PDA

View Full Version : ויברציות/רעידות בסרק - פונטו ספייס 8V


gingel
17-09-11, 01:36
שלום,

ברכב הוחלף הקלאץ', וגם 2 תושבות של הגיר (תושבת תחתונה כבר הייתה קרועה).
ברכב החלו רעידות/ויברציות קלות כאשר הרכב עומד (סרק) והמזגן עובד, אז שמו גם תושבת מנוע
עליונה חדשה, והרעידות טיפה פחתו אך עדיין קיימות.
המוסך אומר שלא רואה איזושהיא בעיה, אך אני עדיין מרגיש את הרעידות וזה טיפה מציק,
כי הרעידות לא היו לפני.
מה עוד יכולה להיות הבעיה?

תודה מראש.

davidmzr
17-09-11, 09:34
האם כאשר הרכב עומד בסרק והמזגן לא עובד, יש רעידות ?.
דוד.

gingel
17-09-11, 13:10
הרעידות מורגשות רק כאשר מפעילים את המזגן.

davidmzr
17-09-11, 13:25
כמה סל"ד יש כאשר המזגן עובד, ?. וכמה כאשר הוא כבוי ?.
או לחלופין האם אתה מרגיש בעליה בסל"ד כאשר אתה מדליק אותו, ובירידה בסל"ד כאשר אתה מכבה אותו ?.
דוד.

gingel
17-09-11, 13:35
אין מד סל"ד ברכב הזה.
קשה לי קצת לענות על זה כי אני לא ממש מתמצא בזה, אבל נראה לי שכן יש עלייה קלה
בסל"ד כאשר מפעילים את המזגן. זה אמור להיות ככה, לא?

davidmzr
17-09-11, 13:58
יש לבדוק את שסתום (IAC) ייתכן שהוא לא פותח מספיק את האוויר למנוע בשעת הפעלת המזגן.
לכן הטורים לא עולים מספיק.
אם אתה יודע לבדוק, אתן לך כיצד.
האם המזגן מקרר בלי בעיות ?. עודף גז במזגן עלול גם לגרום לבעיה.
דוד.

gingel
17-09-11, 14:44
המזגן מקרר בלי בעיה.
אם זה לא מסובך לבדוק את השסתום הנ"ל, אשמח אם תסביר.
מקסימום אם אני רואה שזה מסובך מידי בשבילי, אז אולי אבקש מהמוסך.

תודה על העזרה :)

davidmzr
17-09-11, 17:33
לא שיש לי בעיה להסביר. אבל אם אף פעם לא התעסקת עם הדברים הללו, אז לדעתי כנס למוסך.
בהצלחה דוד.

gingel
17-09-11, 18:39
בעיקרון לא אני מתכוון להתעסק עם זה, אלא אח שלי שהוא כן מתעסק ביום יום עם
פירוק והרכבה של דברים די מסובכים.
אז לפי ההוראות שתתן נראה אם כדאי יהיה להתעסק עם זה לבד או שללכת למוסך.
העניין הוא שהמוסך טוען שהכל תקין.

davidmzr
17-09-11, 18:48
אתה בחור חכם, איך שיכנעת אותי "אח שלי יתעסק". :)
כדי שלא נטעה כתוב את קוד המנוע שלך (כתוב ברישיון) ותקבל.
דוד.

gingel
17-09-11, 19:10
188A4000

ודרך אגב, אני אכן לא מתכוון להתעסק עם זה לבד.
אם אח שלי לא יוכל לבדוק את העניין, אז רק מוסך.

תודה.

davidmzr
17-09-11, 19:18
תיארתי לי שזה הקוד, אבל רציתי להיות בטוח. קבל.
עדכן על התוצאות.
דוד.

gingel
17-09-11, 19:37
תודה.
רק איפה החלק נמצא במנוע?

davidmzr
17-09-11, 19:46
מס' 12 בסרטוט.
בנוסף לבדיקה צריך לפרק ולנקות את השסתום עם ספריי קרבורטור, וגם את המקום אליו הוא נכנס.
דוד.

gingel
17-09-11, 22:31
באיור 28905, צריך לנתק את החיבור החשמלי ולבדוק את המתחים כאשר
המנוע עובד?
אני מבין שצריך לפרק את הבית פילטר אויר כדי שתהיה גישה למקום, נכון?

מה שמעניין, זה למה התופעה של הרעידות החלה לאחר החלפת הקלאץ' והתושבות גיר?
יש קשר?

Cabman
17-09-11, 23:28
=דוד
אם היה נובל לפיאט הייתה צריך לקבל אותו מזמן ;)

davidmzr
18-09-11, 16:01
באיור 28905, צריך לנתק את החיבור החשמלי ולבדוק את המתחים כאשר
המנוע עובד? כתוב בטבלה בדיוק את מצב המנוע והסוויצ'.
אני מבין שצריך לפרק את הבית פילטר אויר כדי שתהיה גישה למקום, נכון? נכון.

מה שמעניין, זה למה התופעה של הרעידות החלה לאחר החלפת הקלאץ' והתושבות גיר?
יש קשר? לא נראה שיש קשר.
התשובות באדום.
דוד.

gingel
19-09-11, 23:30
תודה.
מקווה שבסוף השבוע יהיה זמן לבדוק את זה.

gingel
28-09-11, 12:22
אז ניסינו לבדוק את השסתום, אבל לא מצליחים להוציא אותו החוצה.
איך שולפים אותו החוצה?