PDA

View Full Version : קוד שגיאה p1135 בפונטו 2004


Reuvenpunto
22-05-17, 09:30
היי חברים
היום הרגשתי שמשהו לא תקין , לחיצה על הגז לא הביאה לכח שבדרך כלל .. כשהגעתי הביתה בחניה פתאום נדלקה נורת מנוע כתומה , והרכיב אנג׳י רשם שיש תקלת p1135
המנוע מאוד התחמם ומשהו פשוט לא היה תקין ..
מה אומר התקלה הזאת ומה צריך להחליף ?

רפי לין
22-05-17, 10:44
בחברת אנג'י הם מתימרים שאמור להתקבל גם תיאור בעברית של קוד התקלה.
כבר נתקלתי, בכל מיני פורומי רכב, שקריאת תקלה כזאת אינה מדוייקת ונכונה תמיד
ולא הייתי מסתמך רק עליה.
בברכה - רפי לין

Reuvenpunto
22-05-17, 14:51
בחברת אנג'י הם מתימרים שאמור להתקבל גם תיאור בעברית של קוד התקלה.
כבר נתקלתי, בכל מיני פורומי רכב, שקריאת תקלה כזאת אינה מדוייקת ונכונה תמיד
ולא הייתי מסתמך רק עליה.
בברכה - רפי לין

היי רפי תודה על ההתייחסות !
אנג׳י לא הראה לי שום תיאור אלא רק את המספר תקלה , חבר הריץ לי חיפוש וגילינו שזה משהו שקשור בחיישן שמווסת חמצן ודלק למנוע , הלכתי לרכב ובאמת החיישן שניראה כמו מחבר של 28 בערך חיבורים כפול שני מחברים כאלה בצד ימין של המנוע באמת עושה רעש מוזר שלא היה לפני !!
איפה אפשר לקנות כזה רכיב ואיך קוראים לו בכלל?

רפי לין
22-05-17, 17:58
אכן, בפורומים באינטרנט כותבים שקוד זה הנו תקלה בחיישן חמצן (למבדא), אבל אין לו 28 חיבורים
והא לא מתקתק כך שכנראה אתה טועה פעמיים.
פעם אחת שאתה מסתמך אל איבחון של אנג'י ופעם שניה באיתור החלק ברכב.
(העלה תמונה למה שהתכוונת).
חבל לזרוק כסף לשווא ולא לפתור באמת את התקלה.
בברכה - רפי לין

Reuvenpunto
22-05-17, 18:17
אכן, בפורומים באינטרנט כותבים שקוד זה הנו תקלה בחיישן חמצן (למבדא), אבל אין לו 28 חיבורים
והא לא מתקתק כך שכנראה אתה טועה פעמיים.
פעם אחת שאתה מסתמך אל איבחון של אנג'י ופעם שניה באיתור החלק ברכב.
(העלה תמונה למה שהתכוונת).
חבל לזרוק כסף לשווא ולא לפתור באמת את התקלה.
בברכה - רפי לין


https://drive.google.com/file/d/0ByV-7VaCpTySM0RrMWlfeGhDMEk/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0ByV-7VaCpTySWmFwYmkyRFpjWFk/view?usp=drivesdk

השני מחברים האלה הם שעושים את הרעש המוזר ..
אז רפי איפה החיישן למבדא הזה נמצא ברכב ?

רפי לין
22-05-17, 21:16
חיישן החמצן הראשון נמצא על צנור הפליטה (אגזוסט) לפני הממיר הקטליטי וחמצן חיישן שני נמצא אחרי הממיר הקטליטי.
בברכה - רפי לין

Reuvenpunto
23-05-17, 00:02
חיישן החמצן הראשון נמצא על צנור הפליטה (אגזוסט) לפני הממיר הקטליטי וחמצן חיישן שני נמצא אחרי הממיר הקטליטי.
בברכה - רפי לין


הבנתי , מצטער שאני חופר אבל אז מה שני המחברים האלה שבתמונות? כי משם מגיע הרעש המוזר החדש .. למה החיבורים האלה קשורים ?
ואפשר ליסוע עם האוטו או שהמנוע יכול ללכת בנסיעה עם הרכב במצב הזה ?
רפי ממש תודה על ההתייחסות זה לא מובן מאיליו :)

רפי לין
23-05-17, 01:21
אלו המחברים אל מחשב ניהול המנוע (בתמונה) וכנראה שלא ממנו באים התקתוקים.
בכל מקרה אין סיכוי לאיבחון מדויק דרך המסך והמקלדת, לצערי הרב.

בברכה - רפי לין