View Full Version : בעית חשמל ב HGT
לגבי סל''ד, כנראה מצערת מלוכלכת, אני מניח שבחיבור למחשב תופיע תקלה של חיישן סל''ד, איפוס שלה יכול לעזור.
בנוגע לנורות, מן הסתם אחרי שתכבה מנוע ואז תפתח סוויצ', מד חום המנוע יופיע על חצי, כי העובדה שכיבית מנוע לא אומרת שהוא לא חם.
כאשר אתה נותן חצי סוויצ' נורת צ'ק אנג'ין ושמן ישארו דלוקות עד שתניע.
כנ''ל לגבי הדלת, גם אם המפתח בחוץ והדלת פתוחה, תופיע לך נורית הדלת.
הכל תקין פרט לעניין הסל''ד שגם הוא מינורי לחלוטין.
אין טעם לפרנויות ולחפש בכח בעיות איפה שאין. תהנה מהאוטו ורק תבדוק מידי פעם מפלס מים ושמן וזהו.
אגב, לא מבין מה הקשר לט' באב, זהו לא יום מנחוס אלא יום אבל על חורבן בתי המקדש, התענית הצום היא לציון החורבן... סתם לידע כללי.
שא ברכה :)
ערב טוב לכולם חברים.
לפני יומיים צצה לי ביעה קטנה.
אז ככה. כאשר אני מסיים נסיעה. רוצה לכבות את המנוע. ודלת פתוחה. אחרי שכיביתי את המנוע והוצאתי את המפתח עדיין דולקת לי מנורה על הדשבורד "שהדלת פתוחה" אותו דבר אם מצב CITY היה דולק. כיביתי מנוע ה CITY המנורה עדיין דולקת.
אחרי שכיביתי את המנוע. אני מחזיר את המפתח לסוויץ ומסובב "לפני ההנעה" נדלקת לי מנורה "שמן"
ומנורה צהובה של ENGINE CHECK. הן תמיד נדלקות לפני ההנעה. הקטע הוא שאני לא מניע. מכבה את הסוויץ מוציא את המפתח, והן עדיין דולקות. למה? מה הסיבה?
עוד משהו דומה עם מד חום. אחרי שכיביתי את המנוע החץ נשאר על חצי. וכל השאר החצים של מד מהירות דלק וטורים ירדו למטה.
ועם הזמן הוא לא יורד. כאילו שהוא תקוע. אחרי המשמרת של 8 שעות חזרתי והוא היה עדיין על חצי. אחרי שסיבבתי את סוויץ הוא ירד למטה.
מה הסיבה לכל ה"באגים" האלא?
ט' באב באמת יום מנחוס.
ניסיתי לעשות מה שכולם עושים. ניתקתי מצבר לרבע שעה. בתקווה שזה יתפס.
אז כן. אין שניתקתי את הצבר החצים באמת ירדו. ואחרי זה הכל עבד פיקס מבחינת ביעה שהצגתי לפני.
אבל המנוע. התחיל לגמגם. אני במקום נותן גז, עוזב, התורים יורדים ל400 סל''ד הרכב כמעט נכבה.
וחוזר לקצת פחות מאלף. כאשר הוונטה נדלקת. שוב. יורד ל400סלד. וחוזר.
מדליק מזגן, שוב יורד ל400 סלד וחוזר.
רעיונות? מה זה יכול להיות? ומה עליי לעשות?
תודה
אם אני ינתק מצבר לכמה דקות זה יעזור?
תדה.
נראה כבעיה של מגעי מינוס רופפים או חומצה.
אם בהדלקת מזגן הטורים יורדים ל- 400 סלד וחוזר. זה מצביע שהמהירות הנמוכה של הוונטה לא עובדת. או שוב מגעים רופפים.
דוד.
פעם בכמה זמן צריך לנקות מצערת?
אין לזה טווח קבוע.
תלוי בצורת הנהיגה, בהאם יש הרבה אבק היכן שאתה מתגורר, באיכות ומצב הפילטר...
הרכב מתקרב לטיפול עבר כמעט 10.
מצערת אין לי מושג. אני לא יקח סיכון וינקה אותה.
אל תתמהמה, גש למוסך לבדיקה ובקש גם שיבדקו את האלטרנטור שאני חושד בו.
בברכה - רפי לין
היה לי את אותו הדבר בדיוק, איפוס תקלת חיישן סל''ד פתר את הבעיה, למה ישר לקחת את זה לכיוונים פסימיים?
תתחיל מקטן ואחר כך תתקדם.
לגבי ניקוי המצערת, תשתמש במדריך של גדעון
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=26867#post26867
ליאור שלום.
ייתכן שאתה צודק. אבל יש לזכור שלא כל תקלה דומה. פתרונה הוא זהה.
מה שכתב רפי לין בקשר לטעינה הגיוני.
דוד.
ronesbones
09-08-11, 16:36
זכורה לי תקלה דומה בפונטו ספייס SX שהייתה לי.
אחרי כיבוי סוויץ' והוצאת מפתח היו נשארות נורות דולקות בלוח שעונים.
נפתרה ע"י איפוס מחשב הרכב (ניתוק המצבר פלוס ומינוס וסגירת מעגל בין הכבלים לכמה דקות).
ronesbones אם לא שמת לב הוא כתב, "ניסיתי לעשות מה שכולם עושים. ניתקתי מצבר לרבע שעה"
דוד.
אני לא יקח סיכון וינקה אותה.
כל עוד לא מפילים ברגים לתוך המנוע, אין ממש סיכון בניקוי בית המצערת.
או שאולי לא הבנתי אותך נכון?
ערב טוב לכולם. אני לא יודע איך להסביר את זה
אני בחיים לא יבין איטלקיות.
הכל בסדר. אני לא יודע איך. עכשיו בערב אני בא להניע והכל תקין.
חברים סליחה על ההפרעה. והמון תודה על העזרה.
לדעתי הבעיה תחזור.
כמו שאמרתי בעיית מגעים.
דוד.
יכול להיות. אני גר קרוב לים והלחות פה ממש גבוהה.
בבוקר אני בא לאוטו הוא פשוט רטוב..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.