התחבר

View Full Version : פיאט דובלו 2003 1900 דיזל


oren0311
10-05-12, 08:10
1.יש לי צריכת זרם כאשר הרכב לא מונע - והוא מרוקן לי את המצבר.
מה יכולה להיות הבעיה ואיך ניתן לתקן.

2.המכוון של הדלק עולה קצת והמנורה דולקת כאשר תודלק הרכב ב15 ליטר :
היכן נמצא מצוף או המשאבת דלק ואיך ניתן להגיע אליה
איך פותרים את הבעיה.

תודה על העזרה

רפי לין
10-05-12, 13:59
1. זליגת זרם צריך לבדוק כראוי עם מד זרם דיגיטלי, כשכל צרכני הרכב כבויים וכשהוא נמצא במצב "שינה" ואז לראות שזליגת הזרם אינה גבוהה מדי.
אם מתגלה זליגת זרם גבוהה מדי, אז מתחילים להוציא נתיכים (פיוזים), אחד אחד, של מע' חשמל ברכב ומתקדמים לגילוי המע' שצורכת חשמל כשהיא אינה אמורה לצרוך אותו.
אני פעם מצאתי זליגת חשמל סמויה כזאת, במע' שאינה עוברת דרך נתיך בגובה של כשלושה אמפרים שנבעה מתקלה באלטרנטור וזה היה במכונית פורד מונדאו.
מקום מקצועי וטוב לבדיקה ואיתור הבעייה הנו אצל אורן כאן: www.musach.co.il/details.asp?id=570
2. תדלקת 15 ליטרים ממצב ריק לגמרי?. אם כן אז סביר למדי שזה תקין. נורת חוסר דלק מתחילה, לרוב, להידלק בכ 1/4 מיכל.
בברכה - רפי לין

oren0311
12-05-12, 08:50
1. המצוף דלק לא עולה היכן הוא נמצא ואיך מגיעים אליו

2.במהירות 80-90 יש לי רעידות מה הבעיה?

נורה כריות דולקת חלש וגורמת לזליגה 2.5ma וגורמת לי את המצבר מה ניתן לעשות בכדי לנתק אותה מדובר על אוטו מכובה והמפתח בחוץ

תודה על התייחסות

רפי לין
12-05-12, 12:44
לרוב רעידות, כפי שתיארת, נובעות מהצורך באיזון גלגלים (בפנצ'ריה) או מצמיגים לא תקינים.
לגבי נורת כרית אויר, היא לא אמורה להידלק כלל כשהרכב כבוי ויתכן שיש תקלה בלוח השעונים (שהוא ממוחשב ופועל ע"י אותות דיגיטליים) או בגלל תקלה במחשב כריות האויר.
בברכה - רפי לין

oren0311
12-05-12, 23:04
רציתי לדעת לפני שנפרק את הלוח שעונים לבדיקה היכן נמצא מחשב כריות האויר והיכן נמצא נתיך כריות של המחשב

תודה על התייחסות