Yuvali
12-11-14, 03:16
שלום לכולם , אני חדש בפורום ברשותי פונטו ספייס 2001 8 שסתומים .
אז ככה , הרכב משמש אותי לרוב לנסיעות בתוך העיר ( לעיתים הרבה ) מטופל בקפדנות (נוזל קירור חדש + משאבת מים חדשה ) אין נזילות של מים.
הבעיה שלי היא כזו .. יותר נכון רוצה לשמוע האם המצב תקין או לא :
ביום של הרבה סידורים (כיבוי והנעת הרכב לאחר מס' דקות / תדלוק ) בתדירות גבוהה מופיע לעיתים בעיה שהמחוג של הטמפ' מנוע עולה קו אחד מעל החצי (לא 3/4 אלה קו אחד קטן מעל החצי ולא יותר ) בהפעלת הסוויץ' כ2' דק' שהרכב היה כבוי , הוונטה מתחילה לעבוד ישר במהירות השניייה וכשאר אני מניעה את הרכב לאחר כמה שניות הפס הקטן הזה חוזר לחצי .
עכשיו , חשוב לציין ששתיי המהיריות פועלות , הרכב בזמן נסיעה / עמידה לעולם לא מתחמם אפילו קו אחד מעל החצי , לא במאמץ ולא בעמידה , המצב שאני מנסה לאתר מתרחש רק עם דימום המנוע והנעתו מחדש .
המוסכניק שלי הסביר שהתופעה קורת וזה תקין מכיוון שהאוויר החם במנוע עולה למעלה ובמיוחד כשאני לא נותן לרכב להתקרר וישר מניע לפעמים זה המצב .
יש לציין שהתופעה קוראת אולי פעם או פעמיים ולא יותר .
האם המצב תקין ? התופעה מתגלה רק עם ההנעה של הרכב ולא נראת התחממות כלל בנסיעה / עמידה.
אז ככה , הרכב משמש אותי לרוב לנסיעות בתוך העיר ( לעיתים הרבה ) מטופל בקפדנות (נוזל קירור חדש + משאבת מים חדשה ) אין נזילות של מים.
הבעיה שלי היא כזו .. יותר נכון רוצה לשמוע האם המצב תקין או לא :
ביום של הרבה סידורים (כיבוי והנעת הרכב לאחר מס' דקות / תדלוק ) בתדירות גבוהה מופיע לעיתים בעיה שהמחוג של הטמפ' מנוע עולה קו אחד מעל החצי (לא 3/4 אלה קו אחד קטן מעל החצי ולא יותר ) בהפעלת הסוויץ' כ2' דק' שהרכב היה כבוי , הוונטה מתחילה לעבוד ישר במהירות השניייה וכשאר אני מניעה את הרכב לאחר כמה שניות הפס הקטן הזה חוזר לחצי .
עכשיו , חשוב לציין ששתיי המהיריות פועלות , הרכב בזמן נסיעה / עמידה לעולם לא מתחמם אפילו קו אחד מעל החצי , לא במאמץ ולא בעמידה , המצב שאני מנסה לאתר מתרחש רק עם דימום המנוע והנעתו מחדש .
המוסכניק שלי הסביר שהתופעה קורת וזה תקין מכיוון שהאוויר החם במנוע עולה למעלה ובמיוחד כשאני לא נותן לרכב להתקרר וישר מניע לפעמים זה המצב .
יש לציין שהתופעה קוראת אולי פעם או פעמיים ולא יותר .
האם המצב תקין ? התופעה מתגלה רק עם ההנעה של הרכב ולא נראת התחממות כלל בנסיעה / עמידה.