PDA

View Full Version : בעיית הקפיצות באוטו ממשיכה, ואף החמירה. בבקשה זקוק לעזרה.


27-05-07, 20:57
אוקי הבעיהי אצלי עוד לא נפתרה.
ואני מתחיל להאמין שזה לא חשמל אלא דלק.
כל פעם שיש לי רבע מייכל האוטו קופץ הרבה יותר (אגב, כל הקפיצות זה במהלך הנסיעה רק שאני בהילוך כלשהו).
עכשיו אתמול, נסעתי עם האוטו, נעצרתי ברמזור, ופתאום האוטו התחיל ממש לרעוד, כאילו התושבות דפוקות.
אבל אין סיבה שהן יהיו ככה.
קיצר, עצרתי, נתתי לאוטו להרגע, התנעתי אחרי חצי שעה, הכל היה בסדר, המשכתי לסוע, אחרי דקה עוד פעם רעידות מטורפות, איך שהאטתי ברמזור, נחנק כזה ונכבה.
כאילו הטורים היו נמוכים מידיי, אבל הם לא!
בקיצר, התעצבנתי, עצרתי שנייה בצד, הדבקתי את הדוושה במשך 30 שניות.. שהאוטו כאילו ינקה את עצמו, ואז אחרי זה הכל היה בסדר, עדיין היה את הקפיצות אבל הוא הפסיק לרעוד. לאחרונה הקפיצות יותר חזקות ויותר תכופות.
נסעתי למוסך היום אמרתי לו שישים לי ספריי קרבורטור, טיפה הקל על המצב.
אבל עדיין.
ובטיפול האחרון לפני חודשים וחצי שלוש, החליפו לי הכל, פילטר דלק, אויר... שמנים הכל.
ושמתי לב היום שהשמן אזל לי גם בנוסף להכל.
מה נסגר עם האוטו שלי למה הוא חולה?!
שמעו אני כבר באמת לא יודע מה לעשות ואין לי יותר כסף לטיפולים. חייב לדעת מה לעשות בעצמי, קניתי עכשיו שמן 10-40, אני ימלא עוד מעט, ותוספים. לא יודע מה עוד לעשות

27-05-07, 20:59
ניסית תוסף אולי מערכת הדלק בעיתית..... ?

27-05-07, 21:00
שמתי פעם אחת, עכשיו קניתי שוב, אני צריך לבזבז קצת דלק בשביל להוסיף אותו...
אבל יש משהו בדלק אני בטוח!

למרות שבמוסך אומרםי לי שזה חשמל, ולא נראה לי שהם מבינים שם מהחיים שלהם

27-05-07, 21:00
כמה יש לך במיכל כרגע ?
ואיזה תוסף?

27-05-07, 21:01
כרגע? 3/4 מייכל, שמים תוסף ברבע..
וקניתי את הגולד הזה או לא זוכר תשם בקבוק זהב כזה..

27-05-07, 21:06
לאללאלאלאלאא מה רבע!!!!??!?!?!?
לפחות 150 ש"ח שזה ברכב סטנדרטי 3/4 מיכל !!!!\
היית מנסה את הK44
לדעתי מלא את התוסף עכשיו.

27-05-07, 21:08
....ובטיפול האחרון לפני חודשים וחצי שלוש, החליפו לי הכל, פילטר דלק, אויר... שמנים הכל.
ושמתי לב היום שהשמן אזל לי גם בנוסף להכל....

מה זה "אזל" - הגיע למינימום ? לא היה בכלל שמן במנוע? כמה נסעת מאז הטיפול והאם אחרי הטיפול השמן היה באמת במקסימום ? יש נזילה מהמנוע?

אתה מודאג ממיכל הדלק ומהקפיצות אבל נשמע שיש לך בעיה רצינית יותר בקטע של השמן.

27-05-07, 21:10
הקפיצות האלה לא נגמרות והשמן גיליתי רק היום.
השמן כבר ממש בסוף מסתבר, השמן היה מלא אחרי טיפול.
הוא ממש בנקודת מינימום כרגע, ואני מודאג משני הדברים

27-05-07, 23:32
אורי,

כדי למנוע נזק נוסף, כבר עכשיו, אני מצטרף לאחרים שהעירו- תוסף שמים במיכל לפחות חצי מלא. אם לא הוא עלול להזיק.

מעבר לזה, לא יודע מה ההסטוריה של הבעיה הזו, אבל יש סיבה לכל דבר, ולרוב היא פשוטה.
אתחיל מהזול ליקר.
הזול- כל מה שקשור לטיפול 10 - לא צריך להחליף, אבל לבדוק מה בוצע שלא כשורה בטיפול האחרון.
לגבי הנזילת שמן- לבדוק מאיפה, ואם אתה לא מזהה נזילה, אז מדוע נשרף דלק..חזרה לעניין הטיפול..
מעבר לזה (ומה שהכי נראה לי, אם כי אין לדעת מבלי לראות את הרכב..) תיתכן בעיה במפלג (או בחוטים או בסליל..) שכן הוא תלוי סל"ד (בין אם ישירות, ובין אם דרך מחשב).

מוזר שבמוסך לא יכלו לאפיין את הבעיה, אולי עדיף לך מוסך מורשה פיאט, יותר יקר, אבל לא מבזבזים זמן וכסף בניחושים.

מקווה שחידשתי במשהו 8)

28-05-07, 00:23
אורי ידידי !
אתה מבזבז זמן יקר בתיאורים תתחיל לעבוד תפרק פלגים תנקה אותם פרק את משאבת הדלק תנקה אותה .ותתחיל לבדוק מכלול מכלול . אני מניח שיש סתימה קלה במשאבה או אם יש לך כמו אצלי טבולה אז צריך להיות לה רשת קטנה לפני המשאבה שיתכן והיא מלוכלכת . בכל מקרה נשמע לי כמו סתימה איפה שהוא . אז תפרק את המשאבה ותבדוק ...

28-05-07, 00:54
אורי ידידי !
אתה מבזבז זמן יקר בתיאורים תתחיל לעבוד תפרק פלגים תנקה אותם פרק את משאבת הדלק תנקה אותה .ותתחיל לבדוק מכלול מכלול . אני מניח שיש סתימה קלה במשאבה או אם יש לך כמו אצלי טבולה אז צריך להיות לה רשת קטנה לפני המשאבה שיתכן והיא מלוכלכת . בכל מקרה נשמע לי כמו סתימה איפה שהוא . אז תפרק את המשאבה ותבדוק ...
מחזק!!
תנסה גם מכון לקרבורטורים אולי יש לך סתימה שם-תבדוק את מערכת הדלק (משאבה) ותבדוק פילטר אויר
אני בטוח שמכון קרבורטורים יפתור לך את הבעיה, גם אם מדובר בסתימה או בכיון לא נכון של האוטו, מפלג (שזה הכיון בעצם).

28-05-07, 01:09
שמעו אני לא עד כדי כך מבין מכנית באוטו, יש לי את הספר היינס.
אבל עם זאת אני מפחד לגשת לאוטו לבד עד כדאי כך..
מה אני מבין כאילו?
וכסף אין. אני מודאג מהמצב. אנג'י גוססת לי..
מילאתי עכשיו שמן, אני צריך להוסיף את התוסף.
לא יודע במוסך אמרו לןי להוסיף רבע, כשקניתי את זה במקום שקניתי אמרו לי לשים לב ולשים רק ברבע מייכל.
וכשאני אומר רבע מייכל
אני מתכוון למלות את זה ברבע מייכל ואז למלא פול טנק דלק, שהחומר יתערבב טוב.

29-05-07, 08:18
אורי ציינת נורת "אמברקס"
עלייך לבדוק אם חסר נוזל בלמים (במיכל הקטן מעל המשאבת בלם מרכזית שמחוברת לבוסטר)
וודא שאין נזילה מהמשאבת המרכזית או אחת המשאבות הקטנות בגלגלים (לאחר פירוקם) היכן שיש בלמי רפידות. ובאותה הזדמנות תציץ בצינורות שליד שאין נזילה אולי משם.

זה בלי קשר לבעייתך.
לגבי הבעיה- לא ציינת אם הצצת וניקית את המשאבת דלק ?

29-05-07, 09:33
איך מנקים משאבת דלק?
אני יודע שיש את הצינורות שמה מתחת למושבים האחוריים, כי הרמתי אותם פעם

29-05-07, 10:30
איזה רכב זה?

29-05-07, 19:05
אונו 94 IES

אבל לא נראה לי שיש קשר למשאבה, כי עשו לי טיפול לפני חודשיים וחצי, וגם אז וגם לפני זה היה עושה קפיצות. ובטיפול נראה לי החליפו לי אותה.[/list]

30-05-07, 00:34
נתחיל ככה:
1. בדוק את ההארקה של הגוף למצבר.
2. בדוק את ההארקה של יחידת ההזרקה לראש המנוע.
3. בדוק את מצב הפלאגים
4. בדוק את חוטי ההצתה
5. בדוק את פילטר הדלק.
6. בדוק את כיפת המפלג.
7. בדוק את חיישן סל"ד ונמ"ע.
8. בדוק את הארקת יחידת הדיג'יפלקס.

אחרי שתבצע את אלה, תחזור אלינו עם תוצאות.

30-05-07, 19:00
סליחה על הבורות... אבל מה זה הדיג'יפלקס.?????

30-05-07, 19:18
אם אני לא טועה אני חושב שזה מחשב ההצתה

30-05-07, 19:28
אתה צודק.

30-05-07, 20:41
ואיך הוא אמור לבדוק את זה בתנאיי בית? :?:

30-05-07, 20:51
תשמע, בשביל לטפל באוטו כמו שצריך בבית צריך כלים, וכלים איכותיים.

אם אין לו את הכלים ואין לו את הידע, אז יש לו שתי אפשרויות:
1. לרכוש את הכלים והידע
2. ללכת למוסך.

אני בחרתי באופציה הראשונה.

30-05-07, 21:11
:roll: :roll: :roll:

31-05-07, 19:16
גם אני חושב כמו תומי