התחבר

View Full Version : שירותי גרירה חברת "דרכים"


Niro
11-07-11, 18:18
אהלן חברים,

טוב זה לא הכי קשור לפונטו, הסיפור בכלל קרה עם סוברו אימפרזה של חברה שלי. אבל אני רואה נכון לשתף כדי שתדעו עם מי אתם מתעסקים.

אתמול אחרי מבחן קשה במתמטיקה הסוברו של חברה שלי לא הניעה, ומה שהיה צפוי התרחש- המצבר מת (הוא כבר הראה סימנים והיא התעצלה להחליף) הנעתי לה את האוטו עם הפונטו שלי והבעיה הייתה שאחרי שאני מניע את הסוברו היא הייתה נכבית אחרי כמה שניות. לא משנה מה הסיבות התוצאה הסופית שהתקשרנו לשירותי דרך שהיא מנויה אצלהם (דרך הביטוח) של חברת "דרכים". אחרי ויכוחים רבים עם הטלפנית לא הצלחתי לשכנע אותה והיא התעקשה שקודם תגיע ניידת שירות ותנסה לחלץ אותנו. הסברתי לה בנימוס שניידת לא תצליח להניע את האוטו כי הוא נכבה בכל מקרה וכנראה שיש בעיה, ושבכל מקרה אני לא מתכוון לרכוש מצבר חדש מהניידת ושאני רוצה גרר למוסך (השעה הייתה 12 בצהריים). מופסד מהקרב חיכינו שעתיים וחצי עד שהגיעה הניידת שירות (שבתכלס זאת הייתה משאית שמסוגלת לגרור את הרכב עם 2 גלגלים באוויר). כמובן שהניידת לא הצליחה לפתור את הבעיה ורק אז קיבלנו קריאה לגרר. כמובן שחיכינו עוד שעה וחצי עד שהגיע הגרר. כשהגרר הגיע הוא אמר לי שהוא צריך לאסוף עוד רכב מנתניה לכפר סבא (רצינו לגרור את האוטו לכפר סבא). אז בלית ברירה הסכמנו וקבענו עם הגרריסט שהוא יתקשר אלינו שיכנס לכפר סבא ונפגוש אותו במוסך (שכמובן יהיה כבר סגור עד שנגיע). הבאתי לו את הפלאפון שלי ונסענו הביתה. אחרי שעה וחצי שהגרריסט לא יצר איתנו קשר התקשרנו למוקד ושם סיפרו לנו שהרכב עבר למגרש אחסנה שלהם בכפר יונה. זה היה השלב שכבר לא הייתי מנומס יותר, כי מלכתכילה צפיתי שאם היא תשלח לי ניידת שירות אני לא אספיק להגיע למוסך לפני שיסגר...
מנהל המשמרת הציע לי לקבל את האוטו למחרת בבוקר ואמרתי שאני לא מוכן, לא יתכן שאני מחכה מ12 בצהריים לחילוץ ובגלל שהנהג הלך הביתה ב6 (שזה 6 שעות אחרי פתיחת הקריאה!) אני אקבל את הרכב למחרת בבוקר. מנהל המשמרת התפשר והסכים להביא לי את הרכב בלילה בשיא חוצפתו. אני כמובן לא הספקתי בטענה שבלילה אני ישן ואני לא מתכוון לפגוש אותו בשביל לקחת את המפתח. אינסוף טלפונים וגם איומים להתקשר למשטרה ולדווח שהרכב נגנב (בתכלס לא קיבלתי שום טופס, לא חתמתי על שום דבר, הגיע מישהו עם משאית, לקח את הרכב ואני לא יודע איפה הוא) מנהל המשמרת לא הסכים לתת לי את הכתובת של מגרש האחסנה בכפר יונה כדי שאני לא אסע לשם לראות את הרכב. רק אחרי שממש לחצתי עליהם והבאתי אותם לפינה שאני נוסע לכיוון כפר יונה ופותח תלונה במשטרה הסכימו להביא לי את האוטו לכפר סבא, ובאמת כך היה. בשעה שמונה ורבע בערב (!) קיבלנו את החבילה, ומיותר לציין שמוסך היה סגור.

מסקנה שלי, אני לא ממליץ להיות מנוי בחברת "דרכים"...

ארילו
11-07-11, 18:42
לא נעים לי להגיד לך - אבל זאת התנהגות מקובלת של חברת החילוץ / גרירה.

כאשר המוסך אליו הם אמורים לשלוח את הרכב סגור, הם משאירים את הרכב אצלהם, ובבוקר מעבירים אותו למוסך. זה בשביל שאם ישאירו לך אותו ליד המוסך והרכב ייגנב לא תבוא אליהם בטענות.

פעם הבאה אם אתה רוצה שהם יגיעו מייד עם גרר תגיד להם שאין לך ברקסים, או שהמים נזלו מהמנוע. לגגריסט לא אכפת למה הוא נשלח, והפקידה צריכה את הסיבה הנכונה לשלוח מייד גרר.

Caveman
11-07-11, 19:32
בעבר גם אני הפעלתי שירות גרירה אצל דרכים (עם הרכב הקודם).
התקשרתי, ביקשתי גרר מלא (חשוב שיהיה מלא, לא חצי רכב) למחרת בבוקר. הסברתי שיש ליצור עימי קשר שעה לפני כדי שאסדר אישור כניסה לבסיס. נאמר לי שיצרו איתי קשר למחרת בבוקר (השעה הייתי 18:30 בערב).

בשעה 8 הנהג מצלצל, נותן לי את פרטי הרכב שלו, מגיע, אוסף אותי ואת הרכב, מסיע אותנו למוסך ביהוד, ושלום על ישראל.
בחור אדיב, חביב, ומשעשע. והאמת, כל התהליך היה דיי נחמד. משאיות זה תמיד כיף.

העניין עם הניידות שירות מוכר, ופשוט צריך להתמודד איתו.

davidmzr
11-07-11, 20:02
בעבר הזמנתי את חברת הגרר לגרור לי פיאט מריאה לרחובות,הרכב נתקע ברשל"צ .
הגיעה משאית גרר, כאשר הרכב היה עם שני גלגלים קידמים על הארגז והאחורים על הגשר, שמעתי קול של חריקה מתכתית חזקה. כאשר הגרריסט פרק את הרכב, הרכב נתקע הוא הרים בידיים את הטמבון הקדמי לשחרר אותו.
היה יום חם השמש יקדה, לכן לא ייחסתי חשיבות למקרה.
לאחר חצי שנה מכרתי את הרכב, בבדיקה נכתב "מעיכות ושיפשופים בקורות אורך".
נאלצתי להתפשר על המחיר.
ידוע שהחלק הקידמי של מריאה נמוך, ועדיף לגרור אותה עם חצי רכב, אם היא אוטומטית להרים מקדימה.
דוד.

Niro
12-07-11, 11:02
כשהגרר העמיס את הרכב המוסך לא היה סגור. חוצמזה סיכמתי עם הנהג והבאתי לו את הפרטים שלי ואמרתי לו שאני אפגוש אותו במוסך. לא דיברתי איתו על זה שהמוסך סגור או פתוח. אולי המוסכניק מחכה לי ולרכב? ההתנהלות שלהם הייתה שגויה מהרגע הראשון והם לא עשו כלום כדי לנסות לכפר על זה, להיפך הם רק המשיכו לעשות את המצב גרוע.
שלא נדבר על העובדה שאף אחד בכלל לא טרח להגיד לי שהרכב נשלח לאחסון ואני ישבתי כמו מפגר וחיכיתי לגרר...
הזמן שלי שווה כסף ולא יכול להיות שהם יעשו בו כרצונם.

davidmzr
12-07-11, 11:57
אולי מכתב מעו"ד, יעורר אותם ותקבל פיצוי על הנדק שנגרם לך.
אבל על המכתב צריכה לחתום החברה שלך, משום שאתה לא בעל הרכב.
דוד.