10-04-07, 18:24
שלום לכל חבריח הפורום!
ברשותי פונטו ספייס 2001. עד עכשיו לא עשתה לי בעיות, לפני מספר שבועות במהלך נסיעה המנוע התחמם (בד"כ תמיד על חצי) - עבר את החצי עד המקסימום. עצרתי רק לאחר מספר דקות :cry: .
מלאתי מים אך שוב היו חסרים מים לאחר מספר ימים.
במוסך עשו בדיקות לחץ, רדיאטור ולבסוף משאבת המים הייתה גמורה והוחלפה.
לאחר עוד כמה ימים שוב החלו להיעלם מים, אך בכמות קטנה יותר ממקודם (אין סימני נזילה מתחת לרכב) והבעיה היותר גדלה היא שאחרי כ- 15-20 דקות נסיעה הרכב שוב מתחמם. יש לציין שברגע שהמד חום עובר את החצי הוא מגיע תוך פחות מדקה למקסימום.
האם ייתכן שאלה סימנים של אטם ראש מנוע (בגלל שבפעם הראשונה שהתחמם לא עצרתי במיידי) או שתיתכן בעיה אחרת?
ואם זה האטם - האם מפלס המים אמור לרדת (סימן שגרתי?)?
אשמח לכל עזרה בנושא.
ברשותי פונטו ספייס 2001. עד עכשיו לא עשתה לי בעיות, לפני מספר שבועות במהלך נסיעה המנוע התחמם (בד"כ תמיד על חצי) - עבר את החצי עד המקסימום. עצרתי רק לאחר מספר דקות :cry: .
מלאתי מים אך שוב היו חסרים מים לאחר מספר ימים.
במוסך עשו בדיקות לחץ, רדיאטור ולבסוף משאבת המים הייתה גמורה והוחלפה.
לאחר עוד כמה ימים שוב החלו להיעלם מים, אך בכמות קטנה יותר ממקודם (אין סימני נזילה מתחת לרכב) והבעיה היותר גדלה היא שאחרי כ- 15-20 דקות נסיעה הרכב שוב מתחמם. יש לציין שברגע שהמד חום עובר את החצי הוא מגיע תוך פחות מדקה למקסימום.
האם ייתכן שאלה סימנים של אטם ראש מנוע (בגלל שבפעם הראשונה שהתחמם לא עצרתי במיידי) או שתיתכן בעיה אחרת?
ואם זה האטם - האם מפלס המים אמור לרדת (סימן שגרתי?)?
אשמח לכל עזרה בנושא.