ליאור23
25-06-11, 14:56
שבת שלום,
כמו בכותרת, 306 אוטומט מנוע 1.6 2001. (כן כן אני יודע שזה פורום פיאט, אבל בעת תקלה כולנו מתאחדים :p)
כבר תקופה שהשעון חום מנוע עושה בעיות, אנסה לתאר זאת כך,
בנסיעה בעיר או מחוץ לעיר, החום מנוע אמור לעמוד קבוע על האמצע, בערך 90 מעלות, בספר רכב רשום שגם עד מאה מעלות זה תקין.
המצב הוא שכל הזמן המדיד עולה הרבה מעל ה90, אפילו הגיע לקו האדום ולעיתים יורד מתחת ל90. בהאצות חזקות החום עולה ושאני עוזב את הגז החום מתייצב ואז שוב עולה. יש לציין שהרכב לא אוכל גרם שמן ולא מאבד מים. המנוע מגיב היטב, אותן התגובות בשנתיים שהוא אצלי.
חשבתי אולי הבעיה בטרמוסטט אבל הוא נבדק והוא נמצא תקין, כעת אני חושב שהבעיה היא או ביוניט חום או בלוח שעונים.
הרכב עבר 82 אלף קילומטר, לכן נראה לי תמוה שרכיבים כאלו יתקלקלו כבר, יש לציין שכל החלקים שקשורים למערכת הקירור מקוריים מהיום שהרכב יצא משערי המפעל.
רוב תודות לעוזרים.
כמו בכותרת, 306 אוטומט מנוע 1.6 2001. (כן כן אני יודע שזה פורום פיאט, אבל בעת תקלה כולנו מתאחדים :p)
כבר תקופה שהשעון חום מנוע עושה בעיות, אנסה לתאר זאת כך,
בנסיעה בעיר או מחוץ לעיר, החום מנוע אמור לעמוד קבוע על האמצע, בערך 90 מעלות, בספר רכב רשום שגם עד מאה מעלות זה תקין.
המצב הוא שכל הזמן המדיד עולה הרבה מעל ה90, אפילו הגיע לקו האדום ולעיתים יורד מתחת ל90. בהאצות חזקות החום עולה ושאני עוזב את הגז החום מתייצב ואז שוב עולה. יש לציין שהרכב לא אוכל גרם שמן ולא מאבד מים. המנוע מגיב היטב, אותן התגובות בשנתיים שהוא אצלי.
חשבתי אולי הבעיה בטרמוסטט אבל הוא נבדק והוא נמצא תקין, כעת אני חושב שהבעיה היא או ביוניט חום או בלוח שעונים.
הרכב עבר 82 אלף קילומטר, לכן נראה לי תמוה שרכיבים כאלו יתקלקלו כבר, יש לציין שכל החלקים שקשורים למערכת הקירור מקוריים מהיום שהרכב יצא משערי המפעל.
רוב תודות לעוזרים.