PDA

View Full Version : סיאט איבזה


קליין
26-11-11, 23:02
סיאט איביזה יצאה במבצע 70 אלף ש"ח
דגם ידני 85 כ"ס עם בקרת שיוט רדיו נדיסק מקורי ועוד

איפה יבואן פיאט יכול לעמוד בזה

Caveman
27-11-11, 09:50
תקנה, מה הבעיה?

קליין
28-11-11, 01:00
תקנה, מה הבעיה?
כואב לי לעזוב את פיאט אבל המחיר קורץ

agent5
28-11-11, 11:26
הייתי באותה הדילמה, רציתי משהו משפחתי וגדול יותר אבל עדיין מפנק ועם קצת כוח. דבר ראשון הלכתי לפיאט והדבר הכי קרוב היה בפונטו טורבו 135 כ"ס אבל מתומחר אחרי הנחה באיזה 135.. קיבלתי הצעה מקבילה מסיאט ללאון 1.8 טורבו מאובזרת עד השיניים עם מצלמת ריברס, גג, מערכת שמע וכו' באותו המחיר (ידנית 6 הילוכים) ובמקביל גם הפוקוס החדשה 1.6 טורבו בעוד 7 אלף מהפונטו. פיאט מתומחר יקר מדי, הסחירות של הפונטו לא להיט (למרות שזה ממש לא היה ראש מעייני) והתמורה למחיר די נמוכה. אני לא מבין את היבואן.

באירופה הפיאטים מתומחרים משמעותית יותר זול ולכו השוק שם הרבה יותר טוב.
תמיד אשאר אוהד של פיאט אבל הם חייבים להסגר על עצמם.

Caveman
28-11-11, 22:02
אני מתנצל שוב אם דברי פוגעים במישהו, אבל קליין, הדברים שלך נשמעים לי כמו האנשים שמתקשרים כאשר אני (למשל) מפרסם את הרכב שלי למכירה, ואומרים לי שהם מצאו רכב דומה במחיר זול יותר, ומבקשים ממני להוריד את המחיר.
מצאתם משהו טוב ומתאים לכם? תקנו. מאוד פשוט.
שסמל"ת ישברו את הראש לגבי לשמור על הלקוחות שלהם.

קליין
29-11-11, 00:01
אני מתנצל שוב אם דברי פוגעים במישהו, אבל קליין, הדברים שלך נשמעים לי כמו האנשים שמתקשרים כאשר אני (למשל) מפרסם את הרכב שלי למכירה, ואומרים לי שהם מצאו רכב דומה במחיר זול יותר, ומבקשים ממני להוריד את המחיר.
מצאתם משהו טוב ומתאים לכם? תקנו. מאוד פשוט.
שסמל"ת ישברו את הראש לגבי לשמור על הלקוחות שלהם.
כנראה שמנהלי סמלת צריכים לבצע קורסים בשיווק ובמכירות מכוניות
כי לאחר המכירה היבואן עוד מרוויח המון על סחירות חלקי חילוף טרייד אין ולקוחות חוזרים
חבל שפיאט יכולה להברג בראש הראשונה של הרכבים הקטנים והחסכוניים נמצאים בסוף הרשימה

agent5
29-11-11, 11:27
caveman, אני חושב שבתור מועדון של פיאט פשוט כואב לנו. מה שאמור להיות, מה שקורה באירופה ביחס לרכבים אחרים לא קורה פה. יד על הלב, היה לי עצוב לא לקנות פיאט, הייתי ממש קשור לכל הפיאטים הקודמים שהיו לי (לשמחתי עדיין יש פנדה חדשה בבית).

לגבי סמל"ת, זה לא עניין רק של "לשבור את הראש". בזמנו שהמנכ"ל החדש (ישן) חזר, הרגשנו וקיווינו שיחזיר עטרה ליושנה, התחילו להביא את אבארת', להרחיב את מבחר הדגמים וכו'. בהתחלה אני מאמין שזה נחל הצלחה כי השוק אז היה במצה שונה. היום עם שינוי השיטת מיסוי ירוק וההצפה של רכבים קטנים ומשפחתיות קומפקטיות, נוצרה תחרות של ממש וסמל"ת, משום מה, לא מתעדכנת ולא דינמית.

ירידה נוספת של השוק של סמל"ת רק מזיקה לנו וגם הופך אותנו למעין זן נכחד.
חבל.