View Full Version : GSR Induction Kit
היי.
ראו כאן:
http://www.ebay.com/itm/GSR-induction-kit-for-Fiat-Grande-Punto-Bravo-T-Jet-not-Multi-air-in-black-/170945109013?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27cd1f5c15
מה זה הדבר הזה?
מה זה נותן?
תודה מראש!
קיט יניקה אופטימלי עפ"י GSR לבראבו הספציפית.
בחו"ל (אנגליה) יש להם שם טוב בקרב בעלי פיאט למינייהם, התוצאות של הקיטים שלהם מוכחות מספר פעמים על דיינו.
באטמוספריות של פיאט השיפור יחד עם עוד כמה שדרוגים נותן שיפור יפה, ברכב טורבו אומרים כי השיפור משמעותי יותר.
הייתי בודק באתרים בחו"ל לגבי חוות דעת על הקיט הספציפי ועל השיפור בביצועים שהוא נותן עבור הרכב שלך.
שים לב שבד"כ החברה בחו"ל עושים remap יחד עם הקיט, זה כמו צ'יפ רק קאסטום (אישי) לכל רכב ובהתאם לקיט להפיק את מיטב הביצועים
ערן
הם טוענים שK&N לא משהו בעליל מכיוון שהפילטר לא יושב נכון.
מה זה נותן בכלל?
רעש? תגובה טובה לתאוצה?
זה נותן שיפור פסיכולוגי טוב,לפי דעתי אל תתעסק עם זה.
תישאר עם הפילטר מקורי
כזה סכום על פילטר פתוח? במקום זה עדיף תקנה 2 צמיגים טובים בסכום הזה, תשדרג בלמים או כל דבר אחר.
היי.
יש 4 צמיגים ברידג'סטון e300 חדשים + remap.
מחפש עוד :)
מדובר בבראבו 2009 1.4 טורבו + remap
אהבתי איך שכולם לא מתייחסים לרכב שאליו מיועד הקיט. ברכב עם טורבו השיפור הינו מורגש, וחשיבות תיעול אוויר קר אל המנוע אכן משפר ביצועים.
אין שום קשר לקיט שרשמת לעומת קיט של k&n, אמרתי שעדיף לבדוק ביקורות ספציפית על הקיט הזה לרכב שלך.
ושיפור פסיכולוגי עושה פילטר שממקמים עם צינור מזגן בלי חשיבות למיקום, קוטר וזרימת אוויר.
הקיטים האלה דיי מוכחים כיעילים בחול במיוחד עם remap מתאים (גם על אטמוספריות).
נ.ב. תבדוק תאימות קופסאת ה-tuning של TMC שמוצעת למכירה בקארספורום למנוע שלך, במידה שאכן מתאימה אולי תתן לך את השיפור שאתה מחפש.
בהצלחה
ערן
מורגש הבדל כמו שאנשים מרגישים הבדל בקפה פה בסרטון;)
http://www.youtube.com/watch?v=HxlGI4OzeBk
ויש גם אנשים שבדקו על דיינו גם פילטרים וגם קיטים
http://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q
http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI
לפי דעתי המחיר מטורף לעומת התועלת הקטנה שתקבל,אם בכלל.
כל מה שהעלת על פילטרים קוניים בלבד, או שמחברים אותם חשופים ברכב במיקום המקורי או לוקחים צינור ומוציאים מהרכב.
גם בכותרת הם רשמו pod filters מה שיש פה נקרא Induction kit, כלומר קיט יניקה.
העלות הגבוהה היא מכיוון שהוא מיוצר כולו מחתיכה אחת של סיליקון ומהונדס ספציפית לפיאט בראבו טורבו.
אתה מוזמן לקרוא ביקורות על קיטי יניקה של gsr בחו"ל וגם להציץ בקישור הבא שיש דיינו על פונטו 60 אטמוספרית שמראה שיפורים בטורק ובכ"ס וזה לפני ששמו remap
http://www.fiatforum.com/grande-punto/270056-1-2-8v-grande-punto-induction-kit-2.html#post2766585
בחול אינספור פעמים לקחו את הפונטו ספורטינג 1.2 16v והעלו אותה יחד עם הקיט GSR אגזוז זרימה חופשי וremap ל-100 כ"ס.
להתחשב בכל הפרמטרים, שספציפית לבנאדם יש רכב טורבו ולא אטמוספרי, הרכב הינו כבר עם remap, שיפור היניקה והצנרת פליטה דיי מתבקש אם הוא רוצה להמשיך לשדרג.
הלכתי על זה.
היו שתי אפשרויות:
1- GSR מ ebay.
2- לבנות קיט יעודי אצל לירן מארגונטיקס.
בחרתי באפשרות ב'.
מצ"ב תמונה.
מה נתן לי? רעש נחמד של יניקה. יתכן וליחצת גז יותר רגישה.
הקיט בחו"ל כנראה היה יוצא זול יותר (אפילו עם המשלוחה).
לטענתו של לירן קיט מבוסס סיליקון בלבד אינו טוב.
סה"כ הבחור השקיע כ 3 שעות על העניין.
כל קיט שמבוסס על סיליקון נטו זה חרטא ברטא אם זה יניקה או אפילו צנרת מלאה לאינטרקולר
{אימפרזה לדוגמה .היה לי ,ראיתי .חוותי .פירקתי .וזרקתי . }.
כמה שהצנרת ארוכה יותר ככה הוא עוד יותר חרטא ברטא .סיליקון טוב למחברים קצרים
וגם אז ללכת על כמה שיותר עבה .
קחו דוגמה למה שקורה לצינור סיליקון קצר יחסית .
http://www.youtube.com/watch?v=tkr2LjSnhV0
עכשיו תדמינו מה קורה ל "קיט חרטא GSR "במצערת מלאה :confused:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.