אלי_100
25-07-12, 16:00
שלום רב,
יום אחד בזמן שהפעלתי חימום ברכב (מידי פעם אני פותח את החימום ברכב כדי שלא ייווצרו סתימות ברדיאטור החימום, כמו כן בזמן החלפת מים ברדיאטור)
הרגשתי שבזמן סיבוב המתג, במצב שליש סיבוב, המתג ניתק מהכבל שפותח את הברז של רדיאטור החימום. כך נוצר מצב בו ברז החימום פתוח במידה מסויימת ומאפשר למים החמים לחדור לרדיאטור החימום.
בתקופת החורף זה לא מהווה בעיה אולם בימים אלו של החום הכבד זה הופך למצב בלתי נסבל.
החלטתי שהגיע הזמן לטפל בבעיה!
לפי מיטב הבנתי, ייתכן והמתג ניתק מהכבל כתוצאה מברז חלוד תפוס, או במקרה הטוב מנגנון המתג, בשל עייפות החומר, התנתק מהכבל המחובר לברז הרדיאטור, והברז עדיין תקין ושמיש.
השאלה שלי האם ניתן לפרק את הדשבורד בחלקו האמצעי בלבד, באיזור המתגים, על מנת להגיע
לכבל ולנסות באמצעותו לפתוח את הברז?
או אולי ואין מנוס אלא לפרק את כל הדשבורד על מנת להגיע לברז ולרדיאטור הפנימי, ואם כבר מפרקים, אז מחליפים לחדש את שניהם.. זאת למרות שאין נזילות מהרדיאטור..
אשמח לקבל עצות בנושא.. כמה זמן לוקח לבצע פרוייקט כזה? האם הפרוייקט מורכב לביצוע?
יום טוב לכולם,
אלי
יום אחד בזמן שהפעלתי חימום ברכב (מידי פעם אני פותח את החימום ברכב כדי שלא ייווצרו סתימות ברדיאטור החימום, כמו כן בזמן החלפת מים ברדיאטור)
הרגשתי שבזמן סיבוב המתג, במצב שליש סיבוב, המתג ניתק מהכבל שפותח את הברז של רדיאטור החימום. כך נוצר מצב בו ברז החימום פתוח במידה מסויימת ומאפשר למים החמים לחדור לרדיאטור החימום.
בתקופת החורף זה לא מהווה בעיה אולם בימים אלו של החום הכבד זה הופך למצב בלתי נסבל.
החלטתי שהגיע הזמן לטפל בבעיה!
לפי מיטב הבנתי, ייתכן והמתג ניתק מהכבל כתוצאה מברז חלוד תפוס, או במקרה הטוב מנגנון המתג, בשל עייפות החומר, התנתק מהכבל המחובר לברז הרדיאטור, והברז עדיין תקין ושמיש.
השאלה שלי האם ניתן לפרק את הדשבורד בחלקו האמצעי בלבד, באיזור המתגים, על מנת להגיע
לכבל ולנסות באמצעותו לפתוח את הברז?
או אולי ואין מנוס אלא לפרק את כל הדשבורד על מנת להגיע לברז ולרדיאטור הפנימי, ואם כבר מפרקים, אז מחליפים לחדש את שניהם.. זאת למרות שאין נזילות מהרדיאטור..
אשמח לקבל עצות בנושא.. כמה זמן לוקח לבצע פרוייקט כזה? האם הפרוייקט מורכב לביצוע?
יום טוב לכולם,
אלי