KRAFT
13-12-13, 10:11
שלום רב
הרכב ספייס 2001 16V.
היום נסעתי בבוקר וכידוע קר היום מהרגיל. הרכב התקשה לשמור על טמפ' עבודה. בדר"כ המד חום עומד על חצי+"שערה" ולא זז בלי קשר למהירות הנסיעה או טמפ' חיצונית. היום במהלך הנסיעה עמד רוב הזמן על פחות מחצי ולעיתים ירד לכמה קווים מתחת לחצי. (אגב נסעתי באזור ת"א כך שהטמפרטורה החיצונית הייתה מעל האפס).
האם אצלכם הפונטו ,אחרי חימום ראשוני, הצליחה לשמור היום על חום מנוע קבוע? האם הטרמוסטט שלי תקול?
הרכב ספייס 2001 16V.
היום נסעתי בבוקר וכידוע קר היום מהרגיל. הרכב התקשה לשמור על טמפ' עבודה. בדר"כ המד חום עומד על חצי+"שערה" ולא זז בלי קשר למהירות הנסיעה או טמפ' חיצונית. היום במהלך הנסיעה עמד רוב הזמן על פחות מחצי ולעיתים ירד לכמה קווים מתחת לחצי. (אגב נסעתי באזור ת"א כך שהטמפרטורה החיצונית הייתה מעל האפס).
האם אצלכם הפונטו ,אחרי חימום ראשוני, הצליחה לשמור היום על חום מנוע קבוע? האם הטרמוסטט שלי תקול?