מאור30
20-02-13, 19:00
בשעה טובה ניקנתה לה היום עוד SX75 בציר 96 לגיסתי (שלי שנת 95) וניתקלתי במיספר דברים שאשמח שתיתנו עליהם את הדעת:
1- ברכב הוחלף מנוע צעדים לפני כחודש לאחד שהוא לא מקורי של פיאט. הרכב עובד יפה מאוד והסל"ד מדוייק מאוד אך היום קרה לי שלאחר הנעה הרכב מייד כבה. שזה קרה אז עם הנעה עם לחיצה על הגז הרכב הניע והחזיק ושעזבתי את הגז כבה מייד. כך כמה פעמים עד שלבסוף החזיק מונע. ביצעתי למערכת איפוס ע"י הוצאת כבל המינוס והחזרתו ומאז הכל עובד פיקס. האם אפשר להאשים את מנוע הצעדים?
2- ברכב מישתמשים לפי מה שראיתי בשמן מנוע של פרסטון 15/40. האם כדאי להמשיך את הטיפולים על שמן זה או לעבור ל-10/40 כמו שאצלי למשל?
כמו כן שמתי לב שברגע שאני ממלא שמן מנוע הוא בקושי יורד כלפי מטה וממש נעמד עם המיפלס על הפתח מילוי עד שלבסוף יורד למטה וזה עוד שאני שפכתי ממש מעט. האם יכול להיות מעברי שמן בראש מנוע סתומים מעט?
3- הקלאצ' ברכב חדש מזה 3 חודשים, והדוושה יחסית מאוד גבוהה. אני יכול להנמיך אותה ע"י מתיחת הכבל עם סיבוב הבורג שבקצה הכבל אך האם זה לא ייגרום למיסב הלחץ להיצמד ממש אל טס הלחץ (שמש) כך שגם בעזיבת הדוושה הוא ימשיך להיסתובב קבוע ויישחק?
תודה.
1- ברכב הוחלף מנוע צעדים לפני כחודש לאחד שהוא לא מקורי של פיאט. הרכב עובד יפה מאוד והסל"ד מדוייק מאוד אך היום קרה לי שלאחר הנעה הרכב מייד כבה. שזה קרה אז עם הנעה עם לחיצה על הגז הרכב הניע והחזיק ושעזבתי את הגז כבה מייד. כך כמה פעמים עד שלבסוף החזיק מונע. ביצעתי למערכת איפוס ע"י הוצאת כבל המינוס והחזרתו ומאז הכל עובד פיקס. האם אפשר להאשים את מנוע הצעדים?
2- ברכב מישתמשים לפי מה שראיתי בשמן מנוע של פרסטון 15/40. האם כדאי להמשיך את הטיפולים על שמן זה או לעבור ל-10/40 כמו שאצלי למשל?
כמו כן שמתי לב שברגע שאני ממלא שמן מנוע הוא בקושי יורד כלפי מטה וממש נעמד עם המיפלס על הפתח מילוי עד שלבסוף יורד למטה וזה עוד שאני שפכתי ממש מעט. האם יכול להיות מעברי שמן בראש מנוע סתומים מעט?
3- הקלאצ' ברכב חדש מזה 3 חודשים, והדוושה יחסית מאוד גבוהה. אני יכול להנמיך אותה ע"י מתיחת הכבל עם סיבוב הבורג שבקצה הכבל אך האם זה לא ייגרום למיסב הלחץ להיצמד ממש אל טס הלחץ (שמש) כך שגם בעזיבת הדוושה הוא ימשיך להיסתובב קבוע ויישחק?
תודה.