
שלום לכולם
תמונה שווה אלף מילים:
http://www.21.tv/Arutz/BigImages/images/35259.jpg
מוכרים בערוץ הקניות כ- "מוצר היום" מבחר מכוניות מסוג יונדאי גטס 2006, עם ממוצע ק"מ של כ- 60K.
מדובר בדגם ה- GLF, לא כ"כ בטיחותי אבל גם האונו לא בטיחותית כמו שאתם יודעים.
באופן כללי, המכוניות של החברה הנ"ל נראות שמורות כחדשות, כנראה עוברות שיפוצים.
רציתי לדעת האם כדאי לקנות מכונית מהחברה הזו ספציפית? קראתי את השרשור של אביעד מקניית רכב מליסינג אבל מהיכרותי עם חברת ניו קופל סיקסט כלי הרכב שלהם שמוחזקים ע"י צה"ל מטופלים כנדרש.
כמו כן, איפה יש מגרש שלהם של מכירת רכב משומש כדי להתרשם באיזור חיפה והצפון?
קישור לערוץ הקניות:
http://www.21.tv/arutz/prod.aspx?channel_id=65729&channel=3
תודה מראש!!
ניר בן טובים
19-12-07, 22:38
אני לא יכול בלב שלם להמליץ למישהו לרכוש רכב מחברת השכרה/ליסינג וכדומה. יש דוגמאות הרבה יותר טובות אצל ידיים פרטיות. אני לא חורץ פה את דינה של ניו-קופל שהיא חברה מאוד רצינית, אבל למעט חוות דעת חיוביות ששמעתי ממקור ראשון [ולא אחד] על "אוטו-דיל", קשה לי למצוא סיבה מספיק טובה לחפש במגרשים מכוניות.
קח בחשבון גם, יונדאי גטס - רכב מחורבן.
גיא - אני לא ממליץ לך בכלל, בעיקר בגלל איך שהנוהגים ברכב מתייחסים אליו.
אולי הם עברו רק 60k ק"מ, אבל אני בטוח שלא בנסיעה בין עירונית רגועה.
לא סתם רכב שהיה בהשכרה / חברה המחיר שלו נמוך מרכב שהיה בידיים פרטיות.
Tzvika 16V
19-12-07, 23:16
גטס חרא של אוטו. משחטת דלק עד דגמי 2006 עם המנועים המודרנים (וגם אז לא משהו עדיין....)
ולמרות השם הטוב של יונדאי לא כ"כ אמינות. דוגמא אישית משאבת מים של השפריצרים עלתה לאמא שלי 650 שקל כמובן שלא החלפנו ומלא תקלות קטנות ומעצבנות ברכב. ואגב בד"כ מכוניות מליסינג או השכרה לא טופלו במוסכי יבואן אלא במוסכי החברה שבה מתבצע הליסינג ז"א שימוש בחלקים לא מקורים תיקונים לא מקצועים ויחס של זבל לרכב... זה שהוא נראה טוב מבחוץ לא אומר שהוא כזהגם בפנים.
ניר בן טובים
19-12-07, 23:30
עוד דבר גיא. מכוניות מערוץ הקניות? נו תגיד לי אתה, זה נראה לך רעיון טוב? אנשים מהססים לקנות מהם מחבת , אז מכוניות?
לא מתאים בחייך.
ניו קופל בעצם משתמשת בערוץ הקניות לקידום מכירות. בפועל אם אתה נניח מחליט להזמין, אתה מתקשר לערוץ הקניות והם קובעים לך פגישה עם סוכן מכירות של ניו קופל באחד מהסניפים שלהם, אז הלקוח רואה את מבחר המכוניות ובסוף רוכש אחת.
כמובן שהלקוחות יכולים ללכת ישירות לסוכנות של ניו קופל, אז ערוץ הקניות מציע שובר הנחה של 1000 ש"ח בקניית הרכב למי שמתקשר.
הרשים אותי בעיקר ההיסטורית טיפולים, הם מראים לך בדיוק מה עבר על הרכב וכך אתה רואה שלא זוייף הק"מ ברכב, בנוסף יש כבר טופס בדיקה שהם עשו לרכב. כמובן שיש לבצע בדיקה נוספת לרכב, אבל הבדיקה שלהם יוצרת רושם ראשוני על הרכב.
כמובן שההצעה נשמעת מפתה גיא, הרי זו בדיוק המטרה שלהם, להציג את המוצר באור הכי טוב שניתן על מנת שהלקוח יגיע לקנות אותו.
בפועל אתה מקבל רכב עם נסועה גבוהה, שטופל אצל מוסכי ההסדר של ניו קופל, ונוקה כדי להראות חדש.
אני בספק אם היסטורית הטיפולים בכלל נכונה.
בזמנו רציתי לקנות פונטו מאחת מחברות הטרייד-אין הגדולות, Elx, כמו הקודמת שלי. גם אני חשבתי שאני מקבל רכב טוב, אבל שהגעתי להסתכל ולהתרשם מרכבים, הבנתי בדיוק מה הולך שם.
באחד מהמועמדים הקורצים היה חסר כפתור האקונומי בתיבת ההילוכים. כמובן שהכנתי את שיעורי הבית שלי, וידעתי מראש שמשהו חסר שם. ששאלתי את "סוכן המכירות" לפשר הדבר, קיבלתי תשובות בסגנון "אתה טועה, לא אמור להיות שם כפתור".
העיקר שתא המנוע היה בריק מהחומר ששפכו עליו ושהיו ניילונים על הכיסאות.
לקנות GETS לא משנה ממי ואיך זה עדיין לא מומלץ.
זה רכב שמיוצר במדינה שבה אוכלים כלבים.
למה ב 55K לקנות GETS :o:o:o
זה כמו לקנות PUNTO ב 200K
יש הרבה מכוניות אחרות מעניינות ויפות שאפשר לרכוש במחיר הזה.
למשל יש כרגע AR 146 TI בצבע שחור למכירה ביד2
נמכרת מעל המחירון, והרכב עצמו נדיר, מצבו נדיר גם כן.
ראיתי גם AR SUD במצב טוב.
בקיצור אני מקווה שהבהרתי את המסר.
חוץ מזה לניו קופל יש מבחר PEUGEOT / CITROEN, לא ידוע לי על זה שהם מטפלים במרכזי שרות מורשים :arrow:
בתור אחד שעבד שנה שלמה בחברת ניו קופל סיקסט בפתח תקוה
עבדתי במחלקה שנקראת מחלקת הכנה למכירה. והנה בפניכם התהליך האמיתי והמלא של מה שעובר על רכב שחזר מליסינג ועובר למכירה
שלמעשה מעבירים רכבים שחוזרים לאחר ליסיניג של 3 שנים למגרש (ו 90% מהמקרים הרכב חוזר מכוסח לגמרי חיצונית עם שריטות, דפיקות, פנסים שבורים ומה לא.. ), ומהמגרש למוביליות שלוקחות את הרכבים (לפחות בשנת 2003 כשעבדתי שם לא יודע עם עדיין זה המוסך שעובד איתם כיום) למוסך שנמצא בקיבוץ יקום ועובד עבור חברת ניו קופל סיקסט ,שם הרכבים עוברים תיקונים מכנים כללים . משם הרכבים נלקחו ע"י מוביליות לאזור תעשיה ברקן שם יש מוסך פחחות שעושה אותם מה שנקרא "כמו חדשים "ומשלים גם כל מה שחסר פנימית משם הרכבים חוזרים במובילית לפתח תקוה ומשם למכירה(כל הרכבים חוזרים כשבפנים שמים ניילונים על כל הכיסאות כדי לתת מראה של רכב חדש.. שזה מהלך מגוחך אבל עובד פסיכולוגית יופי מסתבר..) . ואני יכול להעיד אישית שהנהגים של חברת שלמה (לרוב צעירים אחרי צבא 21-30) ככה בתוך המגרש ובכלל לכל מיני מקומות קורעים את האמא של המנוע , משתוללים ועושים "חראקות".
הדבר היחיד שאני יכול לציין לטובה זה חדר האוכל של שלמה סיקסט בפתח תקוה...אכן העם צועד על קיבתו...
תודה רבה לכולם על התשובות, החלטתי לרדת מכל העיניין בזכות ההמלצות שלכם.
לגבי הבדיקה גיא.. אז כך.. כמו שכבר הסברתי.. כעובד לשעבר בשלמה בפתח תקוה. הרכבים מגיעים למגרש שלמה בפתח תקוה בתום 3 שנים של ליסינג כשלרוב הם חוזרים גמורים מכל בחינה אפשרית.
לאחר מכן הם עוברים בדיקת קניה במכון הדרום בפ"ת ונשלחים במוביליות של חברת תעבורה לקיבוץ יקום , שם יש מוסך שעובד עם חברת שלמה סיקסט, ועל פי טופס הבדיקה הם עוברים תיקונים, משם ממשיכים הרכבים במוביליות של חברת תעבורה לאזור תעשיה ברקן שבשומרון למוסך פחחות צבע שם למעשה ממש כמו בפס ייצור בבית חרושת הם עוברים פחחות וצבע , ומושלמים להם כל החלקים שחסרים במידה וחסרים כאלה, ומשם הרכבים חוזרים במוביליות של חברת תעבורה לסניף פתח תקוה (כשהמושבים של הרכבים בניילונים יענו כמו חדש) ומשם על ידי מוביליות של שלמה לסניפים בכל הארץ למכירה.
תודה רבה לכולם על התשובות, החלטתי לרדת מכל העיניין בזכות ההמלצות שלכם.
KoF-sHeLeG
20-12-07, 21:44
לגבי הבדיקה גיא.. אז כך.. כמו שכבר הסברתי.. כעובד לשעבר בשלמה בפתח תקוה. הרכבים מגיעים למגרש שלמה בפתח תקוה בתום 3 שנים של ליסינג כשלרוב הם חוזרים גמורים מכל בחינה אפשרית.
לאחר מכן הם עוברים בדיקת קניה במכון הדרום בפ"ת ונשלחים במוביליות של חברת תעבורה לקיבוץ יקום , שם יש מוסך שעובד עם חברת שלמה סיקסט, ועל פי טופס הבדיקה הם עוברים תיקונים, משם ממשיכים הרכבים במוביליות של חברת תעבורה לאזור תעשיה ברקן שבשומרון למוסך פחחות צבע שם למעשה ממש כמו בפס ייצור בבית חרושת הם עוברים פחחות וצבע , ומושלמים להם כל החלקים שחסרים במידה וחסרים כאלה, ומשם הרכבים חוזרים במוביליות של חברת תעבורה לסניף פתח תקוה (כשהמושבים של הרכבים בניילונים יענו כמו חדש) ומשם על ידי מוביליות של שלמה לסניפים בכל הארץ למכירה.
ולחשוב שאחרי כל זה, מה שאתה עוד מקבל זה יונדאי גטס.
איכס.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.