ארגוט
30-06-13, 11:28
פונטו גרנדה 2008 נפח מנוע 1,400 סמ"ק:
לאחר מנוחת הלילה, הנעתי בבוקר את המצבר, הניע ללא בעיה,
נסעתי 5 דקות וכיביתי את הרכב למספר דקות, הניע ללא תקלה,
נסעתי 5 דקות נוספות וכיביתי את הרכב למספר דקות - לא הניע.
הנעתי עם כבלים, לפני שהתחלתי לנסוע הדלקתי את המזגן, המנוע כבה,
הנעתי שוב עם כבלים, נסעתי במשך שעה, כיביתי את הרכב, הנעתי מייד - לא הניע.
בכל פעם שהרכב לא הניע, גם הצופר לא עבד, ובניסיון התנעה נשמעו תקתוקים,
זאת בצירוף העובדה שהמצבר כבר וותיק (לא זוכר מאיזו שעה ולא מצליח לפענח את הכתוב), נראה שיש להחליפו.
1. האין זו סיטואציה מוזרה? במידה והמצבר גמור, לא היה הגיוני יותר שהוא כלל לא יניע לי בבוקר,
מאשר יניע, יתן לי לנסות מספר דקות (פעמיים), ואז יחליף שנמאס לו?
2. מצבר חדש (ניילון + מוטבע עליו תאריך של החודשים האחרונם) שנפ, 30 חודשים אחריות, 55A כולל הגעה עד אלי ועבודה = 650 ש"ח, האם סביר?
(באוטו דיפו עולה 700 ש"ח) והאם מומלץ או שעדיף (חד משמעית) משהו אחר?
לאחר מנוחת הלילה, הנעתי בבוקר את המצבר, הניע ללא בעיה,
נסעתי 5 דקות וכיביתי את הרכב למספר דקות, הניע ללא תקלה,
נסעתי 5 דקות נוספות וכיביתי את הרכב למספר דקות - לא הניע.
הנעתי עם כבלים, לפני שהתחלתי לנסוע הדלקתי את המזגן, המנוע כבה,
הנעתי שוב עם כבלים, נסעתי במשך שעה, כיביתי את הרכב, הנעתי מייד - לא הניע.
בכל פעם שהרכב לא הניע, גם הצופר לא עבד, ובניסיון התנעה נשמעו תקתוקים,
זאת בצירוף העובדה שהמצבר כבר וותיק (לא זוכר מאיזו שעה ולא מצליח לפענח את הכתוב), נראה שיש להחליפו.
1. האין זו סיטואציה מוזרה? במידה והמצבר גמור, לא היה הגיוני יותר שהוא כלל לא יניע לי בבוקר,
מאשר יניע, יתן לי לנסות מספר דקות (פעמיים), ואז יחליף שנמאס לו?
2. מצבר חדש (ניילון + מוטבע עליו תאריך של החודשים האחרונם) שנפ, 30 חודשים אחריות, 55A כולל הגעה עד אלי ועבודה = 650 ש"ח, האם סביר?
(באוטו דיפו עולה 700 ש"ח) והאם מומלץ או שעדיף (חד משמעית) משהו אחר?