Caveman
15-01-11, 13:31
פיאט פונטו
שנה: 2003
רמת גימור: HGT Abarth
נפח מנוע: 1747 סמ"ק
צבע: צהוב
ק"מ: 99,814 (נכון לכתיבת הודעה זו)
יד: שנייה (01 ברישיון)
טסט עד אוגוסט 2011.
כללי
הרכב ברשותי משנת 2006. בחישוב פשוט זה 5 שנים. אני הנהג היחיד ברכב. נרכש עם 37,000 ק"מ על השעון.
הרכב שמור, מסודר, מוקפד ומטופל מאוד. ללא פגיעות בשלדה. מכוסה כל יום, כל היום, למעט ימים גשומים במיוחד ובלילות כמובן.
לא אוכלים ברכב, לא מעשנים. כן שותים מים לפעמים. הרכב חונה בחניה סגורה בחצר.
על הרכב יש רביעית TOYO T1R מ20/09 (אמצע 2009) עם המון בשר (אני נוהג רגוע מאוד).
כמו כן, מידת הצמיגים היא המידה הרחבה 195/45/15. מידה המאושרת על ידי המחלקה הטכנית של פיאט וסמל"ת, וכמובן ברישיון.
אני מבצע ווקס אחת לחודשיים, וניקוי פנימי אחת לשבועיים. יסלחו לי מראש הקונים הפוטנציאלים, אך מזג האוויר בשבועות האחרונים מנע, ועדיין מונע ממני לנקות את הרכב חיצונית.
הרכב כולל את כל תוספות חבילת ה-Abarth. חישוקים, פגושים, חצאיות, ספי דלתות, ספויילר, הגה, ידית הילוכים וידית בלם יד. כל התוספות מקוריות מהמפעל כמובן.
שגרת טיפולים
מאז עליתו לכביש הרכב מטופל במוסכים מורשים בלבד. הבעלים הקודמים טיפל במרכזי, אני המשכתי במרכזי (לאחר הפונטו הקודמת), ומאמצע 2008 אני מטפל במוסך שמשון ביהוד.
יש ברשותי היסטורית טיפולים מלאה ומסודרת. כל קבלה מטיפול שהרכב עבר במוסך נמצא ברשותי. כמובן שהכל קיים במחשבי החברה וניתן לצפייה בכל מוסך מורשה של פיאט.
אחת ל10,000 ק"מ או שנה (המוקדם מבינהם), אני מכניס את הרכב לטיפול במוסך שכולל בבסיסו החלפת שמן (5w40 סינטטי מלא של AGIP), פילטר שמן ,מזגן ואויר.
לאחר מכן נוספים הדברים לפי שגרת הטיפולים המסודרת של פיאט.
טיימינג אני עושה כל 40,000 ק"מ או 3 שנים (המוקדם מבינהם). טיפול אחרון שבו הוחלפה הרצועה – 11/2008 - 80,000 ק"מ על השעון.
הוריאטור הוחלף גם כן בטיפול הנ"ל, ואינו מרעיש עד היום. (הוכחה ששמן טוב + רענון אחת ל10 עובד טוב)
ניקוי בית מצערת אני מבצע עצמאית (בעזרת המדריך שהכנתי מבעוד מועד :) ) כאשר הדבר נדרש. בפועל זה יוצא אחת לחצי שנה בערך.
הרכב עתיד לעבור טיפול 100,000 ק"מ בקרוב מאוד (עניין של שבוע +-). זהו טיפול קטן, שיכלול שמן, פילטרים ובלמים אחוריים.
טיפול שאני מתכוון לבצע ללא קשר למכירת הרכב. כמו כן אני צריך לבצע ניקוי בית מצערת.
לא נעשו ברכב שינויים ושיפורים מכאניים מכל סוג.
דברים נוספים
ברכב מותקנת מערכת הסטריאו המקורית של פיאט. רדיו דיסק של BLAUPUNKT מובנה בראש הקונסולה, כולל מחליף ל10 דיסקים בתא המטען, גם כן של חברת BLAUPUNKT.
כמו כן המערכת כוללת סאב וופר מקורי, מעבר ל6 הרמקולים שהגיעו עם הרכב.
דברים נוספים שמגיעים עם הרכב: מספר סמלים וחלקים שהצטברו אצלי במהלך השנים, מיכל שמן ספייר שיש לי (5w40 סינטטי מלא),
סט צלונים לחלונות האחוריים + שמשה אחורית, כיסוי הרכב, מפתח ספייר + כרטיס שכפול,
קלסר עם היסטורית הטיפולים, עלון המידע של הרכב מיום רכישתו, ספר רכב בעברית, אנגלית (גרסה מורחבת) כולל השלמות + מדריך למערכת הסטריאו.
כנראה שישנם דברים נוספים שלא עולים לי בראש כרגע.
לשאלות, מענות, טענות, פרטים נוספים וסתם שיחות חולין,
ניתן להשיג אותי בטלפון --- כל יום, בשעות הגיוניות.
אני לא מתכוון לענות לשאלות כאן בפורום או בהודעות פרטיות, אז הרגישו חופשי לפנות אלי טלפונית.
בכל מקרה, אם אינני עונה, אנא השאירו הודעה בתא הקולי ואשמח לחזור אליכם.
את הרכב ניתן לראות בשעות היום ברמת-החיל בתל-אביב, ובשעות הערב וסופי שבוע בנס-ציונה.
גדעון.
שנה: 2003
רמת גימור: HGT Abarth
נפח מנוע: 1747 סמ"ק
צבע: צהוב
ק"מ: 99,814 (נכון לכתיבת הודעה זו)
יד: שנייה (01 ברישיון)
טסט עד אוגוסט 2011.
כללי
הרכב ברשותי משנת 2006. בחישוב פשוט זה 5 שנים. אני הנהג היחיד ברכב. נרכש עם 37,000 ק"מ על השעון.
הרכב שמור, מסודר, מוקפד ומטופל מאוד. ללא פגיעות בשלדה. מכוסה כל יום, כל היום, למעט ימים גשומים במיוחד ובלילות כמובן.
לא אוכלים ברכב, לא מעשנים. כן שותים מים לפעמים. הרכב חונה בחניה סגורה בחצר.
על הרכב יש רביעית TOYO T1R מ20/09 (אמצע 2009) עם המון בשר (אני נוהג רגוע מאוד).
כמו כן, מידת הצמיגים היא המידה הרחבה 195/45/15. מידה המאושרת על ידי המחלקה הטכנית של פיאט וסמל"ת, וכמובן ברישיון.
אני מבצע ווקס אחת לחודשיים, וניקוי פנימי אחת לשבועיים. יסלחו לי מראש הקונים הפוטנציאלים, אך מזג האוויר בשבועות האחרונים מנע, ועדיין מונע ממני לנקות את הרכב חיצונית.
הרכב כולל את כל תוספות חבילת ה-Abarth. חישוקים, פגושים, חצאיות, ספי דלתות, ספויילר, הגה, ידית הילוכים וידית בלם יד. כל התוספות מקוריות מהמפעל כמובן.
שגרת טיפולים
מאז עליתו לכביש הרכב מטופל במוסכים מורשים בלבד. הבעלים הקודמים טיפל במרכזי, אני המשכתי במרכזי (לאחר הפונטו הקודמת), ומאמצע 2008 אני מטפל במוסך שמשון ביהוד.
יש ברשותי היסטורית טיפולים מלאה ומסודרת. כל קבלה מטיפול שהרכב עבר במוסך נמצא ברשותי. כמובן שהכל קיים במחשבי החברה וניתן לצפייה בכל מוסך מורשה של פיאט.
אחת ל10,000 ק"מ או שנה (המוקדם מבינהם), אני מכניס את הרכב לטיפול במוסך שכולל בבסיסו החלפת שמן (5w40 סינטטי מלא של AGIP), פילטר שמן ,מזגן ואויר.
לאחר מכן נוספים הדברים לפי שגרת הטיפולים המסודרת של פיאט.
טיימינג אני עושה כל 40,000 ק"מ או 3 שנים (המוקדם מבינהם). טיפול אחרון שבו הוחלפה הרצועה – 11/2008 - 80,000 ק"מ על השעון.
הוריאטור הוחלף גם כן בטיפול הנ"ל, ואינו מרעיש עד היום. (הוכחה ששמן טוב + רענון אחת ל10 עובד טוב)
ניקוי בית מצערת אני מבצע עצמאית (בעזרת המדריך שהכנתי מבעוד מועד :) ) כאשר הדבר נדרש. בפועל זה יוצא אחת לחצי שנה בערך.
הרכב עתיד לעבור טיפול 100,000 ק"מ בקרוב מאוד (עניין של שבוע +-). זהו טיפול קטן, שיכלול שמן, פילטרים ובלמים אחוריים.
טיפול שאני מתכוון לבצע ללא קשר למכירת הרכב. כמו כן אני צריך לבצע ניקוי בית מצערת.
לא נעשו ברכב שינויים ושיפורים מכאניים מכל סוג.
דברים נוספים
ברכב מותקנת מערכת הסטריאו המקורית של פיאט. רדיו דיסק של BLAUPUNKT מובנה בראש הקונסולה, כולל מחליף ל10 דיסקים בתא המטען, גם כן של חברת BLAUPUNKT.
כמו כן המערכת כוללת סאב וופר מקורי, מעבר ל6 הרמקולים שהגיעו עם הרכב.
דברים נוספים שמגיעים עם הרכב: מספר סמלים וחלקים שהצטברו אצלי במהלך השנים, מיכל שמן ספייר שיש לי (5w40 סינטטי מלא),
סט צלונים לחלונות האחוריים + שמשה אחורית, כיסוי הרכב, מפתח ספייר + כרטיס שכפול,
קלסר עם היסטורית הטיפולים, עלון המידע של הרכב מיום רכישתו, ספר רכב בעברית, אנגלית (גרסה מורחבת) כולל השלמות + מדריך למערכת הסטריאו.
כנראה שישנם דברים נוספים שלא עולים לי בראש כרגע.
לשאלות, מענות, טענות, פרטים נוספים וסתם שיחות חולין,
ניתן להשיג אותי בטלפון --- כל יום, בשעות הגיוניות.
אני לא מתכוון לענות לשאלות כאן בפורום או בהודעות פרטיות, אז הרגישו חופשי לפנות אלי טלפונית.
בכל מקרה, אם אינני עונה, אנא השאירו הודעה בתא הקולי ואשמח לחזור אליכם.
את הרכב ניתן לראות בשעות היום ברמת-החיל בתל-אביב, ובשעות הערב וסופי שבוע בנס-ציונה.
גדעון.