yuri100
18-09-12, 21:00
היום בדרך חזור מטבריה ,קרו לי דברים מוזרים עם הרכב .אשמח אם מישהו יכוון אותי ומקווה שלא עשיתי טעות .
בדרך חזור בבוקר עשיתי מה שכל נהג הגון עושה ,בדיקת שמן מים .השמן בסדר ,והמים גם היום כרגיל בכמות באמצע אבל לא במקסימום ,לשם שינוי רציתי שיהיו במקסימום והוספתי מים מסוג פירסטון נראלי .,לא ידוע לי איזו סוג מים שמו לפני .אבל זה מים ירוקים לפי הבעלים הקודמים של הרכב (הרכב אצלי כולה חודש).
עכשיו הכל טוב ויפה עד שהגעתי אחרי 5 קילומטר לתחנת דלק לנפח אוויר ,ניפחתי והכל .הדלקתי את הרכב ואחרי כמה דקות בעמידה הטורים שלי קופצים ,המד חום והמד דלק כולם ביחד !למעלה ולמטה ובחזרה פעם אחת וזה מלווה רעידת רכב כי הטורים שלי נפלו לכמעט 0 וחזרו ונדלקה נורה צהובה כזאת שלפי הספר רכב זה מדווח על חיישן תיקול כל שהוא...נתתי לזה מחשבה ואחרי כמה דקות זה שוב חזר אז בכלל כיביתי את הרכב .והתחלתי לדאוג לגבי הראש מנוע ,בדקתי אם אין לי משהו חלבי בשמן ,לא היה .אז הנעתי את הרכב והוא התקשה כי ראיתי שהוא לא מצליח לעלות ל900 טורים וגימגם אז נתת גז והיה לי ריח מסריח מהאגזוז ואז הכל התאזן נורמלי .למרות הכל החלטתי לנסוע ,ואז ביציאה מהעליות של טבריה , בפתאומיות נפל המד חום לגמרי וגם ניסיון הדלקה מחדש לא עזר ,שוב בדקתי מים בשמן ולא היה .האוטו עובד אבל המאווררים שלי התחילו לעבוד בצורה חזקה מאוד וחריגה לדעתי . אז נסעתי ככה לאשקלון ולא היה לי שום בעיה .
עכשיו מצטער על החפירה אבל לא רציתי להחסיר פרטים .
מה לדעתכם קרה ?איך ניתן לתקן מד חום
הרכב הוא פיאט פונטו ספייס 2002 16 שסתומים דגם ELX ידנית.
בדרך חזור בבוקר עשיתי מה שכל נהג הגון עושה ,בדיקת שמן מים .השמן בסדר ,והמים גם היום כרגיל בכמות באמצע אבל לא במקסימום ,לשם שינוי רציתי שיהיו במקסימום והוספתי מים מסוג פירסטון נראלי .,לא ידוע לי איזו סוג מים שמו לפני .אבל זה מים ירוקים לפי הבעלים הקודמים של הרכב (הרכב אצלי כולה חודש).
עכשיו הכל טוב ויפה עד שהגעתי אחרי 5 קילומטר לתחנת דלק לנפח אוויר ,ניפחתי והכל .הדלקתי את הרכב ואחרי כמה דקות בעמידה הטורים שלי קופצים ,המד חום והמד דלק כולם ביחד !למעלה ולמטה ובחזרה פעם אחת וזה מלווה רעידת רכב כי הטורים שלי נפלו לכמעט 0 וחזרו ונדלקה נורה צהובה כזאת שלפי הספר רכב זה מדווח על חיישן תיקול כל שהוא...נתתי לזה מחשבה ואחרי כמה דקות זה שוב חזר אז בכלל כיביתי את הרכב .והתחלתי לדאוג לגבי הראש מנוע ,בדקתי אם אין לי משהו חלבי בשמן ,לא היה .אז הנעתי את הרכב והוא התקשה כי ראיתי שהוא לא מצליח לעלות ל900 טורים וגימגם אז נתת גז והיה לי ריח מסריח מהאגזוז ואז הכל התאזן נורמלי .למרות הכל החלטתי לנסוע ,ואז ביציאה מהעליות של טבריה , בפתאומיות נפל המד חום לגמרי וגם ניסיון הדלקה מחדש לא עזר ,שוב בדקתי מים בשמן ולא היה .האוטו עובד אבל המאווררים שלי התחילו לעבוד בצורה חזקה מאוד וחריגה לדעתי . אז נסעתי ככה לאשקלון ולא היה לי שום בעיה .
עכשיו מצטער על החפירה אבל לא רציתי להחסיר פרטים .
מה לדעתכם קרה ?איך ניתן לתקן מד חום
הרכב הוא פיאט פונטו ספייס 2002 16 שסתומים דגם ELX ידנית.