PDA

View Full Version : חום מנוע לא יציב (לא מתחמם אבל מתנדנד מהאמצע מטה)


gibson9655
24-01-14, 02:05
שלום
רציתי לשמוע רעיונות אם אפשר

אילו הנתונים :
טרמוסטט חדש, רדיאטור חדש יוניט חום מנוע חדש משאבת מים חדשה (עריכה - וכמובן אטם ראש חדש וראש מנוע משופץ)
נגד רדיאטור ישן.



המנוע מגיע לט"פ עבודה (ולא פיפס מעל בשום מקרה) מאד מהר גם בימים קרים. ברגע שהוא מגיע אחרי כמה שניות נופל המחוג חום שלוש סקאלות וננעל חזרה על האמצע.
ואז שוב פעם - רק שהפעם נופל קצת פחות וחוזר לאמצע
ואז שוב ושוב ושוב ושוב ואז הוא ננעל על האמצע ויותר כמעט ולא נופל.

אני חושב מה יכול לגרום לזה - עם עצמי לא הגעתי למסקנה.

מי שיש לו רעיונות מוזמן להציע עם ההיגיון שמאחורי זה (רק אציין שוב שכבר חשבתי לעומק ולא הגעתי למסקנה משכנעת)

משום מה אני לא מצליח להפעיל ולבדוק את המאוורר דרך תוכנת מחשב, אבל המאוורר נכנס לפעולה לפחות על אחת המהירויות שלו.

yair791
24-01-14, 09:14
חוסר נוזל קירור או אוויר במערכת

gibson9655
24-01-14, 10:36
יאיר , לא מסכים.

שתי הסיבות שרשמת היו מביאות להתחממות לא לקפיצות מטה של הטמ"פ

בכל אופן לא חסר נוזל קירור ואוויר נוקז.

מאור30
24-01-14, 16:41
בדוק שהחיבור אל החיישן טמפרטורת חום מנוע מחובר כמו שצריך ולא רופף.

gibson9655
24-01-14, 17:35
אני מניח שאתה מדבר על היוניט חום שיושב מעל הבית תרמוסטט?

אם כן הוא חדש ומחוזק.

yair791
24-01-14, 17:52
כאשר הרכב חם ובעזרת אדם נוסף שיושב ברכב תשחק עם החוט של היוניט של שעון החום ואם יש שינוי בקריאה תוך כדי אז החיבור של החוט ליוניט הוא הבעיה

HananPunto
24-01-14, 17:53
קרה לי בדיוק...טרמוסטט לא תקין/ חליפי לא מתאים לרכב...עלה לי 500 שקל החלפה..כולל עבודה ומע"מ...וחשוב לציין שמקורי...

מאור30
24-01-14, 17:56
קרה לי בדיוק...טרמוסטט לא תקין/ חליפי לא מתאים לרכב...עלה לי 500 שקל החלפה..כולל עבודה ומע"מ...וחשוב לציין שמקורי...

500 שח לטרמוסטט כולל ההחלפה?! אל תתבאס חבר אבל עשקו אותך לגמרי!

gibson9655
24-01-14, 23:44
לא עשקו אותו (אני חושב שטרמוסטט מקורי במרכזי עולה מעל 200 ש"ח, תוסיף עבודה ופראפלו)

חנן , אתה יכול להוסיף עוד מידע ? למה החלטת ללכת למוסך בכלל - היתה התחממות אצלך ?

gibson9655
24-01-14, 23:59
טוב עברתי על ההודעות שלך אני לא חושב שזאת אותה בעיה.

הטמ"פ אצלך נפלה עד לאפס וזה מצב של תרמוסטט תקוע על פתוח בשילוב הקור של ירושלים והנסיעה הרצופה בירידה כשמנוע פולט פחות חום הביאה לתקלה.

אצלי התרמוסטט בוודאות לא תקוע על פתוח , תקן אותי אם אני מפספס משהו.

ד"א התרמוסטט אצלי לא מקורי אבל אני לא חושב שההתנהגות אצלי קשורה ישירות לתרמוסטט ואני יכול לפרט למה אני חושב ככה.

HananPunto
25-01-14, 17:49
אז ככה...החלטתי ללכת למוסך כי יום אחד בדרך לעבודה..הייתי בירידות של ירושלים...
האוטו זרם על הילוך 5 ופתאום נדלקה נורת מנוע צהובה...והחום נפל עד האפס
לפני כן מהרגע שקניתי את האוטו המד היה מתנדנד לו בין חום יציב לקר...

הטרמוסטט שלי היה דפוק..היה תקוע על מצב פתוח..
ובדקתי לפני הרבה על טרמוסטטים של פיאט..יש חליפים שפשוט לא מתאימים

דרך אגב...החלנו טרמוסטט במרצדס והחום לא היה עולה..חליפי של מרצדס לא מתאים..קורה..

תמיד עדיף מקורי ובטוח..לפי דעתי זאת התקלה..אבל זו רק דעתי..תבדוק אצל מישהו שיכול להעיף מבט או יכול לחבר את האוטו למחשב...עדיף