ilank
20-12-15, 17:32
היי, יש לי תופעה מוזרה ואשמח לקבל עצות לפני שאגש למוסך.
אני יד ראשונה ספייס 2001 גיר רציף 270K.
לפני כמה ימים נתקלתי בתופעה הבאה כ 2 דקות מתחילת נסיעה היית קפיצה פתאומית בטמפרטורה עד כמעט לאדום ואחרי כמה שניות חזרה למצב הרגיל.חשבתי שזאת בעייה חשמלית. נמאס לי להחליף את הטרמוסטט. הם דיי מהר לא אוטמים טוב והאוטו מתחמם לאט . אין לי בעיה עם זה כי אני גם ככה לא מאמץ את הרכב עד שהוא מגיע לטמפ עבודה (קל להרגיש את זה כי פתאום התגובה של הגיר משתנה, למי שמבין אותי:)). היום כשזה קרה עצרתי בצד והיה לחץ חזק של מים מפתח הרדיאטור. הפעם נבהלתי ונסעתי 3 דקות בחזה הבייתה בדרך המחט טמפ חזרה לנורמה.
שוב פתחתי את המכסה והפעם לא היה לחץ מים הכל תקין. נסעתי כרגיל לעבודה 100קמ.
מה זה יכול להיות ברור שיש בעיה אבל עם זה היה ראש מנוע הלחץ לא היה מסתדר נכון? ועם הטרמוסטט נסתם אז הוא יושב כמדומני ביציאה מהמנוע לכיוון הרדיאטור אז היה לי ואקום ברדיאטור לא? או אולי משאבה הולכת לגמור ואם היא לא מסתובבת נוצר לחץ. משהוא יכול לשפוך אור ???
אני יד ראשונה ספייס 2001 גיר רציף 270K.
לפני כמה ימים נתקלתי בתופעה הבאה כ 2 דקות מתחילת נסיעה היית קפיצה פתאומית בטמפרטורה עד כמעט לאדום ואחרי כמה שניות חזרה למצב הרגיל.חשבתי שזאת בעייה חשמלית. נמאס לי להחליף את הטרמוסטט. הם דיי מהר לא אוטמים טוב והאוטו מתחמם לאט . אין לי בעיה עם זה כי אני גם ככה לא מאמץ את הרכב עד שהוא מגיע לטמפ עבודה (קל להרגיש את זה כי פתאום התגובה של הגיר משתנה, למי שמבין אותי:)). היום כשזה קרה עצרתי בצד והיה לחץ חזק של מים מפתח הרדיאטור. הפעם נבהלתי ונסעתי 3 דקות בחזה הבייתה בדרך המחט טמפ חזרה לנורמה.
שוב פתחתי את המכסה והפעם לא היה לחץ מים הכל תקין. נסעתי כרגיל לעבודה 100קמ.
מה זה יכול להיות ברור שיש בעיה אבל עם זה היה ראש מנוע הלחץ לא היה מסתדר נכון? ועם הטרמוסטט נסתם אז הוא יושב כמדומני ביציאה מהמנוע לכיוון הרדיאטור אז היה לי ואקום ברדיאטור לא? או אולי משאבה הולכת לגמור ואם היא לא מסתובבת נוצר לחץ. משהוא יכול לשפוך אור ???