lionsh
15-07-14, 13:53
היי
נדלקות לי שתי הנוריות המצוינות בבראבו 2010 רובוטית.
לפעמים נדלקת רק נורית check engine ואילו השנייה נדלקת אחרי נסיעה קצרה של קילומטר.
ההשפעה היא שדוושת הגז לא מגיבה כרגיל, כלומר אפשר ללחוץ הרבה על הגז ובפועל ההשפעה קטנה מכרגיל. לעיתים ההילוכים לא עולים לבד וצריך להחליף ידנית.
הייתי במוסך מאגר (מורשה פיאט באשקלון), המחשב הוציא את התקלות הבאות:
p0121 fiat throttle potentiometer
p0221 fiat throttle potentiometer
מחיפוש באינטרנט מדובר על פוטנציומטר שמחובר לדוושת הגז ושולח סיגנל לפתיחת מצערת.
כותבים שבדרך כלל הבעיה היא בפוטנציומטר וצריך להחליף אותו (TPS).
במוסך נאמר לי שאי אפשר להחליף את הפוטנציומטר (?!) ומה שעושים בדרך כלל זה לפתוח את החיבור למנוע ולעשות לו ניקוי (?!), עקב המצב בדרום לא היו אצלו עובדים והוא פשוט ריסט לי את התקלה ואמר לחזור במועד יותר רגוע.
וכעת לשלב השאלות:
1. האם לא ניתן להחליף את הפוטנציומטר?
2. האם הטיפול שהוצע במוסך ליגיטימי?
3. האם מישהו נתקל בבעיה דומה ויכול לספר על הטיפול?
4. האם מישהו מכיר מוסך שיכול לתת מענה יותר טוב ומקצועי באיזור הדרום או בת"א?
תודה מראש!
נדלקות לי שתי הנוריות המצוינות בבראבו 2010 רובוטית.
לפעמים נדלקת רק נורית check engine ואילו השנייה נדלקת אחרי נסיעה קצרה של קילומטר.
ההשפעה היא שדוושת הגז לא מגיבה כרגיל, כלומר אפשר ללחוץ הרבה על הגז ובפועל ההשפעה קטנה מכרגיל. לעיתים ההילוכים לא עולים לבד וצריך להחליף ידנית.
הייתי במוסך מאגר (מורשה פיאט באשקלון), המחשב הוציא את התקלות הבאות:
p0121 fiat throttle potentiometer
p0221 fiat throttle potentiometer
מחיפוש באינטרנט מדובר על פוטנציומטר שמחובר לדוושת הגז ושולח סיגנל לפתיחת מצערת.
כותבים שבדרך כלל הבעיה היא בפוטנציומטר וצריך להחליף אותו (TPS).
במוסך נאמר לי שאי אפשר להחליף את הפוטנציומטר (?!) ומה שעושים בדרך כלל זה לפתוח את החיבור למנוע ולעשות לו ניקוי (?!), עקב המצב בדרום לא היו אצלו עובדים והוא פשוט ריסט לי את התקלה ואמר לחזור במועד יותר רגוע.
וכעת לשלב השאלות:
1. האם לא ניתן להחליף את הפוטנציומטר?
2. האם הטיפול שהוצע במוסך ליגיטימי?
3. האם מישהו נתקל בבעיה דומה ויכול לספר על הטיפול?
4. האם מישהו מכיר מוסך שיכול לתת מענה יותר טוב ומקצועי באיזור הדרום או בת"א?
תודה מראש!