brus22
03-12-13, 00:21
שלום חברים!
מדובר בפונטו 2002 sx 60, האוטו אחרי שיפוץ ראש מלפני 4 חודשים בערך.עד אתמול הכל היה מצויין.
הבעיה היא שאתמול שמתי לב שבנסיעה בזמן לחיצה על הקלאץ הטורים לא יורדים אלה עולים כאילו הגז לחוץ, חוץ מזה אין שום בעיה והכל בסדר האוטו נוסע בלי בעיות בזמן שההילוך משולב. אמרתי נחכה לבוקר ונראה מה קורה אחרי שהאוטו יעמוד קצת ויתקרר. היום בבוקר בהנעה קרה האוטו התחיל ממש לגמגם הטורים נעו סביב 1200 - 900 ושוב זמן נסיעה הייתה התופעה של הטורים העולים.
נסעתי למוסך (שחכתי לציין ששמתי לב שנדלקה מנורת הCHECK ENGINE לכמה דקות בנסיעה וניכבתה) המוכנאי לקחת את האוטו למכון בדיקה כדי לחבר למחשב ואמר לי שהתקלה שהופיעה היא misfire. המחשב אופס והוא אמר לי להמשיך לנסוע ככה ואם המצב יתדרדר אז להגיע אליו שוב.
מה אתם אומרים? מה יכולה להיות הבעיה? האם באמת להמשיך לנסוע ככה?
(נציין שעכשיו נעתי לא נסיעה ארוכה ולא הייתה שום בעייה).
תודה
מדובר בפונטו 2002 sx 60, האוטו אחרי שיפוץ ראש מלפני 4 חודשים בערך.עד אתמול הכל היה מצויין.
הבעיה היא שאתמול שמתי לב שבנסיעה בזמן לחיצה על הקלאץ הטורים לא יורדים אלה עולים כאילו הגז לחוץ, חוץ מזה אין שום בעיה והכל בסדר האוטו נוסע בלי בעיות בזמן שההילוך משולב. אמרתי נחכה לבוקר ונראה מה קורה אחרי שהאוטו יעמוד קצת ויתקרר. היום בבוקר בהנעה קרה האוטו התחיל ממש לגמגם הטורים נעו סביב 1200 - 900 ושוב זמן נסיעה הייתה התופעה של הטורים העולים.
נסעתי למוסך (שחכתי לציין ששמתי לב שנדלקה מנורת הCHECK ENGINE לכמה דקות בנסיעה וניכבתה) המוכנאי לקחת את האוטו למכון בדיקה כדי לחבר למחשב ואמר לי שהתקלה שהופיעה היא misfire. המחשב אופס והוא אמר לי להמשיך לנסוע ככה ואם המצב יתדרדר אז להגיע אליו שוב.
מה אתם אומרים? מה יכולה להיות הבעיה? האם באמת להמשיך לנסוע ככה?
(נציין שעכשיו נעתי לא נסיעה ארוכה ולא הייתה שום בעייה).
תודה