khc
04-09-15, 21:20
אז ככה:
פונטו ספייס 2006, 80 כ"ס גיר רציף.
התקלה החלה היום, במהירות נמוכה וגם מהירות גבוהה (כשבחנתי את זה החלה להבהב נורת "בדוק מנוע"), כנ"ל בסרק.
חוטי הצתה הוחלפו לפני כשנתיים במוסך מורשה, הסממנים היו דומים מאוד.
מכיוון שחלפו רק שנתיים, קצת מתקשה להאמין שמדובר באותה תקלה.
אבל! -
בחצי השנה האחרונה, הרכב עבר שינוי תפקיד ומנסיעות קצרות ועירוניות החל לבצע נסיעה יומית של כ70 ק"מ לכל כיוון (עיקר הנסיעה מתבצע בכביש 6, במהירות שיוט של 100-120 קמ"ש)
הרכב עם 132 אלף ק"מ, עבר טיפול גדול ב120 לפני כמה חודשים. (לא הוחלפה רצועה, מיוזמתי)
אחרי החפירה, נדרשת העזרה.
פתחתי מכסה מנוע, הנעתי וצילמתי בוידאו את הרעש ואת תנועת ההשתנקות של המנוע.
דבר ששמתי לב אליו, צינורית קטנה שמחוברת לפילטר אוויר סדוקה וסביבתה מזוהמת בשמן מנוע. מה תפקידה? האם ישנה משמעות למצב הנוכחי?
צילמתי גם אותה וצירפתי תמונה.
מקריאה בפורום הבנתי שהחשד בד"כ הוא סליל הצתה, חוטי הצתה, מצתים.
מכיוון שהרכב עבר טיפול ובו הוחלפו המצתים, ומכיון שחוטי הצתה הוחלפו לפני כשנתיים, החשוד העיקרי הוא סליל ההצתה, אך אין לי שמץ איך הוא נראה ואיך לבחון אותו (סדוק, קרוע וכו')
אודה להכוונה, רעיונות, טיפים, דעתכם בהתאם לוידאו המצורף.
תודה מראש.
הקבצים בדרייב (https://drive.google.com/folderview?id=0ByAzSq9WZd82ZjlxVVRFLV8tekE&usp=sharing)
פונטו ספייס 2006, 80 כ"ס גיר רציף.
התקלה החלה היום, במהירות נמוכה וגם מהירות גבוהה (כשבחנתי את זה החלה להבהב נורת "בדוק מנוע"), כנ"ל בסרק.
חוטי הצתה הוחלפו לפני כשנתיים במוסך מורשה, הסממנים היו דומים מאוד.
מכיוון שחלפו רק שנתיים, קצת מתקשה להאמין שמדובר באותה תקלה.
אבל! -
בחצי השנה האחרונה, הרכב עבר שינוי תפקיד ומנסיעות קצרות ועירוניות החל לבצע נסיעה יומית של כ70 ק"מ לכל כיוון (עיקר הנסיעה מתבצע בכביש 6, במהירות שיוט של 100-120 קמ"ש)
הרכב עם 132 אלף ק"מ, עבר טיפול גדול ב120 לפני כמה חודשים. (לא הוחלפה רצועה, מיוזמתי)
אחרי החפירה, נדרשת העזרה.
פתחתי מכסה מנוע, הנעתי וצילמתי בוידאו את הרעש ואת תנועת ההשתנקות של המנוע.
דבר ששמתי לב אליו, צינורית קטנה שמחוברת לפילטר אוויר סדוקה וסביבתה מזוהמת בשמן מנוע. מה תפקידה? האם ישנה משמעות למצב הנוכחי?
צילמתי גם אותה וצירפתי תמונה.
מקריאה בפורום הבנתי שהחשד בד"כ הוא סליל הצתה, חוטי הצתה, מצתים.
מכיוון שהרכב עבר טיפול ובו הוחלפו המצתים, ומכיון שחוטי הצתה הוחלפו לפני כשנתיים, החשוד העיקרי הוא סליל ההצתה, אך אין לי שמץ איך הוא נראה ואיך לבחון אותו (סדוק, קרוע וכו')
אודה להכוונה, רעיונות, טיפים, דעתכם בהתאם לוידאו המצורף.
תודה מראש.
הקבצים בדרייב (https://drive.google.com/folderview?id=0ByAzSq9WZd82ZjlxVVRFLV8tekE&usp=sharing)