davidmzr
08-01-14, 14:11
אתמול בצהריים הגיע אלי חבר של עידן עם ספייס 2004 ידני.
הייתה לו שריקה מחרישת אוזניים מכיוון הגיר. ונזילת שמן חזקה מעל הגיר.אמר שצריך להחליף גיר.
לא הסכמתי איתו, אמרתי שנדע רק לאחר הורדת הגיר.
ארז התחיל להוריד את הגיר, ואני ישבתי וצפיתי בטלוויזיה. לשמע הקללות שקילל :), יצאתי החוצה, אמר שהברגים הרוסים ולא נפתחים, הבוקסה מסתובבת חופשי עליהם. (כמו אצלך עמוס/יאיר, זוכרים ?.) כאן למעשה הייתה עיקר העבודה. חיממנו ודפקנו, ואפילו פירקנו סעפת פליטה. עד שהצלחנו לשחרר. הורדנו את הגיר, ג'ולות וחלקי פח עפו החוצה.
התברר שהמסב התפרק לחתיכות ופגע בשרוול עליו הוא נע. היה צורך ללטש אותו כדי שהמסב החדש ינוע חופשי. תוקנו הברגות על הבלוק, והוחלפו ברגים חדשים.
הקלאץ הוחלף למקורי, ליתר בטחון הוחלפו גם מחזיר השמן ופקק נס קפה.
עידן לא בכדי צלצלתי אלך אתמול בערב, כדי שתבוא לראות את הבעיות.
טוב נגמר. שותים כוס קפה ועושים נסיעת מבחן. יאיר תחזיק לי אצבעות :).
ולדימיר הגיע הזמן שתרשם לפורום, ותעדכן. :)
דוד.
הייתה לו שריקה מחרישת אוזניים מכיוון הגיר. ונזילת שמן חזקה מעל הגיר.אמר שצריך להחליף גיר.
לא הסכמתי איתו, אמרתי שנדע רק לאחר הורדת הגיר.
ארז התחיל להוריד את הגיר, ואני ישבתי וצפיתי בטלוויזיה. לשמע הקללות שקילל :), יצאתי החוצה, אמר שהברגים הרוסים ולא נפתחים, הבוקסה מסתובבת חופשי עליהם. (כמו אצלך עמוס/יאיר, זוכרים ?.) כאן למעשה הייתה עיקר העבודה. חיממנו ודפקנו, ואפילו פירקנו סעפת פליטה. עד שהצלחנו לשחרר. הורדנו את הגיר, ג'ולות וחלקי פח עפו החוצה.
התברר שהמסב התפרק לחתיכות ופגע בשרוול עליו הוא נע. היה צורך ללטש אותו כדי שהמסב החדש ינוע חופשי. תוקנו הברגות על הבלוק, והוחלפו ברגים חדשים.
הקלאץ הוחלף למקורי, ליתר בטחון הוחלפו גם מחזיר השמן ופקק נס קפה.
עידן לא בכדי צלצלתי אלך אתמול בערב, כדי שתבוא לראות את הבעיות.
טוב נגמר. שותים כוס קפה ועושים נסיעת מבחן. יאיר תחזיק לי אצבעות :).
ולדימיר הגיע הזמן שתרשם לפורום, ותעדכן. :)
דוד.