PDA

View Full Version : אונו S-60 93 בעיית מים מהאגזוז


25-02-07, 20:37
לצביקה וכל החברה המקצועיים לגבי המים מהאגזוז הבחנתי בזה רק לאחר שהיה חסר מים ברדיאטור לפי תשובתך קודם שזה עיבוי כנראה לא הסברתי טוב את עצמי אתמול המים מתרוקנים מהרדיאטור ישירות לעבר האגזוז ועוד שאלה קטנטנה מישהוא יודע מחיר של מנוע אונו S-60 93 פאייר לתשובתכם אודה ברק :?:

25-02-07, 21:11
נשמע כמו ראש סדוק באזור השסתומי פליטה..
צריך להיות לחץ אוויר במערכת הקירור שלך .? האם כך ?? (מיכל מילוי המים מבעבע בזמן שהמנוע עובד) אם נכון הדבר מספיק להחליף את הראש במנוע ולא את כולו.

25-02-07, 21:33
מיכל המילוי מבעבע בזמן שהמנוע מונע החלפתי לפני ארבע שנים ראש מנוע לא יכול להיות שזה אטם ראש או חיזוק של הראש

25-02-07, 22:03
במידה והיה זה האטם המים היו מגיעים לתא בערה / שמן . בכדי שמים יגיעו לאגזוז חייבת להיות פריצה בראש עצמו . בראש הקודם שלי היתה בעיה דומה . רק החלפת ראש עזרה .
האם הרכב התחמם ?? האם ביצעו עבודה מקצועית על הרכב ? האם סגרו את נכון את הברגים בראש ?
זה מעלה אצלי שאלות רבות..

25-02-07, 22:59
המנוע לא מתחמם לדעתי בוצע עבודה מקצועית למעט כמה נזילות שמן סביב הראש לא היה משהוא רציני הרכב נסע ארבע שנים חלק עם הראש החדש למעט החלפת רדיאטור

09-03-07, 20:50
זה קרה גם לי ויש לי 1100 פייר שנת 94 המיים מהרדיאטור היו נעלמים והמנוע היה מתחמם וניהיה לי שוקו בשמן בגלל שהראש מנוע הלך לי בגלל הסדק בראש מנוע בוכנה אחת לא הייתה עובדת וכל פעם בפעולת היניקה היא הייתה יונקת מיים מהרדיאטור דבר שגרם לה להחליד ולמנוע לגמגם החלפתי את הראש מנוע ב780 שקל לאחר מילוי ועבודה (לא במוסך בבית) וקניתי סט אטמי מנוע לאונו שכללו גומיות ועוד 3 פקקים למנוע קניתי כדי להחליף כי הקודמים היו חלודים לאחר ההחלפה הפסיקו לי כל בריחות המיים מהרדיאטור והמנוע כבר לא מתחמם ובנוסף החלפתי שלוש פלגים ואטם בין החיבור של הסעפת למנוע ממש כיף ליסוע עכשיו באוטו רק עוד 5000 ק"מ אני יחליף לו גם טיימינג