eyal.h
08-10-14, 23:04
יש לי פיאט פונטו ספייס 2003 1.2 60 כ"ס
1.במצבים של עמידה בפקקים/רמזורים/עליות חום המנוע מזנק לכיוון ה 100
2.הונטה עובדת בשני מצבים. המצב הראשון מתחיל ב 97 מעלות ומפסיק לעבוד ב 93 (לפי בדיקת מכשיר OBD שמחובר בבלותות' לפלאפון שלי - אין לי שעון חום באוטו ) והיותר חזק מתחיל לעבוד ב 100.
3.מה שאומר שבנסיעה בעיר החום באוטו נע בין 93 ל 100 במקרים חריגים מטפס מעל ל 100)
4.הוחלף טרמוסטט לא מזמן (חודשיים).
5.בוצעה הוצאת אוויר מהמערכת במוסך.
6.משתמש בנוזל קירור איכותי.
7.מד החום לא קבוע..יש תנודות מ 85 מעלות עד 100 + תלוי במצב הנסיעה(עליות ירידידות יום או לילה)
השאלה שלי היא האם זה תקין? (אני חושב שלא ) והאם זה הגיוני שונטה מתחילה לעבוד רק ב 97 מעלות ?
הבנתי שהכל נשלט על ידי מחשב הרכב אז האם אפשר לגרום לונטה לעבוד בחום יותר נמוך ?
1.במצבים של עמידה בפקקים/רמזורים/עליות חום המנוע מזנק לכיוון ה 100
2.הונטה עובדת בשני מצבים. המצב הראשון מתחיל ב 97 מעלות ומפסיק לעבוד ב 93 (לפי בדיקת מכשיר OBD שמחובר בבלותות' לפלאפון שלי - אין לי שעון חום באוטו ) והיותר חזק מתחיל לעבוד ב 100.
3.מה שאומר שבנסיעה בעיר החום באוטו נע בין 93 ל 100 במקרים חריגים מטפס מעל ל 100)
4.הוחלף טרמוסטט לא מזמן (חודשיים).
5.בוצעה הוצאת אוויר מהמערכת במוסך.
6.משתמש בנוזל קירור איכותי.
7.מד החום לא קבוע..יש תנודות מ 85 מעלות עד 100 + תלוי במצב הנסיעה(עליות ירידידות יום או לילה)
השאלה שלי היא האם זה תקין? (אני חושב שלא ) והאם זה הגיוני שונטה מתחילה לעבוד רק ב 97 מעלות ?
הבנתי שהכל נשלט על ידי מחשב הרכב אז האם אפשר לגרום לונטה לעבוד בחום יותר נמוך ?